Nyheter
Blizzard kan tänka sig att utveckla konsolspel

Blizzard kan tänka sig att utveckla konsolspel

72 kommentarer

Jakob Svärd 2010-07-28 21:43


I samband med gårdagens release av det efterlängtade strategispelet StarCraft II: Wings of Liberty fick nätpublikationen MCV en pratstund med Michael Ryder, chef för internationella relationer hos Blizzard Entertainment. En hel del av intervjun handlade tvivelsutan om deras senaste alster men det som idag skapat rubriker är istället Michaels uttalande om konsolspel.

- Vi har ett arv som faktiskt går tillbaka till konsolerna, säger Ryder. Men det handlar inte om vårt arv, det handlar om designbeslut och att avgöra vad vi tycker är bäst för våra spelare. Under de senaste åren har det varit PC och mer online-relaterade grejer. Men vi på Blizzard spelar alla sorters spel och försöker lära oss varhelst det är möjligt. Vi spelar konsolspel och vi har hållit oss uppdaterade vad gäller de olika plattformarna. Om vi ser en möjlighet, där en särskild speldesign skulle fungera bra på konsol, då kanske vi gör det. Vi har bara inte utannonserat någonting ännu.

Blizzard har under det senaste decenniet gjort sig populära bland PC-spelare som en av få riktigt stora aktörer som fokuserat helhjärtat på formatet ifråga. 2002 var de i färd med att utveckla en konsolanpassad actiontitel döpt Starcraft: Ghost men det projektet lades sedermera på is för att till slut läggas ned helt. Dagens uttalande handlar med största sannolikhet inte om reellt konsolprojekt, utan om det faktum att Blizzard visst kan tänka sig att göra konsolspel i framtiden. Och med det sagt återgår vi till Starcraft II... Recensionen, signerad PC Gamer- och FZ-medarbetaren Emil Kraftling, dyker för övrigt upp på måndag morgon. Till dess.

Källa: MCV

Twittra

Facebook

Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
  • Bild saknas

    Hipshot 2010-07-28 22:26:47 #1

    Hoppas de inte gör det...

  • Bild saknas

    Loxus 2010-07-28 22:28:10 #2

    Hipshot skrev:
    Hoppas de inte gör det...


    Tror inte man behöver oroa sig för dåliga konsolportningar från Blizzard.

  • Bild saknas

    Xifarian 2010-07-28 22:29:15 #3

    Hahaha. Oh nej.
    Med deras fantasi så blir det:

    Starcraft FPS
    WarCraft FPS
    StarWar FPS
    CraftCraft FPS

    Alt är att byta ut FPS mot RTS, så har ni hela bajsmackan klar.
    Blizzard.. försvinn tack.

  • Jozo

    Jozo 2010-07-28 22:34:14 #4

    Var det inte ett konsollspel om Starcraft på gång ett tag? Det hette väl någonting med Ghost har jag för mig.

  • Bild saknas

    jimpalus 2010-07-28 22:35:33 #5

    BLASPHEMY! äger iofs en 360 men gud vad tv spel suger om man jämför med en nyare dator =) Strunta i o bli sura över mitt statement ni som älskar era tv spel det här är bara vad jag tycker och är mer riktat till min pc kolegor =)

  • Hannu

    Hannu 2010-07-28 22:42:10 #6

    Fail

  • son of RAMBO

    son of RAMBO 2010-07-28 22:51:55 #7

    nej snälla.. :(

  • Bild saknas

    DrAbraham 2010-07-28 22:56:40 #8

    Xifarian skrev:

    Blizzard.. försvinn tack.


    Om du ogillar Blizzard så mycket, varför då slösa tid på att läsa och kommentera om dem? Tror du är en smyg-wowware innerst inne, ut ur garderoben nu! :P

  • bjosarn

    bjosarn 2010-07-28 22:57:53 #9

    Sa inte de för ett tag sen att det inte var aktuellt?
    Om det nu var så kanske jag missförstod de båda artiklarna...

  • zaphiren

    zaphiren 2010-07-28 22:59:44 #10

    Go Blizzard!

  • Bild saknas

    morfin91 2010-07-28 22:59:46 #11

    jag kan se att diablo skulel funka görbra på konsol men man kan hoppas att dom stanar kvar helt på pc så mer företag kan följa deras fotspår så man en kan spela på pc och inte tvingas gå helt över till konsol.

  • Bild saknas

    Grumbledock 2010-07-28 23:07:36 #12

    Visst, star Craft Ghost hade fungerat bra, så även WoW och absolut Diablo 3.
    Tror nog vi mer eller mindre kan räkna med att diablo 3 kommer til konsol också, då genren är hyfsat stor där med. ;)

  • Bild saknas

    Shrimpkebab 2010-07-28 23:11:27 #13

    DAT ASS

  • Luciphear

    Luciphear 2010-07-28 23:14:00 #14

    Bara det inte leder till portningar eller/och att de överger PC så kör hårt! :)

  • Bild saknas

    pazu 2010-07-28 23:15:03 #15

    Om de är smarta så gör de lite spinoff-serier till konsol, som t.ex. Starcraft Ghost, varför inte ett space-shooter t.ex. Killzone 2 är lite av ett lyckat FPS på konsol som hade funkat i SC-kläder. Tänk Diablo: Begins med inspiration av God Of War? There is no end to the possebillities! Jag ser gärna att de INTE gör portningar av WOW, SC eller Diablo rakt av från PC.

    Tror ni Blizzard hade lyckats göra något häftigt med Playstation Move?

  • Bild saknas

    zauii89 2010-07-28 23:22:02 #16

    Loxus skrev:
    Hipshot skrev:
    Hoppas de inte gör det...


    Tror inte man behöver oroa sig för dåliga konsolportningar från Blizzard.


    Så hade vi sagt om de flesta innan 2005..

  • Bild saknas

    pazu 2010-07-28 23:25:52 #17

    zauii89 skrev:
    Loxus skrev:
    Hipshot skrev:
    Hoppas de inte gör det...


    Tror inte man behöver oroa sig för dåliga konsolportningar från Blizzard.


    Så hade vi sagt om de flesta innan 2005..

    Förutom Blizzard som är kända för sina konsolportningar. Starcraft 64?!

  • Bild saknas

    Skrot 2010-07-28 23:27:02 #18

    det ska dom ge fan i!

  • Bild saknas

    visan 2010-07-28 23:37:19 #19

    Blizzard har ju lyckats göra riktiga långkörare så man kan ju hoppas på att dom skapar en till konsol med :D

  • Bild saknas

    showerguy 2010-07-28 23:44:25 #20

    Halo MMO :)

  • Bild saknas

    Xifarian 2010-07-29 00:04:48 #21

    DrAbraham skrev:
    Xifarian skrev:

    Blizzard.. försvinn tack.


    Om du ogillar Blizzard så mycket, varför då slösa tid på att läsa och kommentera om dem? Tror du är en smyg-wowware innerst inne, ut ur garderoben nu! :P


    Jag ogillar inte Blizzard på det sättet. Utan att de har inte på konsol att göra i och med att de saknar fantasi.
    Kommer de upp med en ny spel serie eller liknande som inte har med *craft att göra så är de välkommna.

    Nej, finns ingen wow spelare i denna själ.

  • Buio

    Buio 2010-07-29 00:10:18 #22

    Xifarian skrev:
    Jag ogillar inte Blizzard på det sättet. Utan att de har inte på konsol att göra i och med att de saknar fantasi. Kommer de upp med en ny spel serie eller liknande som inte har med *craft att göra så är de välkommna.


    Sämsta anledningen jag hört någonsin. Du försöker alltså att antyda att konsollbranchen har "fantasi" och släpper nya intressanta spelserier hela tiden, och inget som görs där är kopior på tidigare spel?

  • Bild saknas

    FeeAC 2010-07-29 00:12:00 #23

    Bild 396689
    Starcraft 64


    :D

  • Bild saknas

    Drevlin 2010-07-29 00:13:11 #24

    bjosarn skrev:
    Sa inte de för ett tag sen att det inte var aktuellt?
    Om det nu var så kanske jag missförstod de båda artiklarna...


    Tänkte samma sak när jag såg den här nyheten. Jag tror dock att det förra inlägget handlade om att Starcraft 2 (eller möjligen diablo3) inte var aktuellt för konsoll?
    Kan ha fel...

  • Buio

    Buio 2010-07-29 00:13:15 #25

    Om Blizzard får för sig att göra ett konsollspel nu, då kommer det inte vara klart förrän det kommit en ny generation konsoller. Ungefär samma som hände med Starcraft Ghost (som började utvecklas på XBox/PS2, föll över på 360/PS3 och lades ner).

    Antingen har de redan hållit på med ett konsollspel länge, eller så kommer de vänta till nästa generation innan de gör något.

  • Loading

    Loading 2010-07-29 00:40:48 #26

    Hoppas det blir StarCraft: Ghost :>

  • MachOne

    MachOne 2010-07-29 01:07:06 #27

    Glöm inte att Blizzard gjorde sin debut på konsol med The Lost Vikings. Ni pc-troll kan gå och krypa in i er grotta igen.

    Själv så välkommnar jag gärna nya idéer från Blizzard, för de börjar bli jävligt uttjatat med deras massiva satsning på WoW. Sen 2002 när WC3 släpptes så har dom bara släppt Warcraft produkter, majoriteten WoW så klart. Glöm inte bort oss som hatar WoW!! Ser ju dock lite ljusare ut nu när SC2 släpptes och Diablo 3 är på väg.

    Ser gärna ett nytt The Lost Vikings, eller varför inte Rock n Roll Racing :D

  • Bild saknas

    AW8 2010-07-29 01:12:24 #28

    Shrimpkebab skrev:
    DAT ASS

    Jag såg det med.

  • Preath

    Preath 2010-07-29 01:24:23 #29

    Starcraft Ghost såg roligt ut när det annonserades först.. väldigt intressant.. synd bara att man inte hörde någonting utav det senare. =( Det är gärna kul att se spel från olika perspektiv, tid och rum. =)

  • Bild saknas

    slAve 2010-07-29 01:27:49 #30

    Blizzard har gjort några riktigt bra spel till konsoler en gång i tiden. Ta till exempel Rock n' Roll Racing och Lost Vikings 1 & 2

  • Toomsie

    Toomsie 2010-07-29 01:31:06 #31

    Skulle inte vara helt fel med ett konsolspel från Blizzard.

  • Bild saknas

    ernstp 2010-07-29 01:34:08 #32

    Diablo 3 kommer till konsoll, det borde ju inte vara några problem att ordna.. ?

  • Bild saknas

    Paeronhierta 2010-07-29 02:49:52 #33

    slAve skrev:
    Blizzard har gjort några riktigt bra spel till konsoler en gång i tiden. Ta till exempel Rock n' Roll Racing och Lost Vikings 1 & 2


    Ja, de var inte helt själlösa "back in the day".

  • Red_warning

    Red_warning 2010-07-29 03:03:03 #34

    Warcraft RPG skulle inte vara helt fel.

  • Bild saknas

    MrMadMan 2010-07-29 03:10:32 #35

    Red_warning skrev:
    Warcraft RPG skulle inte vara helt fel.

    Jo. Det råder verkligen en brist på RPG i fantasymiljö... Personligen hade jag föredragit.

  • Bild saknas

    Raderad 2010-07-29 03:14:13 #36

    Klart dem är intresserade. Det ligger oerhört mycket pengar i konsollerna, Dem vill ju säkert bredda sin publik ytterligare (om möjligt *S*) genom att ta steget in i konsolvärlden, inget konstigt där enligt mitt tycke.

  • Tybalt

    Tybalt 2010-07-29 03:22:21 #37

    Tja, så länge de inte helt överger PC... eller skapar dåliga konsollportar till PC....

  • Red_warning

    Red_warning 2010-07-29 03:54:04 #38

    MrMadMan skrev:
    Red_warning skrev:
    Warcraft RPG skulle inte vara helt fel.

    Jo. Det råder verkligen en brist på RPG i fantasymiljö... Personligen hade jag föredragit.


    Det finns alldeles för få bra RPG-spel enligt min mening.

  • Bild saknas

    elimsen 2010-07-29 08:19:22 #39

    Så länge inte PC spelen blir lidande så varför inte? Skulle gärna se nånting som inte har med Star/War Craft eller Diablo att göra.

  • Bild saknas

    Gäst 2010-07-29 08:21:47 #40

    Blizzard släppte väl nåt av Diablo spelen till ps2 ?

  • Bild saknas

    Liquidedust 2010-07-29 08:23:56 #41

    Mahone skrev:
    Glöm inte att Blizzard gjorde sin debut på konsol med The Lost Vikings. Ni pc-troll kan gå och krypa in i er grotta igen.

    Själv så välkommnar jag gärna nya idéer från Blizzard, för de börjar bli jävligt uttjatat med deras massiva satsning på WoW. Sen 2002 när WC3 släpptes så har dom bara släppt Warcraft produkter, majoriteten WoW så klart. Glöm inte bort oss som hatar WoW!! Ser ju dock lite ljusare ut nu när SC2 släpptes och Diablo 3 är på väg.

    Ser gärna ett nytt The Lost Vikings, eller varför inte Rock n Roll Racing :D


    Gamla goda tiden med Silicon & Synapse :), och fy sjutton vad man spelade sönder Rock n' Roll Racing men även Lost Vikings var riktigt kul då det kom (2:an var dock lite väl, tja, stökig).

  • walter_iego

    walter_iego 2010-07-29 09:27:49 #42

    Klart att detta är nästa mål på deras långa färd, detta skulle generera mer pengar till företaget.

  • Bild saknas

    Raderad 2010-07-29 09:28:32 #43

    Lär knappast bli någon halvkass portning, jag menar kom igen, det är Blizzard vi snackar om.

    Jag hoppas på något helt nytt men återigen, det är ju Blizzard vi snackar om. Dom gör inte "nya" saker.

  • Bild saknas

    slartibartfast 2010-07-29 10:10:01 #44

    Blizzardspel på konsoll? Nä fy. Dom gör ju bara samma sak om och om igen utan kreativitet och på nya marknader skulle dom suga. Se bara hur deras första MMO blev, KATASTROF.
    ...eller?


    Seriöst, Blizzard har ALLA pengar, grymma admins, en bra utvecklingsfilosofi, ett gott rykte som de är måna om att bevara och alla spelutvecklare vill jobba hos dem.

    Hur skulle det INTE kunna bli riktigt bra?

  • Bild saknas

    Tassel 2010-07-29 10:18:59 #45

    Beachbum4fun skrev:
    Blizzard släppte väl nåt av Diablo spelen till ps2 ?


    Det var till ps1 det kom, och hela dialogen gick att höra i svenska. Oh the horror!!

    Men vänta ni, på Blizzcon utannonserar dom Diablo 3 till konsol. Ni hörde det först här. ;)

  • Remus

    Remus 2010-07-29 10:30:40 #46

    NOOOOOooOOoOoOooOoOOooo! - Darth Vader

  • bapelsin

    bapelsin 2010-07-29 10:43:27 #47

    Xifarian skrev:

    Jag ogillar inte Blizzard på det sättet. Utan att de har inte på konsol att göra i och med att de saknar fantasi.



    Ja fantasi som det finns så mycket av!
    Det är därför det finns 13/14 Final Fantasy, oändlig mängd Halo, "nya" NHL, Madden & Fifa varje år med flera..

  • Bolthorn

    Bolthorn 2010-07-29 10:45:22 #48

    Med blizzards tempo lär dom släppa diablo 3 lagom till ps4 ^^

  • Ichabod

    Ichabod 2010-07-29 10:45:38 #49

    Mahone skrev:
    Glöm inte att Blizzard gjorde sin debut på konsol med The Lost Vikings. Ni pc-troll kan gå och krypa in i er grotta igen.

    Själv så välkommnar jag gärna nya idéer från Blizzard, för de börjar bli jävligt uttjatat med deras massiva satsning på WoW. Sen 2002 när WC3 släpptes så har dom bara släppt Warcraft produkter, majoriteten WoW så klart. Glöm inte bort oss som hatar WoW!! Ser ju dock lite ljusare ut nu när SC2 släpptes och Diablo 3 är på väg.

    Ser gärna ett nytt The Lost Vikings, eller varför inte Rock n Roll Racing :D


    Hmm, skulle nog inte kalla Amiga för konsol, för det var väl den första platformen The Lost Vikings kom till?

  • Tybalt

    Tybalt 2010-07-29 11:07:21 #50

    Remus skrev:
    NOOOOOooOOoOoOooOoOOooo! - Darth Vader


    I am your father - Luke Skywalker

  • DiDDi

    DiDDi 2010-07-29 11:22:32 #51

    Nänänä, lägg ner blizzard, ni har gjort så det räcker nu.
    För det första är det 12 år imellan dom bra spelen, så det blir åt helvete med konsollspel

  • Bild saknas

    Fisse 2010-07-29 11:25:22 #52

    Ichabod skrev:
    Mahone skrev:
    Glöm inte att Blizzard gjorde sin debut på konsol med The Lost Vikings. Ni pc-troll kan gå och krypa in i er grotta igen.

    Själv så välkommnar jag gärna nya idéer från Blizzard, för de börjar bli jävligt uttjatat med deras massiva satsning på WoW. Sen 2002 när WC3 släpptes så har dom bara släppt Warcraft produkter, majoriteten WoW så klart. Glöm inte bort oss som hatar WoW!! Ser ju dock lite ljusare ut nu när SC2 släpptes och Diablo 3 är på väg.

    Ser gärna ett nytt The Lost Vikings, eller varför inte Rock n Roll Racing :D


    Hmm, skulle nog inte kalla Amiga för konsol, för det var väl den första platformen The Lost Vikings kom till?


    Nje The Lost Vikings släpptes först till Snes. Sen ett år senare till övriga plattformar.
    Men det gjorde sig helt klart bäst på amigan :)

  • Darkst@r

    Darkst@r 2010-07-29 12:57:27 #53

    Remus skrev:
    NOOOOOooOOoOoOooOoOOooo! - Darth Vader



    http://memegenerator.net/All-knowing-Palpatine/Im
    ageMacro/1776779/All-knowing-Palpatine-Good-Good-
    Let-the-butthurt-flow-through-you.jpg

  • lolBEEF

    lolBEEF 2010-07-29 13:07:28 #54

    Så jävla gott vad lite Activision kan göra. Herregud...

  • Bild saknas

    Darkflow 2010-07-29 13:43:11 #55

    slAve skrev:
    Blizzard har gjort några riktigt bra spel till konsoler en gång i tiden. Ta till exempel Rock n' Roll Racing och Lost Vikings 1 & 2


    Håller med, och glöm inte Blackthorn.
    Ett av dåtidens bästa spel tycker jag.

    Dom skulle kunna återuppliva nån av de äldre spelen och göra nåt riktigt bra.

  • NympH

    NympH 2010-07-29 14:39:50 #56

    Ja, barnen kanske vill ha nåt Blizzard spel dom också.

  • Bild saknas

    tf05er3 2010-07-29 15:20:50 #57

    Vad jag förstår av artikeln så är det som står typ:

    'Om vi hittar en skitbra idé som vi tror fungerar och som vi kan tjäna massor av pengar på så kommer vi göra det.'

    Är det någon som ser något lite mer konkret än att de inte undviker konsoler av ren princip? Hjälp mig hitta nyhetsvärdet i detta, snälla.

  • T.Mani

    T.Mani 2010-07-29 15:24:36 #58

    Seeega ni är. Aftonbladet har ju redan recenserat Starcraft 2 :-P

    Fick 5/5 och kallades för "ett av tidernas bästa spel" :)

  • Bild saknas

    Grumbledock 2010-07-29 16:45:10 #59

    T.Mani skrev:
    Seeega ni är. Aftonbladet har ju redan recenserat Starcraft 2 :-P

    Fick 5/5 och kallades för "ett av tidernas bästa spel" :)


    v en recensent som bara spelat kampanjen och inte tycks ha spelat föregångaren XD
    Grafiken är ju kort sagt usel, ingen AA samt att den är ruskigt odetaljerad. Den grafiska stilen kommer direkt från casual-WoW, sött och gulligt. Zerg ser inte ens läskiga ut längre :(
    Hela spelet är förenklat och fördummat, så mycket casual att jag kunde ha svurit på att det var en konsolport, men inte ens det är de?

    Samma sak med Red Alert 3 och C&C4, RTS utan Strategi. RTS är inte en genre som passar casuals, så även om man förenklar skiten så lär det inte bli populärt, tvärt om skrämmer man bort alla gamla kunder :(
    Till och med filmsekvenserna luktar WoW, och karaktärsdesignen, Vi har en ORC i början som tar på sig rustning, vi har en DVÄRG i vårt armory etc.

    Ett okej spel, jag gillar verkligen "hubben" man är i mellan uppdragen (grym), och de gömda påskäggen (level 80 tauren marine).
    Dock så är grafiken fortfarande riktigt efter, designen är ful, storyn är okej, men långt ifrån originell, och spelet är förenklat/fördummat.
    Att spela på "Hard" erbjuder inte ens en utmaning.
    Ett helt okej spel, men jämfört med föregångaren lämnar det väldigt mycket att önska 3/5, ett RTS utan Strategi, vilket börjar bli allt för vanligt tyvärr.

  • NoName

    NoName 2010-07-29 16:56:46 #60

    NympH skrev:
    Ja, barnen kanske vill ha nåt Blizzard spel dom också.


    Fan vad jag älskar patetiska PC fanboys....

  • Bild saknas

    robineng 2010-07-29 17:08:28 #61

    Blizzard gör ju aldrig något nytt, dom kom på två spel där under mitten av 90-talet och sen dess har dom gjort samma sak om och om igen.

    Finns det något företag som är rädda för att prova något nytt så är det Blizzard.

    Deras konsolspel kommer nog garanterat vara portar av deras PC spel.

  • Bild saknas

    Xifarian 2010-07-29 18:57:09 #62

    Buio skrev:
    Xifarian skrev:
    Jag ogillar inte Blizzard på det sättet. Utan att de har inte på konsol att göra i och med att de saknar fantasi. Kommer de upp med en ny spel serie eller liknande som inte har med *craft att göra så är de välkommna.


    Sämsta anledningen jag hört någonsin. Du försöker alltså att antyda att konsollbranchen har "fantasi" och släpper nya intressanta spelserier hela tiden, och inget som görs där är kopior på tidigare spel?


    Jag nämnde aldrig kopior av något slag.
    Jag säger bara att Blizzard kan bara 2 saker.
    RTS och MMO. Inget av dessa former av spel har på konsol att göra.
    Om de nu ska göra spel till konsol så är inte någon av deras titlar intressanta.
    StarCraft är ett ok RTS spel likså Warcraft.

  • Buio

    Buio 2010-07-29 19:34:09 #63

    Xifarian skrev:
    Jag nämnde aldrig kopior av något slag. Jag säger bara att Blizzard kan bara 2 saker.
    RTS och MMO. Inget av dessa former av spel har på konsol att göra.

    Om de nu ska göra spel till konsol så är inte någon av deras titlar intressanta. StarCraft är ett ok RTS spel likså Warcraft.


    Du råkade glömma Diablo som är ett action-RPG som skulle passa utmärkt på konsoll. Sen finns det andra bolag som gör spin-off till konsoll, ta t.ex. det kommande Space Marine (actionspel) från Relic Games, de baserar det på sin kunskap från Dawn of War II (som är ett RTS).

    Att RTS inte hör hemma på konsoll stämmer ungefär lika bra som att FPS inte gör det. Gör de bara tillräckligt bra kontroller så fungerar det utmärkt. Blir inte samma spel som på PC, men det är väl inte tanken heller?

  • Bild saknas

    Raderad 2010-07-29 19:37:00 #64

    NoName skrev:
    NympH skrev:
    Ja, barnen kanske vill ha nåt Blizzard spel dom också.


    Fan vad jag älskar patetiska PC fanboys....


    Killen ligger väl på samma nivå av finmotorik som ett gravt förståndshandikappat dampbarn med multipel skleros. Inte så jävla lätt att spela med handkontroller då ju :)

  • Bild saknas

    Athaleos 2010-07-29 20:00:58 #65

    Löjligt att ni klagar på Blizzard, när de gjort några av världens mest populära spelserier(Hint: Starcraft, Warcraft).

  • Bild saknas

    robineng 2010-07-29 22:13:57 #66

    Athaleos skrev:
    Löjligt att ni klagar på Blizzard, när de gjort några av världens mest populära spelserier(Hint: Starcraft, Warcraft).


    Går inte att leva på gamla meriter hur länge som helst.

  • Bild saknas

    Natrium 2010-07-29 22:16:36 #67

    inge problem ifall dom släpper spel till what ever.. så länge det är bra kvalitet på spelen, men HEY när har blizzard någonsin gjort ett dåligt spel fan ^^

  • NoName

    NoName 2010-07-29 22:38:35 #68

    psydonymous skrev:
    NoName skrev:
    NympH skrev:
    Ja, barnen kanske vill ha nåt Blizzard spel dom också.


    Fan vad jag älskar patetiska PC fanboys....


    Killen ligger väl på samma nivå av finmotorik som ett gravt förståndshandikappat dampbarn med multipel skleros. Inte så jävla lätt att spela med handkontroller då ju :)


    Haha ;)

    Inget ont om PC som spelmaskin, men att klanka ned på konsoler som en del PC folk gör är så äckligt patetiskt.

  • Bild saknas

    Woffen 2010-07-29 22:57:11 #69

    Det var väl meningen att SC: Ghost var menat att bara komma till konsoller, dvs innan det lades ner.

  • Tybalt

    Tybalt 2010-07-30 01:40:47 #70

    Drömmer om den dag då konsoller och deras spel designas från grunden med mus och tangentbord och inte handkontroll. Då vore världsordningen återställd.

  • KatOne

    KatOne 2010-07-30 02:41:11 #71

    Lagom deffade skinkor i den dräkten. Weak point identified?

Logga in för att skriva en kommentar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter