PC Gaming Show firar 10 år och bjuder på kalas med över 70 avtäckningar

Robot
PC Gaming Show firar 10 år och bjuder på kalas med över 70 avtäckningar

9:e juni smäller det för PC-fantasterna.

#PC-Gaming-Show, #spelsommar


Medlem

Half-life 3, Left 4 Dead 3, Portal 3, Team Fortress 3, Valve ge mig något singelplayer eller coop!!! Snälla orkar inte mer multiplayer/battlepass skit 😭

Skribent
Skrivet av Lukan:

Half-life 3, Left 4 Dead 3, Portal 3, Team Fortress 3, Valve ge mig något singelplayer eller coop!!! Snälla orkar inte mer multiplayer/battlepass skit 😭

Valve klarar inte nummer 3.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag hoppas på något nytt RPG i samma stil som dungeon siege.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Valve klarar inte nummer 3.

När Valve ska räkna till fem: 1, 2, 4, 5.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

När Valve ska räkna till fem: 1, 2, 4, 5.

Coffee Stain när dom ska räkna till fem: 1, 3, 4, 5

Medlem
Skrivet av Lukan:

Half-life 3, Left 4 Dead 3, Portal 3, Team Fortress 3, Valve ge mig något singelplayer eller coop!!! Snälla orkar inte mer multiplayer/battlepass skit 😭

Vi presenterar … *trumvirvel* … Half-Life enhanced edition. Ta dig igenom klassikern igen med nya texturer, två nya vapen och nya jättefarliga NPC:er.

Tiden för spännande spelsläpp på event är förbi. Idag kommer det en läcka på X eller Reddit långt innan.

Medlem

Det blir 65st indie spel och 5st större spel man redan vet om.
Att tro att nått som kallar sig pc showcase ska ge nå nyheter är helt uppåtväggarna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av IMSG:

Vi presenterar … *trumvirvel* … Half-Life enhanced edition. Ta dig igenom klassikern igen med nya texturer, två nya vapen och nya jättefarliga NPC:er.

Tiden för spännande spelsläpp på event är förbi. Idag kommer det en läcka på X eller Reddit långt innan.

Självklart inleds det med ett "World premiere", sen kommer Gabe ut på scenen i en Half-Life-tröja. Publiken skriker och damerna svimmar.

NU UTANNONSERAS HALF-LIFE 3!!

Sen utannonserar Gabe HL enhanced edition...


signatur

"Writer and Fighter"

Skrivet av Johan Lorentzon:

Självklart inleds det med ett "World premiere", sen kommer Gabe ut på scenen i en Half-Life-tröja. Publiken skriker och damerna svimmar.

NU UTANNONSERAS HALF-LIFE 3!!

Sen utannonserar Gabe HL enhanced edition...

I wish!

Tyvärr så kommer Valve endast göra det när de introducerar något nytt och revolutionerande. Spelbranschen är inte redo för HL3 än, knappast vi själva heller.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Då hoppas vi att många av spelen som utannonseras släpps på Playstation och Xbox.

Medlem

WORLD PREMIERE


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar