Nyheter
Linkin Park kraxar inför Medal of Honor

Linkin Park kraxar inför Medal of Honor

59 kommentarer

Hampus Erlandsson 2010-08-03 20:31


Laddar ...

Medal of Honor närmar sig sitt släpp och Linkin Park har med hjälp av nämnda spel skapat sig en musikvideo till deras nya låt The Catalyst. Det är likt en del av deras tidigare alster och menar på att skildra Tier 1 Operators (elitsoldatklassen du är i Medal of Honor) något mustiga livssituation.

Skägg, massor av skägg.

Spelinformation

Twittra

Facebook

Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
  • StrongBad

    StrongBad 2010-08-03 20:42:33 #1

    lol linkin park

  • Bild saknas

    crumm 2010-08-03 20:47:55 #2

    Tycker ändå trailern fick mig tänka om. Tycker MP betan var usel men kanske blir ett köp för en bra singleplayer istället ;)

  • v1lle3

    v1lle3 2010-08-03 20:52:49 #3

    Linkin Park är bara sorgliga nuförtiden, tycker jag. Vad hände med det tyngre soundet?

    Jag ser mest fram emot MoH's SP.

  • kebbe

    kebbe 2010-08-03 21:09:39 #4

    Fjortisrock passar bättre i MW2.

  • Bild saknas

    CentraX 2010-08-03 21:10:00 #5

    Svagt av LP, men ger inte upp hoppen för det nya albumet! ;)

  • bladefinor

    bladefinor 2010-08-03 21:13:21 #6

    Måste säga att Singleplayer ser jävligt bra ut. Visst är det där in-engine, men ändå :)

  • Bild saknas

    92_slayer 2010-08-03 21:16:28 #7

    jag gillade linkin park förr i tiden den här låten var ju patetisk

  • Bild saknas

    Air 2010-08-03 21:38:38 #8

    Lite sent av FZ dock, men det här är grymt, grymt att LP samarbetar med EA och gör en så pass grym grej :) ! A Thousand Suns kommer att totalröja musikmarknaden Hösten 2010 - Q1 & Q2 2011

    Till er idioter som skrivit en hel del skit om Linkin Park här, ska lägga ner min fantastiska tid på er och besvara vissa inlägg.

    Någon skrev "fjortisrock", vad är fjortisrock, definera ordet, det har inget med LP att göra, så håll dig till topic.

    V1ll3: Sorgliga? Får de dig att gråta? Mysigt för dig.
    Ska besvara din fråga, låtarna du hörde från Hybrid Theory och Meteora som One Step Closer, Forgotten, A Place For My Head, Somewhere I Belong skapades under en period då många band skapade musik då de ville ha sin "egna stil". Många påstår att LP tillhör nu-metal genren men det är lite fel, deras ljud är lite unikt och de är ganska blandade när det gäller genre. Nåja, de bytte "stil" eftersom deras gamla stil från de två första albumet handlade mycket om deras musik karriär och de ville skapa något känslomässigt vilket dom växt ifrån. De ville testa att experimentera med musik och visst! De lyckades, om du lyssnar på deras B-sides på alla MTM sessions så förstår du nog. Det nya albumet tillhör genren Experimental rock, jävligt intressant genre, men de har sagt att det ska låta lite som HT, med mycket experimenterade låtar.
    Ett band kan inte följa en enda stil hela tiden, man måste gå vidare, precis som man gör under sin livstid. Linkin Park vet vad dom gör!

  • Devildoll

    Devildoll 2010-08-03 21:49:10 #9

    måste säga att linkin park inte varit bra sedan meteora.
    dags att hoppa av emo tåget tycker jag.

  • Bild saknas

    Keasar 2010-08-03 21:52:55 #10

    Jo för det första jag tänker på i samband med krig är emo-rock. :P

    Om man stänger av ljudet och sen bara tittar på bilderna så måste jag säga att spelet ser väldigt intressant ut, vill definitivt se mera utav det.

  • Bild saknas

    arsonist 2010-08-03 21:59:00 #11

    Videon blir ju riktigt bra om man stänger av ljudet och spelar Alice in chains: rooster i bakgrunden i stället. Då blev faktiskt spelet intressant! Testa själva!
    http://www.youtube.com/watch?v=5gHiR1xeOSs

  • Bild saknas

    KrejzY 2010-08-03 21:59:00 #12

    En av de sämre av LP tyvärr, spelet ser dock intressant ut

  • rudeboystig

    rudeboystig 2010-08-03 22:08:55 #13

    Keasar skrev:
    Jo för det första jag tänker på i samband med krig är emo-rock. :P

    Om man stänger av ljudet och sen bara tittar på bilderna så måste jag säga att spelet ser väldigt intressant ut, vill definitivt se mera utav det.


    Varsågod:
    http://tubedubber.com/#WTtOVa1DZJ8:2LnK8b_jk8w:0:
    100:0:0:true

  • Ankh

    Ankh 2010-08-03 22:22:11 #14

    Det känns som Air är ett hardcore fan av Linking Park :P (ett band som jag personligen tycker är intetsägande...dock är smaken som baken)

  • Bild saknas

    Zpiritual 2010-08-03 22:24:06 #15

    rudeboystig skrev:
    Keasar skrev:
    Jo för det första jag tänker på i samband med krig är emo-rock. :P

    Om man stänger av ljudet och sen bara tittar på bilderna så måste jag säga att spelet ser väldigt intressant ut, vill definitivt se mera utav det.


    Varsågod:
    http://tubedubber.com/#WTtOVa1DZJ8:2LnK8b_jk8w:0:
    100:0:0:true


    Haha. Rolig skit!

    Bara jag som reagerar på den smala Field of view? Man skulle nästan kunna tro att de sprang runt med en struthjälm (eller vad det kallas) på huvudet :/

  • Bild saknas

    Air 2010-08-03 22:38:25 #16

    Ankh skrev:
    Det känns som Air är ett hardcore fan av Linking Park :P (ett band som jag personligen tycker är intetsägande...dock är smaken som baken)


    Yes man
    1996 - 2010

  • Ankh

    Ankh 2010-08-03 22:57:15 #17

    Jag förstod nästan det - med tanke på hur hård du försvarade dom :)

  • Bild saknas

    LeaD 2010-08-03 23:20:47 #18

    Jädrar, det där var en bra trailer!!

  • Jozo

    Jozo 2010-08-03 23:34:28 #19

    Betan kändes sådär, det kan bli bra om DICE verkligen skärper till sig. Men av det lilla vi har sett än så länge så måste jag säga att SP ser riktigt bra ut.

    Det kan nog bli en bokning, främst så att man får Frontlines i HD på köpet, älskar det spelet på PS2 =)

  • Bild saknas

    Air 2010-08-03 23:40:41 #20

    Jozo skrev:
    Betan kändes sådär, det kan bli bra om DICE verkligen skärper till sig. Men av det lilla vi har sett än så länge så måste jag säga att SP ser riktigt bra ut.

    Det kan nog bli en bokning, främst så att man får Frontlines i HD på köpet, älskar det spelet på PS2 =)


    Ska Frontlines komma i HD :D ?
    Vilka plattformar då ,om det nu kommer :) ?

  • Jozo

    Jozo 2010-08-03 23:47:31 #21

    Air skrev:
    Jozo skrev:
    Betan kändes sådär, det kan bli bra om DICE verkligen skärper till sig. Men av det lilla vi har sett än så länge så måste jag säga att SP ser riktigt bra ut.

    Det kan nog bli en bokning, främst så att man får Frontlines i HD på köpet, älskar det spelet på PS2 =)


    Ska Frontlines komma i HD :D ?
    Vilka plattformar då ,om det nu kommer :) ?


    Det kommer endast till PS3 i Tier 1 edition.

  • Annanaz

    Annanaz 2010-08-04 00:03:50 #22

    Hur kmr det sej att Spelbolag alltid lyckats göra trailers som är så grymma, men att själva spelet sen suger, spelade MOH beta en dag, Och visst det är bara en beta ja vet mkt kmr ändras, men det var så dåligt, Känns ju som dem bara tagit BFBC2 och ändrat skinsen o mapsen ( vilket dem har, billigt talat)


    Otroligt dålig låt enligt mig. Håller helt me om det där me Fjortis låt, om bara ngra veckor lär alla fjortisar i skolan lyssna på den här låten i ungefär en vecka innan den blir ''gammal'' och det är dags för nästa skit låt :(

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 00:19:58 #23

    Annanaz skrev:
    Hur kmr det sej att Spelbolag alltid lyckats göra trailers som är så grymma, men att själva spelet sen suger, spelade MOH beta en dag, Och visst det är bara en beta ja vet mkt kmr ändras, men det var så dåligt, Känns ju som dem bara tagit BFBC2 och ändrat skinsen o mapsen ( vilket dem har, billigt talat)


    Otroligt dålig låt enligt mig. Håller helt me om det där me Fjortis låt, om bara ngra veckor lär alla fjortisar i skolan lyssna på den här låten i ungefär en vecka innan den blir ''gammal'' och det är dags för nästa skit låt :(


    Blanda inte ihop LP med Lady Gaga,Justin Bieber eller Christina Aguilera.

    Vad gör låten till en fjortislåt?
    Vad gör LP till "fjortismusik" , ingen av dom är 14 åriga kids med en omognad.
    Det som räknas som räknas som kallas för "fjortismusik" är genrerna Trancecore, R'N'B, tillhör LP denna genre? Nej det gör dom inte.
    Hitta inte på en massa genrer till stora headliner band tack.

  • Devildoll

    Devildoll 2010-08-04 00:23:25 #24

    Annanaz skrev:
    Hur kmr det sej att Spelbolag alltid lyckats göra trailers som är så grymma, men att själva spelet sen suger, spelade MOH beta en dag, Och visst det är bara en beta ja vet mkt kmr ändras, men det var så dåligt, Känns ju som dem bara tagit BFBC2 och ändrat skinsen o mapsen ( vilket dem har, billigt talat)


    Otroligt dålig låt enligt mig. Håller helt me om det där me Fjortis låt, om bara ngra veckor lär alla fjortisar i skolan lyssna på den här låten i ungefär en vecka innan den blir ''gammal'' och det är dags för nästa skit låt :(


    kan man inte göra bra spel snabbt nog , så kan man istället lägga pengarna på en trailer som kan sälja till och med det skitigaste av spel.


    en annan taktik vore ju dock att låta utvecklarna få putsa på spelet tills det blir bra.
    och inte bara klippa utvecklingen så fort julafton närmar sig.

  • Bild saknas

    zauii89 2010-08-04 00:32:16 #25

    Alltså, vad är detta för trend att locka kids med ?
    Började ju i MW2, sen BlackOps och nu Moh.

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 00:40:09 #26

    zauii89 skrev:
    Alltså, vad är detta för trend att locka kids med ?
    Började ju i MW2, sen BlackOps och nu Moh.


    heh, saken är den att skivbolagen och spelföretagen gillar att skapa "kontakt" med varandra. Desto mer kontakt dom har med varandra, desto mer deals kan dom komma fram med.
    YouTube tjänar faktiskt sjukt mycket pengar dom med när företag laddar upp trailers, filmer, avsnitt av serier osv :)

    EA games är rätt duktiga på att bjuda in olika skivbolag i leken så att dom kan tjäna en extra slant.

  • Bild saknas

    wingman92 2010-08-04 00:58:28 #27

    Gillade mw2, Älskar Bc2, så kommer nog att gilla MoH MP, för den kan inte vara så dålig som mw2 mp var :)

  • Devildoll

    Devildoll 2010-08-04 01:05:11 #28

    wingman92 skrev:
    Gillade mw2, Älskar Bc2, så kommer nog att gilla MoH MP, för den kan inte vara så dålig som mw2 mp var :)


    troligvis blir det som bfbc2 , förutom att man dör av ett skott i huvet istället för 4.

  • Bild saknas

    Nomz 2010-08-04 09:40:09 #29

    Hahaha! Vilka sell-outs!

    Usch så värdelöst. Ja det märks ju vilken åldersgrupp dom vänder sig till med dessa spel.

  • Bild saknas

    Roxxer 2010-08-04 10:00:49 #30

    LP suger hästpung

  • walter_iego

    walter_iego 2010-08-04 10:40:18 #31

    Denna hybrid av s.k. musik vet inte vilket ben den ska stå på, det hade varit bättre om EA satsat på Slayer eller Testament istället för någon hip-hop-rock...

  • Bild saknas

    Vippe 2010-08-04 12:05:08 #32

    Linkin Parks förra skiva tog ju ett tag att smälta men den här låten bådar inte gott... Pop? Näe tack.

  • Selphy

    Selphy 2010-08-04 13:31:21 #33

    Ah, LP som brukade vara bra, vad hände med dem? Jag känner inget alls när jag lyssnar på den här riktigt dåliga låten.

  • Bild saknas

    Lårkaka 2010-08-04 13:32:59 #34

    Air skrev:
    Lite sent av FZ dock, men det här är grymt, grymt att LP samarbetar med EA och gör en så pass grym grej :) ! A Thousand Suns kommer att totalröja musikmarknaden Hösten 2010 - Q1 & Q2 2011

    Till er idioter som skrivit en hel del skit om Linkin Park här, ska lägga ner min fantastiska tid på er och besvara vissa inlägg.

    Någon skrev "fjortisrock", vad är fjortisrock, definera ordet, det har inget med LP att göra, så håll dig till topic.

    V1ll3: Sorgliga? Får de dig att gråta? Mysigt för dig.
    Ska besvara din fråga, låtarna du hörde från Hybrid Theory och Meteora som One Step Closer, Forgotten, A Place For My Head, Somewhere I Belong skapades under en period då många band skapade musik då de ville ha sin "egna stil". Många påstår att LP tillhör nu-metal genren men det är lite fel, deras ljud är lite unikt och de är ganska blandade när det gäller genre. Nåja, de bytte "stil" eftersom deras gamla stil från de två första albumet handlade mycket om deras musik karriär och de ville skapa något känslomässigt vilket dom växt ifrån. De ville testa att experimentera med musik och visst! De lyckades, om du lyssnar på deras B-sides på alla MTM sessions så förstår du nog. Det nya albumet tillhör genren Experimental rock, jävligt intressant genre, men de har sagt att det ska låta lite som HT, med mycket experimenterade låtar.
    Ett band kan inte följa en enda stil hela tiden, man måste gå vidare, precis som man gör under sin livstid. Linkin Park vet vad dom gör!


    Äntligen någon som framhäver LP istället för att såga. Trött på att LP ska sågas för att de har bytat ljud / Stil och liknande, vafan det är väl bandets val ifall de vill byta? De vill ju prova nya saker och för att utvecklas som musiker/person så måste man prova något nytt. Vilket LP blev extremsågade av.

    Men ja. Smaken är som baken vilket har sagts några gånger i denna tråden :)

    Sen var det ju inte den bästa låten LP gjort precis men vafan, allt ett band/artist gör kan inte vara bra så vad ska man göra :up:

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 14:30:29 #35

    Roxxer skrev:
    LP suger hästpung


    Nop, dom är inte sexuellt vända åt hästarnas håll, alla i bandet är gifta och de leker nog med sina fruar skulle jag säga.
    Gillar du inte Linkin Park, så skriv inte tack, håll dig till topic, står inget om att du ska skriva omogna P12 meningar här.

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 14:32:14 #36

    walter_iego skrev:
    Denna hybrid av s.k. musik vet inte vilket ben den ska stå på, det hade varit bättre om EA satsat på Slayer eller Testament istället för någon hip-hop-rock...


    "Hip-hop Rock" ?
    LP har aldrig riktigt varit hip hop..Dom har bara haft lite hip hop influenser 1999, men det har aldrig genre gett dom till hip hop.
    De har haft rapcore inblandat dock.
    Kan ju gott meddela dig om att de växt ifrån det sedan 2005.

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 14:33:00 #37

    Lårkaka skrev:
    Air skrev:
    Lite sent av FZ dock, men det här är grymt, grymt att LP samarbetar med EA och gör en så pass grym grej :) ! A Thousand Suns kommer att totalröja musikmarknaden Hösten 2010 - Q1 & Q2 2011

    Till er idioter som skrivit en hel del skit om Linkin Park här, ska lägga ner min fantastiska tid på er och besvara vissa inlägg.

    Någon skrev "fjortisrock", vad är fjortisrock, definera ordet, det har inget med LP att göra, så håll dig till topic.

    V1ll3: Sorgliga? Får de dig att gråta? Mysigt för dig.
    Ska besvara din fråga, låtarna du hörde från Hybrid Theory och Meteora som One Step Closer, Forgotten, A Place For My Head, Somewhere I Belong skapades under en period då många band skapade musik då de ville ha sin "egna stil". Många påstår att LP tillhör nu-metal genren men det är lite fel, deras ljud är lite unikt och de är ganska blandade när det gäller genre. Nåja, de bytte "stil" eftersom deras gamla stil från de två första albumet handlade mycket om deras musik karriär och de ville skapa något känslomässigt vilket dom växt ifrån. De ville testa att experimentera med musik och visst! De lyckades, om du lyssnar på deras B-sides på alla MTM sessions så förstår du nog. Det nya albumet tillhör genren Experimental rock, jävligt intressant genre, men de har sagt att det ska låta lite som HT, med mycket experimenterade låtar.
    Ett band kan inte följa en enda stil hela tiden, man måste gå vidare, precis som man gör under sin livstid. Linkin Park vet vad dom gör!


    Äntligen någon som framhäver LP istället för att såga. Trött på att LP ska sågas för att de har bytat ljud / Stil och liknande, vafan det är väl bandets val ifall de vill byta? De vill ju prova nya saker och för att utvecklas som musiker/person så måste man prova något nytt. Vilket LP blev extremsågade av.

    Men ja. Smaken är som baken vilket har sagts några gånger i denna tråden :)

    Sen var det ju inte den bästa låten LP gjort precis men vafan, allt ett band/artist gör kan inte vara bra så vad ska man göra :up:


    1+
    Dude!

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 14:35:05 #38

    Vippe skrev:
    Linkin Parks förra skiva tog ju ett tag att smälta men den här låten bådar inte gott... Pop? Näe tack.


    Det är inte pop dude.... Långt ifrån så.
    Du borde ta dig en titt på LPs senaste LPTV avsnitt som sändes via ustream, då lär du få din fråga besvarad väl.
    Men kan svara dig väl om att genren på låten är "experimental" även "experimental rock".

  • Selphy

    Selphy 2010-08-04 14:53:21 #39

    Air skrev:
    Vippe skrev:
    Linkin Parks förra skiva tog ju ett tag att smälta men den här låten bådar inte gott... Pop? Näe tack.


    Det är inte pop dude.... Långt ifrån så.
    Du borde ta dig en titt på LPs senaste LPTV avsnitt som sändes via ustream, då lär du få din fråga besvarad väl.
    Men kan svara dig väl om att genren på låten är "experimental" även "experimental rock".


    Eller så kan man beskriva det som majoriteten av dem som kommenterat har gjort; skit.

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 15:05:30 #40

    Selphy skrev:
    Air skrev:
    Vippe skrev:
    Linkin Parks förra skiva tog ju ett tag att smälta men den här låten bådar inte gott... Pop? Näe tack.


    Det är inte pop dude.... Långt ifrån så.
    Du borde ta dig en titt på LPs senaste LPTV avsnitt som sändes via ustream, då lär du få din fråga besvarad väl.
    Men kan svara dig väl om att genren på låten är "experimental" även "experimental rock".


    Eller så kan man beskriva det som majoriteten av dem som kommenterat har gjort; skit.


    Eller så mognar man till och lär sig om musik innan man skriver.
    Du kan nog inte mycket om detta band, hade du kunnat tillräckligt så hade du kunnat komma med en bra anledning till att skriva ord som "skit".

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 15:12:35 #41

    Nomz skrev:
    Hahaha! Vilka sell-outs!

    Usch så värdelöst. Ja det märks ju vilken åldersgrupp dom vänder sig till med dessa spel.


    Sell-outs? Syftar du på EA med deras Medal Of Honor titel då eller?

  • Jozo

    Jozo 2010-08-04 15:13:41 #42

    Air, inse att folk har olika smak när det gäller musik?

    En del tycker inte om det, medan en del gör det. Så är det bara, man kan inte tvinga någon att tycka om det bara för att en själv gör det.

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 15:27:48 #43

    Jozo skrev:
    Air, inse att folk har olika smak när det gäller musik?

    En del tycker inte om det, medan en del gör det. Så är det bara, man kan inte tvinga någon att tycka om det bara för att en själv gör det.


    Klart att folk har olika smaker, det är det som gör musikvärlden så fantastisk med alla dessa genrer.
    Men inte fan ska man sitta på en spelhemsida och skriva att ett band suger. Hur nödvändigt är det? Inte så smart skulle jag säga.
    Så klart hardcore fansen försvarar sitt band när små 15 åriga pojkar kommer och skriver omogna inlägg som dom inte själva kan argumentera.

    Tycker man inte om bandet, så skriver man inte omogna inlägg som:
    "hästpung, skit, suger, sell outs," osv om man inte har en minsta aning om bandet.

    Leken är enkel, gillar man inte dom så skriver man inget om dom, gillar man dom? Go on, dela med dig utav dina LP minnen.
    Det är enkelt.

  • rudeboystig

    rudeboystig 2010-08-04 16:09:09 #44

    Själv föredrar jag CD, DVD och Blu-ray.

  • Ankh

    Ankh 2010-08-04 18:28:03 #45

    Air - lugna dig nu. Att folk inte gillar Linking Park ska du inte se som ett person angrepp. Låt folk gilla/ogilla det om de vill.

  • Bild saknas

    Soulless 2010-08-04 20:11:16 #46

    Tror "Numb" hade passat såå mycket bättre

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 20:36:41 #47

    Ankh skrev:
    Air - lugna dig nu. Att folk inte gillar Linking Park ska du inte se som ett person angrepp. Låt folk gilla/ogilla det om de vill.


    LINKIN PARK heter dom och inte Linking park.
    Vart fick du personangrepp ifrån?

    Det jag förklarar för vissa är hur idiotiska vissa personers inlägg är.
    Skrev det innan och skriver det igen, tycker man inte om bandet så skriver man inte omogna inlägg som "bandet suger hästpung, emo, sellout osv".
    Skriver man onödiga inlägg som dessa så är det klart som bara den att hardcore fans försvarar sitt band.

  • Ankh

    Ankh 2010-08-04 22:18:21 #48

    Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
    Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.

  • Bild saknas

    Air 2010-08-04 23:26:38 #49

    Ankh skrev:
    Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
    Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.


    Du kunde inte ens svara på vad som var personligt.
    Förklarade för kidsen, och det var inget personligt.
    Personligt är mer när man blir upprörd och börjar grina och känner sig nedkränkt.

    Att förklara för försvarslösa kids att dom inte vet vad dom säger virtuellt är inte något "personligt". Du kanske anser det som personligt, men inte jag :) .

    Är på topp som vanligt! Oroa dig icke.

  • Bild saknas

    WetteX 2010-08-05 03:42:46 #50

    Awesome låt, awesome game? När jag såg denna video fick jag en känsla av att om Hanz Zimmer und Linkin Park skulle samarbeta skulle det bli ett underbart ljud. Hurr durr :3

  • Ankh

    Ankh 2010-08-05 06:40:45 #51

    Air skrev:
    Ankh skrev:
    Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
    Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.


    Du kunde inte ens svara på vad som var personligt.
    Förklarade för kidsen, och det var inget personligt.
    Personligt är mer när man blir upprörd och börjar grina och känner sig nedkränkt.

    Att förklara för försvarslösa kids att dom inte vet vad dom säger virtuellt är inte något "personligt". Du kanske anser det som personligt, men inte jag :) .

    Är på topp som vanligt! Oroa dig icke.


    Jag svarade ju, vad yrar du om? Jag skrev ju att jag skrev lite fel där - att du verkar ta det personligt (inte att du gör personangrepp).
    Du har ju skrivit en avhandling här om hur bra Linkin Park är - inte lönt ju eftersom smaken är som baken. Det är min poäng.

    Att du lägger ner så mycket tid att försöka konvertera dom eller övertyga dom är att ta det mer eller mindre personligt.

    Min poäng är att det tjänar inget till att försöka övertyga andra på det viset... lite som mitt försök att förklara för dig nu ;)

  • rudeboystig

    rudeboystig 2010-08-05 11:19:54 #52

    Air skrev:
    Ankh skrev:
    Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
    Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.


    Du kunde inte ens svara på vad som var personligt.
    Förklarade för kidsen, och det var inget personligt.
    Personligt är mer när man blir upprörd och börjar grina och känner sig nedkränkt.

    Att förklara för försvarslösa kids att dom inte vet vad dom säger virtuellt är inte något "personligt". Du kanske anser det som personligt, men inte jag :) .

    Är på topp som vanligt! Oroa dig icke.


    Jag undrar vem det egentligen är som känner sig krängt... :P

  • Bild saknas

    Air 2010-08-05 14:54:59 #53

    Ankh skrev:
    Air skrev:
    Ankh skrev:
    Nej du har rätt att jag sa lite fel där...inte personangrepp...men du verkar ta vart enda inlägg personligt dock.
    Sedan spelar mitt stavfel på bandet mindre roll - du visste vilket band det rörde sig om.


    Du kunde inte ens svara på vad som var personligt.
    Förklarade för kidsen, och det var inget personligt.
    Personligt är mer när man blir upprörd och börjar grina och känner sig nedkränkt.

    Att förklara för försvarslösa kids att dom inte vet vad dom säger virtuellt är inte något "personligt". Du kanske anser det som personligt, men inte jag :) .

    Är på topp som vanligt! Oroa dig icke.


    Jag svarade ju, vad yrar du om? Jag skrev ju att jag skrev lite fel där - att du verkar ta det personligt (inte att du gör personangrepp).
    Du har ju skrivit en avhandling här om hur bra Linkin Park är - inte lönt ju eftersom smaken är som baken. Det är min poäng.

    Att du lägger ner så mycket tid att försöka konvertera dom eller övertyga dom är att ta det mer eller mindre personligt.

    Min poäng är att det tjänar inget till att försöka övertyga andra på det viset... lite som mitt försök att förklara för dig nu ;)


    Du verkar inte haja mycket om det jag förklarade,
    Dom som skrev onödiga inlägg hade ingen aning om vad dom skrev, då är det ju klart att man förklarar för dom om ett band som dom inte har en minsta aning om.
    Att skriva att dom "suger" på en LP artikel är inte så smart om man själv inte har en aning om varför man tycker att dom "suger".

    Har man ingen vettig anledning så ska man inte ge sig in på att skriva omogna P12 inlägg, speciellt när man inte kan försvara sig som inte många kunnat göra här.

    Ska inte behöva svara på samma fråga 5 gånger.

  • Ankh

    Ankh 2010-08-05 15:18:34 #54

    Sant - men du är på internet.....du ska inte förvänta dig att folk ska vara normala här :D

    och du sa "du kunde inte ens svara på vad som var personligt" det gjorde jag ju nu 2ggr.

  • Bild saknas

    Air 2010-08-05 15:32:28 #55

    Ankh skrev:
    Sant - men du är på internet.....du ska inte förvänta dig att folk ska vara normala här :D

    och du sa "du kunde inte ens svara på vad som var personligt" det gjorde jag ju nu 2ggr.


    Att förklara för kids om genrer och band är inte personligt. Haha
    Om inte vissa visste vissa saker så är det bra att förklara för dom.

    Om någon t.ex skulle tro att Super Mario var ett skräckspel..Då är det ju klart att man förklarar för personen om vad för typ utav spel det är lollll.

    Jag vet mycket väl om att vi skriver över internet nu, men man kan fortfarande låta bli att skriva på en tråd som man inte hör hemma på ;) . Det är enkelt som bara den :D

  • rudeboystig

    rudeboystig 2010-08-05 15:54:55 #56

    Air skrev:
    Du verkar inte haja mycket om det jag förklarade,
    Dom som skrev onödiga inlägg hade ingen aning om vad dom skrev, då är det ju klart att man förklarar för dom om ett band som dom inte har en minsta aning om.
    Att skriva att dom "suger" på en LP artikel är inte så smart om man själv inte har en aning om varför man tycker att dom "suger".

    Har man ingen vettig anledning så ska man inte ge sig in på att skriva omogna P12 inlägg, speciellt när man inte kan försvara sig som inte många kunnat göra här.

    Ska inte behöva svara på samma fråga 5 gånger.


    Men om någon tycker att Linkin Park suger hästpung, så är det ju inte direkt så att de kommer ändra sig bara för du säger att de inte är det...

    Själv tycker jag inte att Linkin Park är nått vidare bra, men däremot är du lite för rabiat i ditt "försvar" av dem. Inte bra för nerverna vettu :P

  • Bild saknas

    Air 2010-08-05 18:04:00 #57

    rudeboystig skrev:
    Air skrev:
    Du verkar inte haja mycket om det jag förklarade,
    Dom som skrev onödiga inlägg hade ingen aning om vad dom skrev, då är det ju klart att man förklarar för dom om ett band som dom inte har en minsta aning om.
    Att skriva att dom "suger" på en LP artikel är inte så smart om man själv inte har en aning om varför man tycker att dom "suger".

    Har man ingen vettig anledning så ska man inte ge sig in på att skriva omogna P12 inlägg, speciellt när man inte kan försvara sig som inte många kunnat göra här.

    Ska inte behöva svara på samma fråga 5 gånger.


    Men om någon tycker att Linkin Park suger hästpung, så är det ju inte direkt så att de kommer ändra sig bara för du säger att de inte är det...

    Själv tycker jag inte att Linkin Park är nått vidare bra, men däremot är du lite för rabiat i ditt "försvar" av dem. Inte bra för nerverna vettu :P


    Sagt det innan och säger det igen, har man sådana onödiga åsikter som vi nu tagit upp, så hör dom inte hemma på tråden.

    Säger det här till dig med som jag skrev till Ankh:
    1. Jag försökte inte tvinga i någon att gilla LP (Alltså tecknar det på att du inte förstått riktigt)
    2. Jag svarade på vissa personers frågor
    3. Förstod du inte? Your loss, för du verkar inte ha förstått vad jag snackade om. (Once again)
    4. Om små kids kommer och skriver inlägg som dom själva inte kan svara på, well..That's pretty stupid.
    5. End.

  • rudeboystig

    rudeboystig 2010-08-06 10:34:55 #58

    Air skrev:
    *stuff*


    Akta blodtrycket bara.

Logga in för att skriva en kommentar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
Detta innehåll är skapat av FZ:s medlemmar.
FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter