Ang, Webbhallen

Medlem
Skrivet av Achronos:

När du beställer hos Game.se dras inte pengarna förrens spelet fysiskt lämnar lagret och du får spelet i brevlådan dagen innan release, alltså den 6e december.

Win

Jaha, detta är helt fel. Fick ett mail från Game i måndags att dom inte får skicka ut spelet en dag tidigare och att dom ska börja packa alla spel några dagar innan.
Pengar har nu dragits från mitt konto och har fått ett mail om att mitt spel är på väg, vilket inte stämmer. Det har bara lämnat lagret och ligger o väntar på att skickas.

[info]Bäste kund,[/info]

Om några dagar är det dags för årets eventuellt största spelhändelse i och med att World of Warcraft: Cataclysm släpps. Som du säkert förstår kommer vi att ha en extremt hög belastning runt lanseringen av titeln och kommer därför att behöva packa dessa några dagar innan spelet släpps.

Detta innebär dock INTE att vi kommer att skicka spelet tidigare då detta inte är tillåtet enligt avtal med spelets utgivare; Activision Blizzard. Vi kommer att skicka spelet från vårt lager måndagen den 6 december för estimerad leverans på lanseringsdagen den 7 december.

Detta är oavsett vad Er orderbekräftelse eller annan handling informerar om. Även World of Warcraft: Cataclysm Collectors Edition kommer EJ att skickas innan måndagen den 6 december och kan därav komma något senare till Ert uthämtningsställe.

Vi ber om överseende av detta då det är det regelverk som Activision Blizzard satt upp inför lanseringen av World of Warcraft: Cataclysm

Vänligen
Game.se


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Man kan väl boka det på world of warcrafts hemsida så att man kan logga in direkt när det släpps?

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Man kan väl boka det på world of warcrafts hemsida så att man kan logga in direkt när det släpps?

Jadå.

Medlem

Anledningen till att jag drar på midnight release är för jag ska Collectors:) Annars hade jag lätt köpt den virtuella versionen


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

12
Skriv svar