Nyheter
Medal of Honor: Limited Edition presenterar sig

Medal of Honor: Limited Edition presenterar sig

49 kommentarer

Sebastian Lind 2010-07-15 14:39


Laddar ...

Precis som vanligt så får de som förbokar den begränsade upplagan av ett spel lite extra godsaker att gotta sig åt. Vad Medal of Honor erbjuder ses bäst med egna ögon i nedanstående trailer - spelet släpps 14 oktober till Windows, Xbox 360 och Playstation 3.

Spelinformation

Twittra

Facebook

Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
  • StrongBad

    StrongBad 2010-07-15 15:11:01 #1

    Jag hoppas VERKLIGEN att MP-delen är bättre i slutprodukten än den beta som finns ute. Annars blir det inget köp för min del.

  • Bild saknas

    Samurai237 2010-07-15 15:19:14 #2

    StrongBad skrev:
    Jag hoppas VERKLIGEN att MP-delen är bättre i slutprodukten än den beta som finns ute. Annars blir det inget köp för min del.

    Det får man verkligen hoppas, Bf bc2-betan/demot var i princip som fullversionen var med fast med en del ändringar. Jag har svårt att tro att de kommer fixa allt till release eftersom betan är som den är.

  • Remus

    Remus 2010-07-15 15:20:36 #3

    MEDIOKERT skitspel är bara förnamnet, krävs mycket mer av ett spel i dagens samhälle. Hade varit bra för 5 år sen...

    Detta hoppar jag över.

  • bladefinor

    bladefinor 2010-07-15 15:29:14 #4

    Spelen var som bäst runt 2005.

  • walter_iego

    walter_iego 2010-07-15 15:37:45 #5

    Kan dom inte ta bort Jaquin Phoenix från omslaget!?

  • son of RAMBO

    son of RAMBO 2010-07-15 15:38:15 #6

    Nää, inget för mig.

  • Bild saknas

    Oxide 2010-07-15 15:40:40 #7

    Dom behöver en gimmick för att få upp intresset för multiplayer, kanske........ äh fan dom borde fokusera på att göra ett riktigt Battlefield-spel, ju närmare Modern Warfare dom ligger desto sämre blir intrycket. Ge mig ett slagskepp så får ni mina pengar!

  • Bild saknas

    magiul 2010-07-15 15:45:27 #8

    Äh, skärp er killar. Det ser ju asbra ut. Man sugs ju in i världen nåt enormt tycker jag när allt splitter flyger omkring runt en. Ser ut att vara en skön avfyrningskänsla också. De har tagit godbitarna och den intensiva känslan från MW2, men satt in den i en bättre och mer nyanserad värld. Men det är klart, är betan kass så har de lite att göra. Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?

  • Baxalasse

    Baxalasse 2010-07-15 15:55:54 #9

    magiul skrev:
    Äh, skärp er killar. Det ser ju asbra ut. Man sugs ju in i världen nåt enormt tycker jag när allt splitter flyger omkring runt en. Ser ut att vara en skön avfyrningskänsla också. De har tagit godbitarna och den intensiva känslan från MW2, men satt in den i en bättre och mer nyanserad värld. Men det är klart, är betan kass så har de lite att göra. Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?


    Ja jag är med dig!

  • Bild saknas

    zauii89 2010-07-15 15:57:05 #10

    bladefinor skrev:
    Spelen var som bäst runt 2005.


    2005 och tidigare.. av den enkla anledningen att PS3 och 360 inte fanns ute och åt upp alla vettiga jävla spelutvecklare :(

    T.o.m Cod var bra på den tiden

  • Bild saknas

    redruM 2010-07-15 16:07:15 #11

    Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

  • Bild saknas

    Comstedt 2010-07-15 16:09:15 #12

    Hoppas MP delen blir bättre än betan, tycker spelet känns som COD, fast aningen sämre. Spelat kanske 15 rundor, ligger på 4-7 kdr på varje, ingen rekyl på vapen alls alldeles för lätt att skjuta med dem tycker jag.

    Kommer nog hålla mig till BC2 ett tag till tills BF3 anländer skulle jag tro...

  • Bild saknas

    Hjalle 2010-07-15 16:21:05 #13

    zauii89 skrev:
    bladefinor skrev:
    Spelen var som bäst runt 2005.


    2005 och tidigare.. av den enkla anledningen att PS3 och 360 inte fanns ute och åt upp alla vettiga jävla spelutvecklare :(

    T.o.m Cod var bra på den tiden


    Word!!:up:

  • StrongBad

    StrongBad 2010-07-15 16:32:07 #14

    redruM skrev:
    Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.


    DICE är bättre på Battlefield-spel. IW och Treyarch är bättre på CoD-spel. Medal of Honor försöker ligga mitt emellan och där är de ute på för djupt vatten, tyvärr.

  • Bild saknas

    Deep Throat 2010-07-15 17:49:42 #15

    Begränsad upplaga eller limited edition = röfknoll

    tycker dem skall släppa spelet i max 5000 ex det räcker, jag tycker serien är tillräckligt gay som den är.

    ta 1000 kr för spelet och 500 extra för MP delen, det finns alltid nötter som betalar det man önskar, så why nått!, haha

    har man råd med 60 lök för en P.C så har man råd med 1500 för ett spel.

  • Bild saknas

    Bluevortex 2010-07-15 18:17:08 #16

    redruM skrev:
    Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

    DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet

  • Bild saknas

    redruM 2010-07-15 18:33:20 #17

    Bluevortex skrev:
    redruM skrev:
    Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

    DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet


    Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

    Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

    Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

    Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.

  • bladefinor

    bladefinor 2010-07-15 18:38:26 #18

    zauii89 skrev:
    bladefinor skrev:
    Spelen var som bäst runt 2005.


    2005 och tidigare.. av den enkla anledningen att PS3 och 360 inte fanns ute och åt upp alla vettiga jävla spelutvecklare :(

    T.o.m Cod var bra på den tiden

    Precis. Håller med dej till fullo :(

  • Bild saknas

    Grumbledock 2010-07-15 19:10:16 #19

    Är lite tveksam till Dice efter Bad company 1/2, speciellt grafiken i MP men även flyt, vapen och liknande (luktar mycket MW2). Bara jag som minns den gamla doga tiden, 2942-BF2 typ?
    Då Dice fortfarande gjorde grymma spel med grym MP som smekte allt annat! (sen kom EA...)

    Spelet kan fortfarande erbjuda en bra kampanj och bra multiplayer (trots allt) men det känns lite svagt så här långt.
    Nog måste de väl kunna erbjuda något fler köpargument än ett rejält skägg?
    Även om det i sig räcker väldigt långt :)

  • Bild saknas

    Bluevortex 2010-07-15 19:10:53 #20

    redruM skrev:
    Bluevortex skrev:
    redruM skrev:
    Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

    DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet


    Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

    Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

    Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

    Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.

    Tror inte IW skulle kunna göra ett battlefield spel i samma anda som DICE det skulle nog bli en massa gimmicks som heartbeat sensors, commando perks och killstreaks som förstör spelet. Enligt mig är BF:BC2 mycket mer tilltalande grafisk än MW2 vilket annat spel kan man förstöra allt i omgivningen med perfekta explosioner och rök effekter?. Också så är Ljudet i en helt anan liga än nogåt FPS som någonsin gjorts och en multipayer bana i BF är ungefär lika stor som alla banor i MW2 sammanlagt.

  • Bild saknas

    Puerten 2010-07-15 19:53:12 #21

    redruM skrev:
    Bluevortex skrev:
    redruM skrev:
    Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

    DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet


    Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

    Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

    Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

    Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.

    Äckliga jävla fanboi.

    Varken av mw-spelen är något särskilt, speciellt singleplayer delen. Mediokra som bäst. BF tycker jag går utför, jag är inget stort fan av dice längre, men dom lyckades bra med 1942 och 2an.
    sen gjorde dom som resten av utvecklarna och utvecklade spel som ska sälja så mycket som möjligt istället för något speciellt, passionerat.

  • Bild saknas

    Gonathay 2010-07-15 21:30:11 #22

    Tänkte fixa betan men efter allt dåligt jag har hört om spelet så nej tack!

  • warh0g

    warh0g 2010-07-15 21:35:47 #23

    Hardboiled15 skrev:
    Tänkte fixa betan men efter allt dåligt jag har hört om spelet så nej tack!


    Så du vill inte bilda dig en egen uppfattning?

  • Bild saknas

    daskedennis 2010-07-15 22:02:30 #24

    magiul skrev:
    Äh, skärp er killar. Det ser ju asbra ut. Man sugs ju in i världen nåt enormt tycker jag när allt splitter flyger omkring runt en. Ser ut att vara en skön avfyrningskänsla också. De har tagit godbitarna och den intensiva känslan från MW2, men satt in den i en bättre och mer nyanserad värld. Men det är klart, är betan kass så har de lite att göra. Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?


    ÖÖhh?!?! VIlken planet är du född på???

    Ska jag börja rabbla??

    BF2142, BFHeroes, BC, BC2 osv osv osv, jävla skitspel allihop!

    MoH kan ju dra åt h-vete, muppspel!

  • Bild saknas

    Oskarswe 2010-07-15 22:05:26 #25

    ärsch Bara 1 mohaa ärdet som gäller och det är Spearhead

  • zhrooms

    zhrooms 2010-07-15 22:19:15 #26

    MoH MP Betan är helt okej, spelstilen är kanon, och spelet påminner absolut ingenting om CoD.. MoH MP Beta = BFBC2 fast Insurgency "mode"

    Enda som fattas är Squad menyn, och Hardcore mode, sen får spelet 5/5 av mig.. same shit different name

  • Bild saknas

    redruM 2010-07-15 22:40:15 #27

    Puerten skrev:
    redruM skrev:
    Bluevortex skrev:
    redruM skrev:
    Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

    DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet


    Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

    Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

    Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

    Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.

    Äckliga jävla fanboi.

    Varken av mw-spelen är något särskilt, speciellt singleplayer delen. Mediokra som bäst. BF tycker jag går utför, jag är inget stort fan av dice längre, men dom lyckades bra med 1942 och 2an.
    sen gjorde dom som resten av utvecklarna och utvecklade spel som ska sälja så mycket som möjligt istället för något speciellt, passionerat.


    Jag är inte alls någon fanboi av IW, men faktum är ju att spelen är roliga och åtminstone COD4 var innovativt. Jag tycker att IW har bättre öga för detaljer vad gäller vapenmodellering och dessutom tycker jag att ljudet är bättre, men det verkar vara en tvistefråga.

    Jag tycker snarare det är så att alla ska älska Dice så jävla mycket bara för att de är svenska. Jag ger inga pluspoäng för nationalitet.

  • saru

    saru 2010-07-16 00:04:32 #28

    Jaaa tidig tillgång till hagelgevär och "exklusiv" tillgång till MP7. Mjölk mjölk mjölk....dom kan mjölka min prostata.

  • Bild saknas

    MrMadMan 2010-07-16 00:22:25 #29

    Suck... ännu ett spel som skippar undertiteln och återanvänder namnet på ett spel som redan finns...

    Medal Of Honor släpptes 1999.

  • Bild saknas

    redmac 2010-07-16 00:30:53 #30

    MOH betan är riktigt underhållande och erbjuder skill gentemot COD. Bör påpekas att jag pratar om konsol versionen.

    Betydligt bättre inlevelse i MOH än COD, där ljudet verkligen förhöjer närvarokänslan.

  • NympH

    NympH 2010-07-16 00:50:27 #31

    Skitspel, inget köp.

  • Bild saknas

    magiul 2010-07-16 01:32:38 #32

    daskedennis skrev:
    magiul skrev:
    Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?


    ÖÖhh?!?! VIlken planet är du född på???

    Ska jag börja rabbla??

    BF2142, BFHeroes, BC, BC2 osv osv osv, jävla skitspel allihop!

    MoH kan ju dra åt h-vete, muppspel!


    Vad babblar du om? 2142 kan jag köpa, men Heroes måste ändå få ses som ett experimentellt spel, så det faller lite utanför fältet. Bad Company 1 & 2 var knappast skitspel utanför din lilla värld.

  • PeTTs0n

    PeTTs0n 2010-07-16 02:41:48 #33

    Bara multiplayer-goodies (som för övrigt är tämligen lama, MP7an är väl en sak, men tidig access till hagelgevär? Hmm, så man slipper spela upp sig lite, få lite skill och faktiskt förtjäna dem? Nejdå, betala och slipp.) i en Limited Edition?

    Vart i självaste h-vete har alla singleplayer-upplevelser tagit vägen? Där kan de ju slänga in ganska mycket utan att det blir obalanserat, eftersom man själv bestämmer svårighetsgrad. Men nej, *ALLT* skall vara multiplayer i dagens begränsade värld. Suck.

    Tacka fan för att det i alla fall finns några som lyckas leverera bra SP-lägen i dagens nerkörda spelvärld. Det nya MOH går ju (med bl.a. det här) definitivt inte i den riktningen.

  • Bild saknas

    woho 2010-07-16 07:50:52 #34

    OMG!! Early access to shotguns?! Och exclusive access to MP7--23412-asdasjlbajs.

    Kan inte vänta!!1


    Måste vara något utav de lamaste säljargumenten jag någonsin hört.

  • Bild saknas

    SprengdPanda 2010-07-16 08:14:50 #35

    redruM skrev:
    Jag tycker att IW har bättre öga för detaljer vad gäller vapenmodellering och dessutom tycker jag att ljudet är bättre, men det verkar vara en tvistefråga.


    Du måste ha riktigt kasst ljudsystem, ljudkort eller whatever om du inte hör att BC2 har bättre ljud.

    Jag höll med på det där med detaljer på vapen men BC2s ljud är ett bra stort snäpp över mw2.

  • Bild saknas

    Notumforce 2010-07-16 08:45:51 #36

    kan vara bra,men slutat köpa collectors editions etc ,man blir bara besviken .
    Nä bättre och testa ett demo eller dyl när spelet väl är släppt

  • Bild saknas

    liberator 2010-07-16 08:49:33 #37

    Så länge man håller kritiken på en lugn nivå tror jag att folk börjar fatta. Man filitrerar ju automatiskt bort gaphalsarna.

    Så spelet i sig har absolut inget nytt... Ingen rekyl och en hel del poäng siffror som susar fram så fort man avlossar ett skott känns det som.

    Inboxade banor, och då menar jag inboxade. Du har lika mycket utrymme att röra dig på som en pansarvagn i pressbyrån(Finns ju en del folk som gillar detta).

    Kvalitén på spelen är nedgående boys. Som att spika ihop en honda och en mazda från 86- och kalla det nytt. Sen med limited får du ju rattmuffen på köpet ;)

  • Bild saknas

    Frisell 2010-07-16 09:41:15 #38

    förbokade på steam. hittar ingen ångerknapp. nån som vet kan ju skicka PM. tack.

  • Bild saknas

    Höglund 2010-07-16 11:06:35 #39

    Bluevortex skrev:
    redruM skrev:
    Bluevortex skrev:
    redruM skrev:
    Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

    DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet


    Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

    Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

    Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

    Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.

    Tror inte IW skulle kunna göra ett battlefield spel i samma anda som DICE det skulle nog bli en massa gimmicks som heartbeat sensors, commando perks och killstreaks som förstör spelet. Enligt mig är BF:BC2 mycket mer tilltalande grafisk än MW2 vilket annat spel kan man förstöra allt i omgivningen med perfekta explosioner och rök effekter?. Också så är Ljudet i en helt anan liga än nogåt FPS som någonsin gjorts och en multipayer bana i BF är ungefär lika stor som alla banor i MW2 sammanlagt.


    QFT

    magiul skrev:
    daskedennis skrev:
    magiul skrev:
    Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?


    ÖÖhh?!?! VIlken planet är du född på???

    Ska jag börja rabbla??

    BF2142, BFHeroes, BC, BC2 osv osv osv, jävla skitspel allihop!

    MoH kan ju dra åt h-vete, muppspel!


    Vad babblar du om? 2142 kan jag köpa, men Heroes måste ändå få ses som ett experimentellt spel, så det faller lite utanför fältet. Bad Company 1 & 2 var knappast skitspel utanför din lilla värld.


    Heroes hade sin charm och atmosfär, håller med om 2142. Bad Company-spelen är däremot förstaklassiga produktioner, förstår inte vad du pratar om.

  • Bild saknas

    Cane 2010-07-16 12:13:50 #40

    redmac skrev:
    MOH betan är riktigt underhållande och erbjuder skill gentemot COD. Bör påpekas att jag pratar om konsol versionen.

    Betydligt bättre inlevelse i MOH än COD, där ljudet verkligen förhöjer närvarokänslan.


    Och du gör det igen. Tröttnar du aldrig på att skämma ut dig? :)

  • Bild saknas

    Natac 2010-07-16 12:19:01 #41

    Efter att ha spelat betan på ps3 i 3 timmar är jag verkligen inte impad. Närvarokänslan infinner sig inte alls, precis som i MW2.
    bara det är ett stort no-no för mig.
    Dessutom tyckte jag det var ohyggligt ful grafik! (nej, jag sitter på fullhd, inte sd) och var har de förstörbara miljöerna tagit vägen?

    Grymt besviken på DICE än så länge för MP-delen.
    Håller mig till BC2 tills vidare..

  • Bild saknas

    Gonathay 2010-07-16 13:44:57 #42

    warh0g skrev:
    Hardboiled15 skrev:
    Tänkte fixa betan men efter allt dåligt jag har hört om spelet så nej tack!


    Så du vill inte bilda dig en egen uppfattning?


    Känns inte värt att slösa tid på att ladda hem spelet och så, då man bara hör negativa saker om ett spel så är det oftast sant.

    Vi får se då spelet kommer ut då får vi lite recensioner att läsa iaf.

  • Tybalt

    Tybalt 2010-07-16 14:17:18 #43

    Har spelet stöd dedikerad server?
    Bara undrar eftersom jag inte hållit koll på detta spel.

  • Bild saknas

    azynkron 2010-07-16 16:20:07 #44

    redmac skrev:
    MOH betan är riktigt underhållande och erbjuder skill gentemot COD. Bör påpekas att jag pratar om konsol versionen.

    Betydligt bättre inlevelse i MOH än COD, där ljudet verkligen förhöjer närvarokänslan.


    Ehr.. vänta här en sekund. Nämde du konsol och skill i samma mening? Du menar alltså att autoaiming kräver skills? Peka i rätt vädersträck så får du en head shot automatiskt.. jävligt skillfullt ju.. not.

    Testade betan igår och det är en stor jävla no! no!
    Något tråkigare har jag inte spelat online sedan WM2.

  • Bild saknas

    pewpew 2010-07-16 18:52:59 #45

    MP7-an ser skön som fan ut!

  • Baxalasse

    Baxalasse 2010-07-16 22:01:00 #46

    magiul skrev:
    daskedennis skrev:
    magiul skrev:
    Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?


    ÖÖhh?!?! VIlken planet är du född på???

    Ska jag börja rabbla??

    BF2142, BFHeroes, BC, BC2 osv osv osv, jävla skitspel allihop!

    MoH kan ju dra åt h-vete, muppspel!


    Vad babblar du om? 2142 kan jag köpa, men Heroes måste ändå få ses som ett experimentellt spel, så det faller lite utanför fältet. Bad Company 1 & 2 var knappast skitspel utanför din lilla värld.


    Ja smaken e som baken, jag gillar inte BC, men dock dom andra =)

  • warh0g

    warh0g 2010-07-17 02:49:01 #47

    Hardboiled15 skrev:
    warh0g skrev:
    Hardboiled15 skrev:
    Tänkte fixa betan men efter allt dåligt jag har hört om spelet så nej tack!


    Så du vill inte bilda dig en egen uppfattning?


    Känns inte värt att slösa tid på att ladda hem spelet och så, då man bara hör negativa saker om ett spel så är det oftast sant.

    Vi får se då spelet kommer ut då får vi lite recensioner att läsa iaf.


    Okidoki :)

  • Bild saknas

    Eravathar 2010-07-17 09:17:19 #48

    Jag börjar bli skapligt trött på allt limiterat nonsens...Jag grät när man behövde betala 800 spänn för limited+400 för PSP-spelet för att få spela HELA Assassins Creed 2, och jag ser att det bara blir värre och värre...

  • Bild saknas

    Karlssson 2010-07-17 10:58:46 #49

    Explosionerna ser bra ovanligt bra ut.

Logga in för att skriva en kommentar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter