Nyheter
Conviction försenas till pc *

Conviction försenas till pc *

38 kommentarer

Hampus Erlandsson 2010-03-21 23:58


Ubisofts senaste släppschema i Storbritannien (via Eurogamer) röjer att Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction släpps två veckor senare än planerat - till Windows. Detta innebär rent krasst att Windowsanvändande britter kommer kunna smaka på Sam Fishers hämndlystnad först den 30 april, istället för som tidigare planerat den 16 april. Ingen anledning till förseningen har angivits.

Då internetbutiker och dylikt fortfarande listar släpp här i Norden för den 16 april så lever fortfarande hoppet, men bli alltså inte förvånad om du får vänta två veckor längre än väntat. Vi har tidigare rapporterat att en demoversion finns tillgänglig via Xbox Live, men än så länge ligger Windows-utgåvan i lä även där.

Uppdatering: FZ har via en källa hos Ubisoft fått bekräftat att Windows-versionen av Conviction flyttas fram ungefär två veckor.

Källa: Eurogamer
Spelinformation

Twittra

Facebook

Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
  • Bild saknas

    MiXiE 2010-03-22 00:42:16 #1

    varför är vi inte förvånade?
    Någon mer som hörde glaskrasch i huvudet?

  • Devildoll

    Devildoll 2010-03-22 01:34:50 #2

    good news för mig , hade helt missat att spelet skulle släppas till pc :)

  • walter_iego

    walter_iego 2010-03-22 06:44:59 #3

    Jag tycker inte det är så farligt, har massa annat roligt att leka med... Sedan kan man ju vänta lite och få höra reaktionerna.

  • Hockey Stick

    Hockey Stick 2010-03-22 08:06:03 #4

    Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.

  • bellyman

    bellyman 2010-03-22 08:34:48 #5

    meah :<

  • KlosterKatten

    KlosterKatten 2010-03-22 08:44:32 #6

    Hockey Stick skrev:
    Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.


    Jo för folk piratkopierar verkligen inte mera till 360n ^^

  • Hockey Stick

    Hockey Stick 2010-03-22 09:23:58 #7

    KlosterKatten skrev:
    Hockey Stick skrev:
    Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.


    Jo för folk piratkopierar verkligen inte mera till 360n ^^

    Nej, faktiskt inte. Det är absolut inte lika utbrett till konsol som det är på PC då det är betydligt enklare på det sistnämnda.

    Det kan hur som helst betraktas som rävspel av Ubisoft, om än förståeligt, vare sig det är en fungerande strategi eller ej.

  • Bild saknas

    simulacra 2010-03-22 09:40:12 #8

    Och så undrar utgivarna varför folk piratkopierar? Det har ju inte alls ngt med DRM och ständig bestraffning av PC-spelarna att göra.

  • SWEBarb

    SWEBarb 2010-03-22 10:12:14 #9

    orka, skippar nog detta spel me tanke på det sjuka DRM skyddet..

    @Hockey Stick, hoppas du skojar eller? det är fan nästan standard att köra en chippad 360 idag. Tror du folk går å köper alla nya spel för 599 idag eller? wake up kid!!! spel till 360 kommer oftast ut en hela vecka ibland mera innan det släpps i affärerna inte fan går man och väntar det är ju enklare än till pc slippa crack å allt sånt.

  • Loading

    Loading 2010-03-22 10:37:20 #10

    standard att köpa en chippad 360? har 5 vänner som har 360, dom har inte chippat sina. och jag har inte chippat min heller. Tycker det bara känns dumt att göra det. Betalar det priset på spel om jag tycker det är värt det. och på dom flesta spel så dyker det upp demos innan.

  • MachOne

    MachOne 2010-03-22 11:44:27 #11

    Chippat vette fan, däremot flashat är vanligt. Jag har flashat men jag köper spelen som ja skulle ha köpt om jag inte hade flashat. Sen så laddar jag ner spel som ja är osäkert på och skulle dom vara bra så köper ja dom. Conviction känns som ett givet köp, och kommer därför att köpas och inte laddas ner.

  • Krapulainen

    Krapulainen 2010-03-22 11:46:28 #12

    simulacra skrev:
    Och så undrar utgivarna varför folk piratkopierar? Det har ju inte alls ngt med DRM och ständig bestraffning av PC-spelarna att göra.


    Det har väl ingenting med just bestraffning att göra. Känns ungefär lika naturligt som att låsa bilen. Och att vara uppkopplad till internet är väl inget problem 2010?

  • KlosterKatten

    KlosterKatten 2010-03-22 11:50:28 #13

    Krapulainen skrev:
    simulacra skrev:
    Och så undrar utgivarna varför folk piratkopierar? Det har ju inte alls ngt med DRM och ständig bestraffning av PC-spelarna att göra.


    Det har väl ingenting med just bestraffning att göra. Känns ungefär lika naturligt som att låsa bilen. Och att vara uppkopplad till internet är väl inget problem 2010?


    Nej men när AC2 inte fungerade under en hel helg för de inte kunde hålla servrarna uppe, inte fan ska ett SP stängas ner för utgivaren har keffa servrar.

  • Bild saknas

    klossen 2010-03-22 12:03:01 #14

    Krapulainen skrev:
    simulacra skrev:
    Och så undrar utgivarna varför folk piratkopierar? Det har ju inte alls ngt med DRM och ständig bestraffning av PC-spelarna att göra.


    Det har väl ingenting med just bestraffning att göra. Känns ungefär lika naturligt som att låsa bilen. Och att vara uppkopplad till internet är väl inget problem 2010?
    verkar vara ett problem att vara uppkopplad till internet för ubisoft dock.

  • Bild saknas

    Fargo 2010-03-22 12:20:16 #15

    Hockey Stick skrev:
    KlosterKatten skrev:
    Hockey Stick skrev:
    Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.


    Jo för folk piratkopierar verkligen inte mera till 360n ^^

    Nej, faktiskt inte. Det är absolut inte lika utbrett till konsol som det är på PC då det är betydligt enklare på det sistnämnda.

    Det kan hur som helst betraktas som rävspel av Ubisoft, om än förståeligt, vare sig det är en fungerande strategi eller ej.

    Om det är enkelt med priatkopiering till något så är det 360. Så länge din xbox är flashad är det bara att bränna ut och spela. Kan det bli enklare än så?

  • Krapulainen

    Krapulainen 2010-03-22 12:23:14 #16

    Verkar som att alla utgivare obligatoriskt ska prova på åtminstone ett kontroversiellt DRM-skydd.

    Nä, ibland får man faktiskt säga att det minsann var bättre förr!

  • Hockey Stick

    Hockey Stick 2010-03-22 12:39:59 #17

    Det är knappast standard att köra chippat/flashat. Känner ingen som gör det, fast sen kör de online och vill väl inte bli bannade från det.

    Sen är det tydligt att spel säljer typ 10 gånger bättre på konsol om det inte är strategi eller mmo. Det är uppenbart vilken plattform utgivarna därför vill satsa på.

  • Bild saknas

    Hipshot 2010-03-22 12:43:07 #18

    Fargo skrev:
    Hockey Stick skrev:
    KlosterKatten skrev:
    Hockey Stick skrev:
    Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.


    Jo för folk piratkopierar verkligen inte mera till 360n ^^

    Nej, faktiskt inte. Det är absolut inte lika utbrett till konsol som det är på PC då det är betydligt enklare på det sistnämnda.

    Det kan hur som helst betraktas som rävspel av Ubisoft, om än förståeligt, vare sig det är en fungerande strategi eller ej.

    Om det är enkelt med priatkopiering till något så är det 360. Så länge din xbox är flashad är det bara att bränna ut och spela. Kan det bli enklare än så?


    Det spelar ingen roll, det är ändå 5000 ggr vanligare på PC. De som tror sig veta annat vet och tror mycket fel.

    Och ärligt - det är faktiskt _ganska mycket_ lättare att spela nedladdat på PC än på boxen...

  • Bild saknas

    Chemical 2010-03-22 13:38:15 #19

    Håller med er Honey och Hipshot.

    Inga av mina vänner (och inte jag heller för den delen) har flashat sin xbox. För de första är de inte alla som vet/känner någon som kan flasha, sen är man rädd om sin garanti och för att bli bannad på liven...

    Medans på PC är de bara att tanka utan att behöva skicka iväg PC'n någonstans..

    Alla som säger att det är vanligare med piratkopiering av spel på konsoll än på PC vill bara vara märkvärdiga och tro att de vet allt.. genomskinligt

  • son of RAMBO

    son of RAMBO 2010-03-22 14:45:13 #20

    SWEBarb skrev:
    orka, skippar nog detta spel me tanke på det sjuka DRM skyddet..

    @Hockey Stick, hoppas du skojar eller? det är fan nästan standard att köra en chippad 360 idag. Tror du folk går å köper alla nya spel för 599 idag eller? wake up kid!!! spel till 360 kommer oftast ut en hela vecka ibland mera innan det släpps i affärerna inte fan går man och väntar det är ju enklare än till pc slippa crack å allt sånt.


    Tror nog att det är du som ska vakna upp ;)

  • Bild saknas

    robineng 2010-03-22 14:55:27 #21

    Hockey Stick skrev:
    Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.


    Låter ju som att dom skjuter sig själva i foten lite med den.

  • Bild saknas

    zauii89 2010-03-22 14:57:36 #22

    SWEBarb skrev:
    orka, skippar nog detta spel me tanke på det sjuka DRM skyddet..

    @Hockey Stick, hoppas du skojar eller? det är fan nästan standard att köra en chippad 360 idag. Tror du folk går å köper alla nya spel för 599 idag eller? wake up kid!!! spel till 360 kommer oftast ut en hela vecka ibland mera innan det släpps i affärerna inte fan går man och väntar det är ju enklare än till pc slippa crack å allt sånt.


    Men eru dum eller, konsoll marknaden är markant större än PC marknaden när det kommer till spel. Piratkopiering existerar till konsoller men inte i närheten av den utsträckningen som det gör till PC.

    Det är inte i närheten av "standard" bland alla miljoner casual gamers att ha en chippad 360, det när nog dags för dig att vakna upp istället.

  • SWEBarb

    SWEBarb 2010-03-22 15:32:30 #23

    Ja ni snackar mycket men verkligheten är att piraterna till 360 är knappast en liten plutt heller, klart pc är dominant på kopiering då pc är lite äldre än konsoller men ändå det är ju inga problem att köpa en färdig 360 redo för allt och sen köpa lite dvdr skivor och man är redo att köra.

  • bossefraise

    bossefraise 2010-03-22 15:42:06 #24

    SWEBarb skrev:
    Ja ni snackar mycket men verkligheten är att piraterna till 360 är knappast en liten plutt heller, klart pc är dominant på kopiering då pc är lite äldre än konsoller men ändå det är ju inga problem att köpa en färdig 360 redo för allt och sen köpa lite dvdr skivor och man är redo att köra.

    Det är ingen som förnekar att det finns pirater även på konsolsidan, men om du seriöst tror att piratkopiering på 360 ens är i närheten av så utbredd som den är på PC så tycker jag nästan synd om dig.

  • Pooslice

    Pooslice 2010-03-22 16:29:31 #25

    Hipshot skrev:
    Fargo skrev:
    Hockey Stick skrev:
    KlosterKatten skrev:
    [quote="Hockey Stick"]Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.[/quote]

    Jo för folk piratkopierar verkligen inte mera till 360n ^^

    Nej, faktiskt inte. Det är absolut inte lika utbrett till konsol som det är på PC då det är betydligt enklare på det sistnämnda.

    Det kan hur som helst betraktas som rävspel av Ubisoft, om än förståeligt, vare sig det är en fungerande strategi eller ej.

    Om det är enkelt med priatkopiering till något så är det 360. Så länge din xbox är flashad är det bara att bränna ut och spela. Kan det bli enklare än så?


    Det spelar ingen roll, det är ändå 5000 ggr vanligare på PC. De som tror sig veta annat vet och tror mycket fel.

    Och ärligt - det är faktiskt _ganska mycket_ lättare att spela nedladdat på PC än på boxen...


    Jag håller inte med. Det går snabbare lättare smidigare osv att pirata till xbox. De som hela tiden säger de är lättare på pc, vet inte hur det går till antar jag. Om du snackar DLC, så är det lättare på PC. Om det är vad du menar med lättare att spela "nedladdat".

  • Exeron

    Exeron 2010-03-22 16:30:26 #26

    Snart släpps det väl inte överhuvudtaget...

  • Bild saknas

    zauii89 2010-03-22 16:35:18 #27

    Pooslice skrev:
    Hipshot skrev:
    Fargo skrev:
    Hockey Stick skrev:
    [quote="KlosterKatten"][quote="Hockey Stick"]Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.[/quote]

    Jo för folk piratkopierar verkligen inte mera till 360n ^^[/quote]
    Nej, faktiskt inte. Det är absolut inte lika utbrett till konsol som det är på PC då det är betydligt enklare på det sistnämnda.

    Det kan hur som helst betraktas som rävspel av Ubisoft, om än förståeligt, vare sig det är en fungerande strategi eller ej.

    Om det är enkelt med priatkopiering till något så är det 360. Så länge din xbox är flashad är det bara att bränna ut och spela. Kan det bli enklare än så?


    Det spelar ingen roll, det är ändå 5000 ggr vanligare på PC. De som tror sig veta annat vet och tror mycket fel.

    Och ärligt - det är faktiskt _ganska mycket_ lättare att spela nedladdat på PC än på boxen...


    Jag håller inte med. Det går snabbare lättare smidigare osv att pirata till xbox. De som hela tiden säger de är lättare på pc, vet inte hur det går till antar jag. Om du snackar DLC, så är det lättare på PC. Om det är vad du menar med lättare att spela "nedladdat".


    Knappast, krävs mer kunskap för att flasha och brännar till 360 även om det för "oss" tekniska inte är särskilt svårt.

    Point being att packa upp och installera ett PC spel är bra mycket simplare än fixa en flashad 360, köpa rätt skivor och bränna på rätt sätt.

  • Bild saknas

    Xrick 2010-03-22 16:40:28 #28

    inte helt oväntat

  • B-B-B-Banänäbrääken

    B-B-B-Banänäbrääken 2010-03-22 17:03:22 #29

    Deja Vu?!? Var inte det samma nyhet för en vecka sen fast då var det flyttat från slutet på mars tills 16 april

    Med flashad/chippad 360 riskerar man ju o bli bannad från live och jag antar att VÄLDIGT många kör online på sina xbox...

  • Bild saknas

    Raderad 2010-03-22 18:52:26 #30

    zauii89 skrev:
    Pooslice skrev:
    Hipshot skrev:
    Fargo skrev:
    [quote="Hockey Stick"][quote="KlosterKatten"][quote="Hockey Stick"]Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.[/quote]

    Jo för folk piratkopierar verkligen inte mera till 360n ^^[/quote]
    Nej, faktiskt inte. Det är absolut inte lika utbrett till konsol som det är på PC då det är betydligt enklare på det sistnämnda.

    Det kan hur som helst betraktas som rävspel av Ubisoft, om än förståeligt, vare sig det är en fungerande strategi eller ej.[/quote]
    Om det är enkelt med priatkopiering till något så är det 360. Så länge din xbox är flashad är det bara att bränna ut och spela. Kan det bli enklare än så?


    Det spelar ingen roll, det är ändå 5000 ggr vanligare på PC. De som tror sig veta annat vet och tror mycket fel.

    Och ärligt - det är faktiskt _ganska mycket_ lättare att spela nedladdat på PC än på boxen...


    Jag håller inte med. Det går snabbare lättare smidigare osv att pirata till xbox. De som hela tiden säger de är lättare på pc, vet inte hur det går till antar jag. Om du snackar DLC, så är det lättare på PC. Om det är vad du menar med lättare att spela "nedladdat".


    Knappast, krävs mer kunskap för att flasha och brännar till 360 även om det för "oss" tekniska inte är särskilt svårt.

    Point being att packa upp och installera ett PC spel är bra mycket simplare än fixa en flashad 360, köpa rätt skivor och bränna på rätt sätt.


    Faktist för Xbox 360 är det bara att bränna ut på en Verbatim DVD+R DL skiva och spela.

    Flashningen tar ju företag hand om ;)

  • Vapendragaren

    Vapendragaren 2010-03-22 19:24:56 #31

    thiefen skrev:
    zauii89 skrev:
    Pooslice skrev:
    Hipshot skrev:
    [quote="Fargo"][quote="Hockey Stick"][quote="KlosterKatten"][quote="Hockey Stick"]Det stod väl klart redan för nåt år sen att Ubisoft skulle släppa sina PC-versioner senare än konsolversionerna pga piratkopiering. Istället för att piratkopiera till PC skulle folk gå och köpa spelet till konsol istället då det redan var ute.

    Är inte förvånad om Ubisoft står fast vid den ideologin.[/quote]

    Jo för folk piratkopierar verkligen inte mera till 360n ^^[/quote]
    Nej, faktiskt inte. Det är absolut inte lika utbrett till konsol som det är på PC då det är betydligt enklare på det sistnämnda.

    Det kan hur som helst betraktas som rävspel av Ubisoft, om än förståeligt, vare sig det är en fungerande strategi eller ej.[/quote]
    Om det är enkelt med priatkopiering till något så är det 360. Så länge din xbox är flashad är det bara att bränna ut och spela. Kan det bli enklare än så?[/quote]

    Det spelar ingen roll, det är ändå 5000 ggr vanligare på PC. De som tror sig veta annat vet och tror mycket fel.

    Och ärligt - det är faktiskt _ganska mycket_ lättare att spela nedladdat på PC än på boxen...


    Jag håller inte med. Det går snabbare lättare smidigare osv att pirata till xbox. De som hela tiden säger de är lättare på pc, vet inte hur det går till antar jag. Om du snackar DLC, så är det lättare på PC. Om det är vad du menar med lättare att spela "nedladdat".


    Knappast, krävs mer kunskap för att flasha och brännar till 360 även om det för "oss" tekniska inte är särskilt svårt.

    Point being att packa upp och installera ett PC spel är bra mycket simplare än fixa en flashad 360, köpa rätt skivor och bränna på rätt sätt.


    Faktist för Xbox 360 är det bara att bränna ut på en Verbatim DVD+R DL skiva och spela.

    Flashningen tar ju företag hand om ;)


    Precis, det finns flera spelbutiker (ironiskt nog) här i stan som flashar (Xbox 360, inte tuttar) för typ 200 spänn. Av dom cirka 10 pers jag känner som har flashad box så har alla gjort det hos spelbutiker, dock ganska skumma spelbutiker.

  • Mack3

    Mack3 2010-03-22 21:02:20 #32

    ovanligt att spel försenas nu för tiden...............

  • Sebastian Lind

    Sebastian Lind 2010-03-22 23:20:23 #33

    Det spelar ingen roll hur enkelt eller svårt det är att spela piratkopierat till Xbox eller Windows. Det är skit samma. Poängen är att det är extremt mycket mer utbrett bland Windows-lirare, oavsett om någon av er "känner 12 pers med flashad Xbox" eller ej.

  • Bild saknas

    tankare 2010-03-23 00:13:42 #34

    Ska bli kul att se hur mycket konsolarna gnäller när sådant DRM kommer till deras kära konsoler, för det kommer det att göra.

    Personligen bryr jag mig inte, jag skiter i att köpa sådana spel och köper andra spel utan helt förjävliga DRM som ubisoft kör med.
    Både assassins2 och conviction va intressanta titlar men det är hundralappar ubi inte får av mig.

    Förstår inte hur ubi kan tro att spelet kommer att sälja om det släpps efter konsol release samt med sådant horribelt DRM.

    Hoppas att alla ubi titlar floppar, dom verkar ju själva vilja det.

  • Bild saknas

    Richiraptor 2010-03-23 00:58:41 #35

    Att spela pirat på xbox är dyrare än pirat på pc, där kör man allt från datan. Xboxen behövs flashas ca 150kr ->, du behöver köpa skivor 10st 79kr->.. Och med fel skivor och fel brännare så bränns 1/5 rätt vilket blir inte långt ifrån ett nytt spel, sedan så uppdaterar de sina kopierings skydd så man måst flasha igen.

    Ta tex bad company 2 på en stor torr sajt: Pc nerladdat 16,796ggr. Xbox nerladdat 3931ggr... Skillnad? JA!

    Hur som helst, stöd spel tillverkarna och köp spelen.

  • Fairfax

    Fairfax 2010-03-23 01:12:36 #36

    Finns det någon pålitlig fakta gällande piratkopierings utbredning på de olika plattformarna? Är det skillnad på Sverige, som väl haft en stor andel PC-spelare, och andra länder där konsolerna varit mer populära? Som det är nu låter det mest som folk sitter och gissar. Att man känner någon som gjort ditten och datten säger inte mycket.

    Vad det gäller Convicton bryr jag mig inte. Det blir inget köp ändå. Så länge Ubisoft fortsätter med sitt vidriga DRM får de fingret av mig.

  • Bild saknas

    Grumbledock 2010-03-23 01:20:56 #37

    Att köra pirat på en xbox är ju livsfarligt, efter 6 månader till 1år har MS ban-våg och din xbox förlorar onlinefunktioner, hårddisksparningar och annat kul. Kort sagt så måste du köpa en ny xbox, flasha den och spela i drygt ett halvår till innan du ska punga ut med 2000kr. Då är det lättare att köpa sitt spel beg nån månad efter release 250-350kr, byta in det och billigt få ett nytt spel (2 spel + 1kr).
    På PC så laddar du ner, byter ut exe och spelar utan risker, är det någon som är ointelligent nog att inte se skillnaden?!

    Förstår att ubisoft försenar, piratkopieringen är massiv på PC och marginell på konsolerna (360 i detta fall). Sen kanske de behöver fixa sina servrar innan release, vem vet?
    Ska kunderna som är "smarta" nog att köpa det till PC få spela samma dag som release, eller samma helg? :)
    Finns en anledning till att man vart tvungen att dra ner på PC-gamingen till förmån för konsol, det heter DRM...

  • Bild saknas

    Eddz0r 2010-03-23 11:38:11 #38

    JAg tänker bara såhär.. förseningar är oftast = att spelet blir bättre i sig för dom förbättrar och finputsar, som dom skuller gjort på BC2 och som blizzard gör på ALLA sina spel.. :)

Logga in för att skriva en kommentar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter