Nyheter
Nya detaljer kring Dragon Age II

Nya detaljer kring Dragon Age II

59 kommentarer

Jakob Svärd 2010-07-10 22:11


I kölvattnet av beskedet att rollspelskungarna Bioware de facto jobbar på Dragon Age II kommer nu spännande information signerad den amerikanska spelblaskan Gameinformer. Enligt tidningen ifråga kommer utvecklarna att lämna det öppna upplägget från tidigare spel till fördel för en enda protagonist - Hawke. Liksom i Mass Effect-alstren kommer spelare att kunna välja kön på sin kämpe men i övrigt är det alltså förinspelade dialoger och en mer cinematisk upplevelse som står på skaparnas agenda. Det går heller inte att välja ras på sin karaktär i Dragon Age II, vilket i våra öron låter litet som en antites till det hajpade Origins-konceptet från det första spelet. Klicka dig vidare genom länken nedan för mer information.

Fem fakta om Dragon Age II borta hos Gameinformer
Spelinformation

Twittra

Facebook

Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
  • Bild saknas

    beersgarden 2010-07-10 22:37:39 #1

    Jag är medveten om att många är skeptiska till nya Dragon Age, och tro mig; helst av allt hade jag sett ett nytt BG, men jag måste säga att jag tycker att det här verkar lite spännande...:)

  • Wingu

    Wingu 2010-07-10 22:47:23 #2

    10 års timeline! Undrar hur de kommer fördela det.

  • Bild saknas

    Lognoreng 2010-07-10 23:01:46 #3

    ogillar Mass effects konversations system för man vet aldrig vad karaktären ska säga. Att välja alternativet "No thanks" på en enkel fråga kan betyda att din karaktär sliter fram svärdet och hugger den frågande i knät. Det resulterar oxå i "bra/dålig/mittemellan" alternativ. Medans i ett klassiskt RPG har du ofta har flera alternativ att välja mellan där du kan välja att hugga honom i knät, eller bara stampa honom på foten. Lite synd faktiskt.

    Och 10 års timeline, den e lätt. Du spelar någon vecka av karaktärens liv, resten är cutscenes med stillbilder och voiceover med david attenborough...

    Men jag vet redan nu att jag kommer köpa det.. tyvärr

  • Ladestam

    Ladestam 2010-07-10 23:03:27 #4

    Nooooooooooooooo oooooooooooooooo oooooooooo!

    Inte välja ras! :U De e ju typ de bästa med att skapa en karaktär!

    ARGH!

  • Bild saknas

    frunk 2010-07-10 23:11:45 #5

    luktar casual.

  • Ladestam

    Ladestam 2010-07-10 23:13:31 #6

    frunk skrev:
    luktar casual.

  • son of RAMBO

    son of RAMBO 2010-07-10 23:15:58 #7

    kommer att köpa det direkt ;)

  • Kerrai

    Kerrai 2010-07-10 23:19:07 #8

    givet köp redan nu

  • Bild saknas

    Zelaxe 2010-07-10 23:30:53 #9

    moar like Dragon Effect





    Casualhoror.

  • Bild saknas

    Gabe 2010-07-10 23:37:43 #10

    Bryr mig faktiskt inte så mycket. Gillar båda modellerna.

    Får ett intryck som säger att de försöker sig på något nytt när det gäller handlingen... men det kanske bara är önsketänkande från mitt håll. Biowares spel har börjat få en liten känsla av repetition och förutsägbarhet för mig.

    Fast köpa det lär jag ju göra ändå >_>

  • Bild saknas

    fibnot 2010-07-10 23:51:15 #11

    frunk skrev:
    luktar casual.

  • mrpeters

    mrpeters 2010-07-10 23:53:19 #12

    Jag ogillade faktiskt att välja ras i Dragon Age... Det påverkade början så lite och kändes som att det bara påverkade vilken klass man kunde vara och hur folk behandlade en :P Visserligen passar det i RPG men jag tyckte att dom kunde ha gjort char creation bättre utan det :P

  • Bild saknas

    hawk 2010-07-11 00:19:51 #13

    Känns lite kluvet, det här.

    Mass Effect, särskilt 2an, är ju helt klart en bra upplevelse.
    Dock tycker jag att Dragon Age var ett bättre spel. ME är lite mer interaktiv film med rpg- och actioninslag.

  • Bild saknas

    robineng 2010-07-11 00:38:53 #14

    Väldigt kluven till detta. Origins var ju ett underbart koncept och jag hoppades verkligen att Bioware skulle integrera det bättre i storyn och världen i senare spel, men nu verkar det som att dom dumpar hela idéen? Hoppas verkligen att origins kommer tillbaka i Dragon Age 3.

  • Bild saknas

    morfin91 2010-07-11 00:48:22 #15

    gilalr inte ändrigarna förutom att hjälten får röst men komemr nog skaffa spelet så länge dom inte ändrar combat systemet.

    edit: kommer det några bra nyheter för elektroniska spell överhuvud taget nu den senaste tiden?

  • Bild saknas

    AW8 2010-07-11 00:48:47 #16

    Låter inte så dumt.

    Saknar "text-alternativen" från KotOR, fast hjulet från ME har ju sitt filmiska mys runt sig. Lite tråkigt att man inte kan välja ras (även fast jag mest körde människa i DA) fast...
    Det är ju BioWare. Så jag vet att det inte kommer att bli så dumt. :)

  • Bild saknas

    jiwn 2010-07-11 00:49:18 #17

    är inte själva RPG genre typ gjord så att du ska kunna välja ras och vägval? har EA fingrat för mycket i honungs burken må tro?

  • saru

    saru 2010-07-11 01:33:26 #18

    Tror det kan bli coolt. Det är ju för fan Bioware!!

  • MachOne

    MachOne 2010-07-11 02:19:24 #19

    Orkar sällan läsa hela dialoger i spel, vill hellre ha någon som snackar. Så detta är bra :D

  • Bild saknas

    Erenthal 2010-07-11 02:30:00 #20

    Alltså, har Bioware gjort ett enda dåligt spel hittills? Än så länge har de mitt fullständiga förtroende att göra vad de tycker är bäst.

  • Tybalt

    Tybalt 2010-07-11 05:13:52 #21

    Blir nog att köpa ettan när det kommer på specialerbjudande...

  • Bild saknas

    shaitan 2010-07-11 10:00:24 #22

    vilket jävla piss... mass effect 2 va ju som nå webläsarspel.. stelt och helt braindead.. synd som fan på ett välrenomerat företag att bli så sunkiga

  • mrpijey

    mrpijey 2010-07-11 10:05:06 #23

    Kan bli intressant. Själv så älskar jag både Dragon Age och Mass Effect-spelen så jag har inget problem med detta. Det enda det gör är att det förändrar hur spelet spelas, precis som de säger så blir ju "Mass Effect"-effekten en mer cinematisk upplevelse, något de lyckades med bra i båda Mass Effect-spelen.

    Dragon Age var ju dock ett mer maffigt RPG som kräver lite mer tid och ork att spela igenom, men som kanske då förlorar mer på en vettig storyline. Oavsett så blir det nog bra om de kombinerar det rätt, vi vill inte ha en "Dragon Effect" :).

  • Bild saknas

    galnegus 2010-07-11 10:21:39 #24

    Låter som att de kommit till insikt iaf. Hoppas på lite gameplay denna gång!

  • Bild saknas

    gamer_ 2010-07-11 10:27:40 #25

    Usch, känns som ett nerköp att inte kunna välja klass/ras iochmed att man kunde det i origins. Hade karaktären varit låst i första spelet också hade det spelat mindre roll.

    Fast det viktigaste är ju storyn och den har jag inte läst något om, så det återstår att se om det kan bli något i klass med origins.

  • Bild saknas

    soda 2010-07-11 10:35:14 #26

    Det låter mycket bättre än ettan.

  • Bild saknas

    Minnels 2010-07-11 11:12:40 #27

    MEH! Inte få välja ras och allt det. Det var ju det som var roligt och speciellt med första delen där det spelade lite roll vad man valde i början. Jag kände mig som en smutsig prostituerad dvärgkvinna när jag spelade iaf... gjorde en del dialogval som var påverkade efter det som hände i början etc.

    Gillade då INTE mass effect 2 men å andra sidan är jag inte mycket för sci-fi... inte alls... fan å. Vill ju spela någon underdog ras och inte vanilla human :(

  • Bild saknas

    marsson90 2010-07-11 11:23:28 #28

    Känns som om de har valt helt fel delar att ändra på. Samma med ME2 då de i stort sett tog bort alla roliga delar från ettan och ändrade så att allt blev mer mainstream. Inte okej!

  • notwist

    notwist 2010-07-11 11:51:22 #29

    Att inte få välja ras är helt logiskt, det är mycket lättare att skapa ett dynamiskt spel som FAKTISKT formar sig kring spelarens val om vissa saker är statiska. Att behöva anpassa efter spelarens val och sen DESSUTOM räkna in 10 olika raser

  • Inkompetent

    Inkompetent 2010-07-11 12:19:21 #30

    Lite tråkigt. Jag gillade de två olika upplevelserna som DAO och ME gav. Kommer säkerligen bli bra - jag gillar Mass Effect och speciellt tvåan - men synd att det blir så homogent.

    Hoppas att de gör det tydligare med goda/onda handlingar under konversationer dock. Systemet i ME2 är jobbigt då man liksom inte kan leva sig in i konversationen för då missar man handlingarna, så man måste välja på att antingen knappt lyssna på vad som sägs och bara titta efter de halvosynliga ikonerna, eller missa dem helt.

  • Bild saknas

    Exim 2010-07-11 12:55:29 #31

    ffs ...

    mass effect 2 när man klarade det kändes det som en intro till spelet...

    dragon age kändes mer som ett genuint rollspel där det val du gjprde när du levlade upp spelade lite roll om du skulle klara spelet på de svårare svårighets graderna ... kan ju till läga första genom spelningen av dao tog ungefär 55 timmar mass effect 2 tog ungefär 12.

    nej om detta är vägen som bioware vill gå så kan dom ju säja ajö till titeln "rollspels kungarna" ...

    kan ju gissa att vi kan säja ajö till modifieringar utav spelet med som vi har i dag med ...

  • molg

    molg 2010-07-11 13:13:44 #32

    Det var lite synd. Men det blir säkert ett grymt spel ändå!

  • Bild saknas

    Tassel 2010-07-11 13:13:50 #33

    Exim skrev:
    ffs ...

    mass effect 2 när man klarade det kändes det som en intro till spelet...

    dragon age kändes mer som ett genuint rollspel där det val du gjprde när du levlade upp spelade lite roll om du skulle klara spelet på de svårare svårighets graderna ... kan ju till läga första genom spelningen av dao tog ungefär 55 timmar mass effect 2 tog ungefär 12.

    nej om detta är vägen som bioware vill gå så kan dom ju säja ajö till titeln "rollspels kungarna" ...

    kan ju gissa att vi kan säja ajö till modifieringar utav spelet med som vi har i dag med ...


    Håller med dig.

  • Bild saknas

    dmon 2010-07-11 15:28:32 #34

    Mass effect är inte bättre än dragon age. Ge oss dragon age 2 bara, omg. Bra att chansa på något helt annat. dumt

  • Bild saknas

    Höglund 2010-07-11 15:29:43 #35

    frunk skrev:
    luktar casual.


    Därför att?

  • Bild saknas

    Höglund 2010-07-11 15:31:42 #36

    Exim skrev:
    ffs ...

    mass effect 2 när man klarade det kändes det som en intro till spelet...

    dragon age kändes mer som ett genuint rollspel där det val du gjprde när du levlade upp spelade lite roll om du skulle klara spelet på de svårare svårighets graderna ... kan ju till läga första genom spelningen av dao tog ungefär 55 timmar mass effect 2 tog ungefär 12.

    nej om detta är vägen som bioware vill gå så kan dom ju säja ajö till titeln "rollspels kungarna" ...

    kan ju gissa att vi kan säja ajö till modifieringar utav spelet med som vi har i dag med ...


    12 timmar? Min första genomspelning tog ~35 timmar. Plöjde du storyn eller?

  • bossefraise

    bossefraise 2010-07-11 15:31:45 #37

    Själv tycker jag att det här låter som en bra idé. Ser fram emot att få se hur de lyckas sjösätta det här på bästa sett.

  • Bild saknas

    Exim 2010-07-11 15:33:35 #38

    Geetcher skrev:
    Exim skrev:
    ffs ...

    mass effect 2 när man klarade det kändes det som en intro till spelet...

    dragon age kändes mer som ett genuint rollspel där det val du gjprde när du levlade upp spelade lite roll om du skulle klara spelet på de svårare svårighets graderna ... kan ju till läga första genom spelningen av dao tog ungefär 55 timmar mass effect 2 tog ungefär 12.

    nej om detta är vägen som bioware vill gå så kan dom ju säja ajö till titeln "rollspels kungarna" ...

    kan ju gissa att vi kan säja ajö till modifieringar utav spelet med som vi har i dag med ...


    12 timmar? Min första genomspelning tog ~35 timmar. Plöjde du storyn eller?


    nix fixade alla icke dlc missions, samt skaffa alla kompanjoner som inte var dlc / fick med. sammt gjorde deras "lojalty" missions.

  • Bild saknas

    elimsen 2010-07-11 17:30:34 #39

    Det finns ju både för och nackdelar med Origins konceptet. Många nackdelar. Dialogerna blir ju helknasiga, dels för att man inte för höra sina egna repliker men också för att npc:erna aldrig kan tilltala en med namn.

    Att det finns en hel drös olika raser/klasser att välja mellan som i mer eller mindre grad påverkar handlingen gör ju att man vill spela om spelet flera gånger för att se vad som kan hända. Men på samma gång tar ju spelet ungefär 50 timmar att ta sig igenom och stora delar blir ju oundvikligen rena upprepningar.

  • Bild saknas

    ForrestFox 2010-07-11 17:46:43 #40

    jag är skeptisk,, med tanke på hypen som var vid det första spelet, och hur kass grafiken och AI'n sen var när det väl släpptes.

  • Bild saknas

    Jaes 2010-07-11 17:56:21 #41

    Bara för att man inte får välja ras betyder det ju inte att man inte kan få välja Orgin, eller? Å andra sidan verkade det ju redan bestämt att man kom från Lothering, så jag vet inte.

  • Bild saknas

    kaealy 2010-07-11 18:06:45 #42

    notwist skrev:
    Att inte få välja ras är helt logiskt, det är mycket lättare att skapa ett dynamiskt spel som FAKTISKT formar sig kring spelarens val om vissa saker är statiska. Att behöva anpassa efter spelarens val och sen DESSUTOM räkna in 10 olika raser


    För spel som baldurs gate och neverwinter nights klarade ju inte av det ett antal år tidigare.. wait.....

  • Foolwolf

    Foolwolf 2010-07-11 18:35:30 #43

    Zelaxe (Bannad) skrev:
    moar like Dragon Effect





    Casualhoror.


    +1

  • Bild saknas

    Puffin 2010-07-11 19:03:21 #44

    Tråkigt, första playthrough av Mass Effect 2 var riktigt ball men nästan ett halvår senare har jag fortfarande inget sug av att spela det igen, medans Dragon Age har fått nästan 3 hela replays under samma tid.

    Det är helt enkelt en annorlunda känsla när man följer sin egen karaktärs story versus att man följer utvecklarnas karaktär - det går ifrån att man själv lever sig in i handlingen till att man blir en 3dje part som tittar in vilket är väldigt tråkigt.

    Men jag antar att Dragon Age inte sålde tillräckligt bra på konsoler och dom måste ändra något, hoppas iaf combat följer samma modell som tidigare - ändrar dom det till 3rd person action rpg också så ger jag upp.

    Det har inget att göra med casualness, combat i Dragon Age var långt ifrån perfekt men det var annorlunda, och på hårdare inställningar så var det riktigt svårt och krävde rätt mycket taktik(efter dom nerfat Cone of Cold :p) - Mass Effect kräver ingen taktik whatsoever, det är näst intill omöjligt att dö och som soldier kan man spela rambo.

  • Wardancer

    Wardancer 2010-07-11 19:30:37 #45

    Hoppas man iallafall sliper det riktigt uttjatade party sysetmet som Bioware fastnat i sedan Kotor. Lalla runt och leta upp party medlemmar som sen står och hänger i ditt läger, skepp etc. Sedan får man 3 st uppdrag som man måste göra för att "starta" tiden. Kotor hade sina 3 planeter, Mass Effect samma sak, Dragon Age, exakt samma sak där med. Börjar liksom bli lite tjatigt och väl uppenbart att det är konstruerat på samma sätt. Lite mer fantasi kan man ju hoppas dom har.

  • Shrudder

    Shrudder 2010-07-11 23:10:29 #46

    Blir nog bra. Hinner de lägga mer tid på att skapa en lång story.

  • Bild saknas

    palwin 2010-07-12 00:24:11 #47

    Att inte kunna välja ras i ett rollspel tar bort hela grejen med skapa en karaktär och dess färdigheter, dvs. RPG-delen försvinner i spelet.

    Mass Effect är inget rollspel om nu någon skulle tro det bara för att man har några få valmöjligheter i dialoger som man på förhand inte kan förutse vad de betyder. Att man kan samla på sig olika vapen och ett mycket begränsat färdighetssystem gör heller inte ett spel till RPG.

    Dragon Age är i nuläget det bästa man kan få om man vill ha ett RPG-spel, om man nu inte vill spela Neverwinter Nights eller Baldur's Gate som är i en klass för sig. Men med Dragon Age 2 så kommer det troligtvis bli ett Mass Effect-spel i fantasy anda.

    Bioware gör alltid bra spel så Dragon Age 2 blir nog bra, men inte för RPG-älskare. Jag hade hoppas på att Mass Effect 3 skulle bli mer som Dragon Age, nu verkar det bli tvärtom.

    Nu är det bara att hoppas på ett nytt Baldur's Gate eller liknande.

  • Bild saknas

    Ghostknight 2010-07-12 00:37:09 #48

    Nja... det här verkar ju inte helt lyckat vid första anblick. Förvisso fungerade M.E2 upplägget (som man ju verkar härma här) bra, med stor fokus på den enskilde karaktären, men samtidigt vill jag ha lika många val när det gäller att skapa karaktären som när det gäller vilka val han/hon gör under själva spelet. Det verkar helt enkelt vara för inristat redan från början och jag skulle vara väldigt skeptisk om det hade varit något annat företag som stod bakom men Bioware lär inte misslyckas,,, det kan dem helt enkelt inte.

  • Bild saknas

    morfin91 2010-07-12 02:11:34 #49

    Ghostknight skrev:
    "jag skulle vara väldigt skeptisk om det hade varit något annat företag som stod bakom men Bioware lär inte misslyckas,,, det kan dem helt enkelt inte."

    nån gång kommer alal att misslykas man får vell hoppas att det inte är med dragon age men en så länge så värkar det som det komemr hända för min smak.

  • vurt

    vurt 2010-07-12 10:06:03 #50

    Bioware borde satsa på film och inte spel, det är ju det dom egentligen vill göra.

    Spel är ett sjukt värdelöst format för att göra "interaktiv" film, man får allt det dåliga med vad spel innebär (inga riktiga skådisar, datorgrafik, handling i klass med en lågbudet TV-serie osv osv).

  • Propy

    Propy 2010-07-12 11:24:41 #51

    blev lite besviken när jag läste detta, men som vissa nämnt så är båda typerna okej. Men jag föredrar DA-stilen i fantasy världar. Jag spelar Mass Effect för den stilen och DA för den stilen, varför göra allt till samma?

    kommer skaffa det, men mina tidigare förhoppningar smälte i värmen...den här serien hade potential...

  • Jestrix

    Jestrix 2010-07-12 12:23:48 #52

    Hm, strax innan releasen för DAO frågades det mycket om co-op och multiplayer. Då sa Biowaer att det var planerat för uppföljaren.. Hur ska det funka om det nu heltplötsligt ska vara tokfokus på en redan förutbestämd karaktär? Jag gissar at det inte blir något co-op =(

    Dessutom håller jag med er andra som säger att det här sabbar helt RPG känslan. Visst kan det bli nice story osv, men RPG handlar om att kunna skapa sin egna karaktär och sätta sig in i hur den tänker och fungerar, det förlorar man ju nästan helt nu =(

  • Bild saknas

    hawk 2010-07-12 13:35:21 #53

    MKultra skrev:
    Bioware borde satsa på film och inte spel, det är ju det dom egentligen vill göra.

    Spel är ett sjukt värdelöst format för att göra "interaktiv" film, man får allt det dåliga med vad spel innebär (inga riktiga skådisar, datorgrafik, handling i klass med en lågbudet TV-serie osv osv).


    Jag vet inte om jag håller med om att det behöver vara sjukt värdelöst, det finns ingenting som säger att det inte går att ha bra handling, osv. Jag tror att spel i den genren kommer utvecklas väldigt...

    ...MEN spel som är "interaktiv film", vilket ME ligger rätt nära, blir precis som film inte alls lika roliga att uppleva flera gånger.

    Spel som verkligen bara är spel (vilket inte något av ME och DA kvalar in som, tänk Tetris istället) kan man ta fram och spela om och om igen utan att det tappar alls lika mycket.



    Men av just den anledningen tycker jag ändå att Dragon Age totalt sett var bättre som spel än Mass Effect (2). DA hade nämligen just mer spel i sig! Detta märks allra tydligast i striderna, tycker jag. I DA var striderna en utmaning där man var tvungen att tänka över taktiken, i ME(2) kändes det som att det i det närmaste gick att helt utan tanke bara attackera, det saknades djup.


    ME-serien har ju en mer polerad presentation och ett mer konsolvänligt upplägg utan att behöva hålla reda på flera karaktärer i någon egentlig mening och utan menyer i någon större omfattning, men spelglädjen är i mitt tycke nästan begränsad till en genomspelning, kanske två om man vill testa att vara både god och ond eller så.


    De (Bioware/EA) har väl tittat på försäljningssiffrorna och kommit fram till att det är ME som säljer klart bäst, vilket man väl inte kan klandra dem för.

    Tyvärr kan det nog betyda det nog att det inte blir ett Dragon Effect istället, vilket vore riktigt tråkigt.

  • vurt

    vurt 2010-07-12 14:03:39 #54

    Biowares spel är inte värda att spela igenom mer än en gång, dom erbjuder ju ingen som helst utforskning. I DA är den vädligt begränsad (i jämförelse med bättre RPG's så som TES, Gothic/Risen). I ME är den så sjukt bergränsad att man får klaustrofobi :)

    Biowares spel är som filmindustrins popcornunderhållning, filmer man inte kommer ihåg alls, men som kan vara lite okej ändå när man har tråkigt och inte vill tänka alls, man vill att det ska gå på räls bara..

    Men jag står vid att dom inte fattat mediumet som sådant. Spel är ju jättekul när man gör dom öppna och låter spelaren kunna te.x utforska mycket. Det är inget som film eller ens böcker kan erbjuda. Varför göra spel på ett sånt sätt så det konkurerar med film eller böcker? Biowares spel har inte en chans liksom.

  • Fenix

    Fenix 2010-07-12 16:11:05 #55

    Inkompetent skrev:
    Lite tråkigt. Jag gillade de två olika upplevelserna som DAO och ME gav. Kommer säkerligen bli bra - jag gillar Mass Effect och speciellt tvåan - men synd att det blir så homogent.

    Hoppas att de gör det tydligare med goda/onda handlingar under konversationer dock. Systemet i ME2 är jobbigt då man liksom inte kan leva sig in i konversationen för då missar man handlingarna, så man måste välja på att antingen knappt lyssna på vad som sägs och bara titta efter de halvosynliga ikonerna, eller missa dem helt.

    Ååh nej va komplicerat att det inte är utmärkt precis vilket som gör vad.. använd hjärnan för böveln :)

  • Bild saknas

    jojjez 2010-07-12 16:31:22 #56

    meh :( vill spela annat än human

  • Inkompetent

    Inkompetent 2010-07-12 18:55:46 #57

    Fenix skrev:
    Ååh nej va komplicerat att det inte är utmärkt precis vilket som gör vad.. använd hjärnan för böveln :)


    Jag upptäcker inte ens de där små ikonerna när jag fokuserar på dialogen. Inte snabbt nog för att hinna med de väldigt få sekunder som de faktiskt finns där att interagera med. Bra idé, men dåligt utförd.

  • Bild saknas

    hawk 2010-07-12 20:41:21 #58

    Inkompetent skrev:
    Fenix skrev:
    Ååh nej va komplicerat att det inte är utmärkt precis vilket som gör vad.. använd hjärnan för böveln :)


    Jag upptäcker inte ens de där små ikonerna när jag fokuserar på dialogen. Inte snabbt nog för att hinna med de väldigt få sekunder som de faktiskt finns där att interagera med. Bra idé, men dåligt utförd.


    Håller faktiskt med. Det var visserligen inte så att det inte gick men man tappade fokus på dialogerna om man skulle vara beredd på action-möjligheterna.

  • Darkst@r

    Darkst@r 2010-07-14 10:59:02 #59

    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Logga in för att skriva en kommentar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter