Nyheter
Här är de grafiska inställningarna till pc-versionen av Rise of the Tomb Raider

Här är de grafiska inställningarna till pc-versionen av Rise of the Tomb Raider

18 kommentarer

Av 2016-01-10 15:27


Xbox One-exklusiviteten för Rise of the Tomb Raider höll inte i sig superlänge, och den 28 januari kan pc-spelare ge sig ut på nya äventyr med Lara Croft.

Med pc-versionen kommer också förväntningar på ytterligare uppskruvade effekter och fler grafiska möjligheter. På CES-mässan i Las Vegas har amerikanska EVGA visat upp Rise of the Tomb Raider som en demonstrationstitel på flera spelstationer. Sweclockers har varit på plats och knäppt ett par bilder på de grafiska inställningarna. Spana in dem nedanför och klicka vidare till artikeln för fler detaljer. 

Bild 1221717

Bild 1221718

Pc-datum och systemkrav för Rise of the Tomb Raider
Recension – Rise of the Tomb Raider (Xbox One)

Hämtar priser från Prisjakt.nu ...

Priser från Prisjakt.nu Prisjakt.nu
Spelinformation
Kommentarer
Dölj toppkommentarer Toppkommentarer
  • Vercadi
    Vercadi 2016-01-10 16:11
    När jag vill förstora bilderna så vill jag inte hamna på en ny sida. Vill bara förstora dom. Varför har ni detta uråldriga system?
  • LVX156
    LVX156 2016-01-10 17:45
    bond12 skrev:
    employed skrev:
    marsson90 skrev:
    "Pure hair", intressant namn på TressFX ^^

    Förhoppningsvis är det bättre optimerat denna gång. TressFX i första TB åt fan FPS!

    Var det något liknande de använde sig av i Witcher 3?


    Nej, TressFX var en öppn lösning från AMD som funkade jättebra på AMD-kort från release, och funkade bra på Nvidia-kort efter en patch.

    I Wither 3 är det en sluten Nvidia-lösning, Nvidia Hairworks, som används. Den funkar skitdåligt på Nvidia och är omöjlig att använda med AMD-kort (om man inte gillar slideshows), eftersom Nvidia vill ha det så.
Skriv kommentar
Sortering:
Karmafilter:
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
FZ