alice, madness returns .. wtf ;)

Inaktiv
alice, madness returns .. wtf ;)

hon är en så jävla fin brud att jag blir knäpp .. kan inte spela det, utan att känna mig helt konstig .. fan vilken dålig stad jag bor i som inte har gothbrudar.. asg.. .. har ni spelat de,t och känner ngn brud som är lik henne .. skicka hit msnadressen ;D

Medlem

"Och här kära besökare har vi ett gammalt skelett från förfädernas tid där primitiva impulser och sexualdriften fortfarande medverkade enormt i samhället, denna period var ansedd vara en punkt där evolutionen stannade."


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

"Och här kära besökare har vi ett gammalt skelett från förfädernas tid där primitiva impulser och sexualdriften fortfarande medverkade enormt i samhället, denna period var ansedd vara en punkt där evolutionen stannade."

HAHah men för att återgå till topic så
Fan spelet är riktigt bra faktist. Och Goth is the way to go i detta läge absolut

Inaktiv

ett av dom bättre singleplayer-spelen på länge .. som dnf .. ingen dryg coop

Medlem

... bådar gott för dina framtida relationer när du känner fysiskt attraktion till en spelkaraktär, som dessutom är ett psykfall utan dess like.

Hellre en svartklädd tjej, än svart i tjejen, var det något sådant ni menade? Håller på och laddar ned Alice just nu från STEAM, får se vad hon håller på med den här gången.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

RiktigNinja:

Kille_92? Söker goth brud lik Alice från Dator spelet Alice madnes return

Hej jag är en kille född 92 som spelat lite för mycket dator och tänder på en tjej i ett spel, jag e så desperat att ja ber folk på ett forum ge mig msn adresser?

EH w8 wahatza? när blev det här en internet date site

Och extremt drygt och barnsligt men komigen vem kan låta bli


signatur

Rwa?

Dude, jag förstod två saker du skrev, men jag förlorade dig någonstans vid "Little Big Horn" Hänger du med?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Dude, jag förstod två saker du skrev, men jag förlorade dig någonstans vid "Little Big Horn" Hänger du med?

Mig? ne isf hänger ja inte me


signatur

Rwa?

Haha, bra, då missförstår vi varandra. Men, spela "Alice" i vilket fall som helst...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Haha, bra, då missförstår vi varandra. Men, spela "Alice" i vilket fall som helst...

För att renfå (vetefan vare heter) mit namn, så var det där en text där jag på ett drygt och välldigt barsligt sätt gjorde narr av skaparen av den här tråden alltså RiktigNinja.

Edit: Rentvå heter det ^rättfärdiga, fritaga, frikänna, fria, upprätta, ärerädda, rehabilitera


signatur

Rwa?

Inaktiv

Måste vara jobbigt att vara 12 år och tjuvskjuta i kallingarna pga animerade tjejer i spel. Men det går över, var inte orolig.


signatur

You must construct additional pylons.

Skägg.
10 Chambers

Ptja, kan man gifta sig med Sonic så...


signatur

Det var därför Victoria valde Daniel sen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det var därför Victoria valde Daniel sen

Viktoria... prinsessa... kan inte motstå

Föreställ er att det är kungen som är pilsk och på jakt efter Silvia i sina ungdomars dagar innan de gifte sig... tror fan inte att NÅGON kunde ha värre bilder att blackmaila kungen med än denna

[ia=27843]

Medlem

rofl, måste medge att jag också diggar hennes steampunk outfit.
bor i fjollträsk, så avsaknad av goa gothtjejer är det inte ^^

Steampunk is da sxxt... Snyggt visuellt och tilltalande så tidigt som till frukost.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av riktigninja:

hon är en så jävla fin brud att jag blir knäpp .. kan inte spela det, utan att känna mig helt konstig .. fan vilken dålig stad jag bor i som inte har gothbrudar.. asg.. .. har ni spelat de,t och känner ngn brud som är lik henne .. skicka hit msnadressen ;D

Om du känner så för den karaktären så kan vi nog skicka dig en rulle med papper. Eller är vi försent ute redan? Är skadan redan skedd? Tvättmedel kanske passar bättre?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Det är inte alls "onormalt" att bli förälskad i en digital karaktär, det finns ju människor som tänder på hus och berömda byggnader. Såg en dokumentär för ett tag sedan om en tjej som var gift med Eiffeltornet. De var lyckliga berättade hon (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar