Angående polisen och rasist anklagelserna!

Inaktiv
Skrivet av ghoül:

Bjosarn, om du har fått för dig att jag skryter så är det ej mitt fel

tror inte du ser poängen i det hela av historien

att jag

1: blev ''arresterad'' för jag frågade snällt vad det var som hade hänt
2: att jag inte fick något svar utan blev ''attackerad'' på en gång
3: att den kvinnliga polisen ej kunde koppla ett relativt enkelt grepp på mig
4: att hon fick tillkalla 2 extra poliser för att få ner mig på marken
5: att jag blev inkastad i en piket bil och fick spendera 1 timme på golvet och stå emot diverse glåpord, och under denna timmen håller jag mestadels käft
6: att dem dumpar av mig i en mörkgränd i stockholm's city (vilket är typ det roligaste)
7: jag tyckte polis tjejen var jävligt vacker och bad henne om en dejt, vilket jag ej fick, men lite humor fick dem ju känna på

Så min slutsats är att mina erfarenheter av polisen är att dem har ett behov av att känna makt och ha kontroll över oss människor, och att dem är onödigt hårda och aggresiva vid tillfällen.

dem kunde ju ha bett mig gå därifrån när jag frågade? var inte så att jag gick fram och lekte allan ballan

och jag vill bara säga att jag ej försöker skryta här, utan bara berätta en rolig sann historia om hur poliser kan vara

Alla är människor och alla gör fel (går inte att skylla på men) hur många av alla poliser har du sett? jag tror det finns antal tusen poliser som du inte ska uttala dig om. Även om många uttalar sig att poliser använder mer våld än nödvändigt. Tror det är svårt att kontrollera sig själv när adrenalinet flödar och det är en spänd spänning. å det är klart de inte ska använda övervåld men om jag var i en utsatt situation som polis och kanske inte har koll på läget till 100%, så skulle jag vilja få på bojor på personen i fråga så det blir lugnt. Försökte polisen ifråga få på dig handbojor? i så fall varför gjorde du motstånd ? det gör väl inte dig något, du kan ju fortfarande prata efteråt.

Medlem

3: att den kvinnliga polisen ej kunde koppla ett relativt enkelt grepp på mig
4: att hon fick tillkalla 2 extra poliser för att få ner mig på marken

stepp 3 å 4 är ju ditt eget fel?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

3: att den kvinnliga polisen ej kunde koppla ett relativt enkelt grepp på mig
4: att hon fick tillkalla 2 extra poliser för att få ner mig på marken

stepp 3 å 4 är ju ditt eget fel?

Men Ice. Tycker du verkligen att det finns anledning att behandla en människa på det viset bara för denne frågar något (vilket polisen upplever som extrem provocerande... bara för man ifrågasätter deras auktoritet, deras handlingar)?
Tänk om du hade frågat något när din vän eller familjemedlem tas in och du vet att denne är oskyldig.
Skulle inte du försöka hindra (inte rent fysiskt) polisen och förklara situationen?

Skulle man sedan själv bli... ja "överfallen" av polisen, hade jag blivit lite skraj och försökt komma loss. Det är nämligen inte alltid så självklart att vi när som helst och för vad som helst skall kunna bli frihetsberövade. Eller?

Medlem

haha jag känner att mitt sätta att skriva denna historian med min exceptionelt dåliga humor inte funkar på er fz:are

för att förhoppningsvist ge lite klarhet åt situationen i ett mer seriöst inlägg

jag och min polare är på väg till en fest
några små pojkar har precis krossat en busskur där vi går förbi, polisen är redan där när vi går förbi
min polare blev felaktigt anklagad för han är tyvär lite känd bland en av poliserna.

poliserna arresterar min kompis, som ej gör motstånd eller liknande, *jag går fram och frågar vad det är som händer*, så blir jag påhoppad av den kvinnliga polisen som försöker koppla armlås på mig utan att jag får något svar varför, jag står emot armlåset på ett smidigt sett så det ser ut som poliskvinnan inte vet vad hon gör, men om vi ska klassa det som motstånd så visst

jag fick ej några bojor på mig, och *under ungefär en timme fick jag ej heller några svar på varför både jag och min polare blev anhållna*, dem åker runt en bit sedan droppar dem av både mig och min polare i en mörk gränd kanske 15 minuter från närmaste tunnelbanna, och precis när vi blev avsläppta så frågade jag den kvinnliga snuten om en dejt för att ge dem en smak av min enormt dåliga humor vilket inte funkade så vidare

jag personligen finner att hela situationen var väldigt komiskt på något sätt specielt att vi blev behandlade som terrorister för ett småbrott som vi ej gjort, och jag muppade inte mot poliserna under den timmeslånga resan som kändes väldigt onödig, jag tror om någon av er hade upplevt det så hade ni säkerligen blivit riktigt uppretad eller börjat gråtit när diverse glåpord regnar mot er när ni sitter maktlösa i en pike buss

så i helheten uppfattar jag det hela som dem ville känna makt och ha kontroll över oss, men inte självklart är alla poliser på detta visst, bara synd att det finns ett flertal såna, jag tror att dem fått för mycket inspiration av amerikanska polismän

och jag ångrar inte en enda sekund att jag gjorde ''motstånd'' mot greppet förhoppnings visst kommer polis kvinnan ihåg mig som den hon inte kunde koppla ett enkelt grepp på 8)

Medlem

Jag hoppas verkligen att jag inte råkar ut för nåt liknande, med mitt humör när jag blir felaktigt behandlad så kommer det att bli blodigt.

Medlem

Aha, i.o.m. att han redan var känd sedan tidigare så är det ett problem tyvärr. Hur pass känd och för vad vet jag ju inte men det förändrar saken rätt avsevärt.

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Greger:

men du borde kanske vara lika kritisk till han som du är mot våran svenska media.

What he said.

Talk to the hand.

Wtf?

Medlem
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av CastorFiber:

Fan vad bra vi har det ändå här i sverige där våra problem kretsar kring sån här skit - Det är så "aftonbladet" att gnälla om vad några poliser sagt till varandra. Hur går vi vidare, liksom?
Det är så jävla löjligt...

Precis lika löjligt som en artikel jag läste i metro häromdagen om en 15-åring som åtalas för att han "nöffade" åt några poliser. Löjligt.

En annan tanke... Ingen som funderat på varför poliserna säger som de gör? Kan det vara så att problemen ständigt har samma huvudrollsinnehavare eller är det så att alla poliser är dumma rasister som är korkade?

Folk älskar att hata poliser, älskar att se dem svettas - Själv tycker jag att man kan ha lite förståelse kring deras arbetssituation. Personligen vill jag inte att det kommer en piket full av velour-poliser som frågar mig om mina känslor och påminner mig om att "imogon är en annan dag" den dagen jag behöver ringa efter polisen. Poliser skall inte vara några jävla pussgurkor som springer våra ärenden, det är vad jag tycker.

Och du som påstår att alla svenskar är smygrasister - jag håller inte med dig, jag tycker snarare att alla svenskar är RÄDDA FÖR ATT KALLAS rasister så man smyger kring problemen istället för att skrika ut sina problem.

Angående "neger" så säger jag det också utan att mena något illa med det.

De som sa Nöff till polisen var båda alkholpåverkade och hade även varit jobbiga mot allmänheten. Du vet att media inte säger hela sanningen alltid. Take it with some nypa salt

Amen, broder... Amen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Området ser ut som en krigszon men det mest chockerande är tydligen vad poliserna säger till varandra.

Precis vad jag tänkte på, helt otroligt.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av evh:
Skrivet av nils45:

Jag är 100% svensk, och jag har bevittnat under hela min uppväxt hur rasistiska svenska är, den som förnekar det är förmodligen en av dom. Svenskar är smygrasister, dom är fega och utrycker sina rasistiska åsikter när ingen annan är i närheten. Okunnighet.

Så alltså måste man erkänna att man är en rasist för att inte vara en? :crazy:

Bra där.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av ghoül:

haha jag känner att mitt sätta att skriva denna historian med min exceptionelt dåliga humor inte funkar på er fz:are

för att förhoppningsvist ge lite klarhet åt situationen i ett mer seriöst inlägg

jag och min polare är på väg till en fest
några små pojkar har precis krossat en busskur där vi går förbi, polisen är redan där när vi går förbi
min polare blev felaktigt anklagad för han är tyvär lite känd bland en av poliserna.

poliserna arresterar min kompis, som ej gör motstånd eller liknande, *jag går fram och frågar vad det är som händer*, så blir jag påhoppad av den kvinnliga polisen som försöker koppla armlås på mig utan att jag får något svar varför, jag står emot armlåset på ett smidigt sett så det ser ut som poliskvinnan inte vet vad hon gör, men om vi ska klassa det som motstånd så visst

jag fick ej några bojor på mig, och *under ungefär en timme fick jag ej heller några svar på varför både jag och min polare blev anhållna*, dem åker runt en bit sedan droppar dem av både mig och min polare i en mörk gränd kanske 15 minuter från närmaste tunnelbanna, och precis när vi blev avsläppta så frågade jag den kvinnliga snuten om en dejt för att ge dem en smak av min enormt dåliga humor vilket inte funkade så vidare

jag personligen finner att hela situationen var väldigt komiskt på något sätt specielt att vi blev behandlade som terrorister för ett småbrott som vi ej gjort, och jag muppade inte mot poliserna under den timmeslånga resan som kändes väldigt onödig, jag tror om någon av er hade upplevt det så hade ni säkerligen blivit riktigt uppretad eller börjat gråtit när diverse glåpord regnar mot er när ni sitter maktlösa i en pike buss

så i helheten uppfattar jag det hela som dem ville känna makt och ha kontroll över oss, men inte självklart är alla poliser på detta visst, bara synd att det finns ett flertal såna, jag tror att dem fått för mycket inspiration av amerikanska polismän

och jag ångrar inte en enda sekund att jag gjorde ''motstånd'' mot greppet förhoppnings visst kommer polis kvinnan ihåg mig som den hon inte kunde koppla ett enkelt grepp på 8)

Man kan inte bli "anhållen" på plats som du uppgav att du blev. Du blev troligtvis inte ens gripen, eftersom du släpptes senare utan prövning.

Låter mest som att du blev "avlägsnad" enligt PL13.

Bara för info.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Kul historia, synd att du inte fick en dejt med henne.:down::heart:

OnT:
Lite kul att vår "goda"(groda?) vän media prioriterar personers åsikter i stridens hetta än de kriminella handlingar som utfördes under samma hetta. :up::P

För övrigt så jag är inte insatt i ämnet och detta är bara precis min uppfattning efter att ha sett videon samt läst första inlägget.
(Snälla hoppa inte på mig för detta!:(:$)

Medlem

Tack vare den svenska PK-medians medvetna omfokusering (Redaktionerna flödar av PK-dopamin av liknande ärenden) av från kravaller där vita överklassbarn leker terrorister med ghettobarnen i rosengård till vad 2 st förmodligen sönderstressade poliser i tjänst som råkar tänka högt.

Att vänstersektsmedia vill avskaffa polisen helt är ju inget nytt.

Att några poliser i yttre tjänst råkar dabba sig innebär givetvis inte att svensk polisväsende står för yttringarna.

Det som är förvånande är dock att inte polisen gick in med tårgas, kravallutrustade och plocka in folk.

Som är brukligt vid liknande upplopp, utan man sitter i sina bilar och trycker.

Medlem

jag kan inte för 5 öre förstå dom som säger att polisen gör fel!
det är ju kravaller,dom kastar sten tänder eld på bilar,va fan ska dom göra ska dom gå ut med inställningen att ja vad ni är snälla kom här så får du en blommbukett sen kan vi sitta och fika när vi pratar om det här...
nä fy fan det är ju krig när dom går ut ur bilarna och då måste man ha en tuff attityd och kunna stålsätta sig mot detta,annars kan man inte värja sig själv
när dom säger som dom säger så skapar dom en attityd en typ av sinnesstämning som dom behöver för att kunna gå ut ur bilen och stå emot diverse attacker,man kan inte sköta sittt jobb som polis vid sådana situationer om man har en annan inställning än att nu är det krig.
och var det i rosengård när detta hände så är det inte så jäkla konstigt att ngn säger blatte mm,,finns väl inte så många svenskar i rosengård vad jag vet iaf.

jag stödjer sveriges polis till 110% jag är så stolt och glad över att vi har vår fina poliskår,dock borde dom inte vara så begränsade som dom är,dom får ju knappt göra nånting

Medlem
Skrivet av ghoül:

haha jag känner att mitt sätta att skriva denna historian med min exceptionelt dåliga humor inte funkar på er fz:are

för att förhoppningsvist ge lite klarhet åt situationen i ett mer seriöst inlägg

jag och min polare är på väg till en fest
några små pojkar har precis krossat en busskur där vi går förbi, polisen är redan där när vi går förbi
min polare blev felaktigt anklagad för han är tyvär lite känd bland en av poliserna.

poliserna arresterar min kompis, som ej gör motstånd eller liknande, *jag går fram och frågar vad det är som händer*, så blir jag påhoppad av den kvinnliga polisen som försöker koppla armlås på mig utan att jag får något svar varför, jag står emot armlåset på ett smidigt sett så det ser ut som poliskvinnan inte vet vad hon gör, men om vi ska klassa det som motstånd så visst

jag fick ej några bojor på mig, och *under ungefär en timme fick jag ej heller några svar på varför både jag och min polare blev anhållna*, dem åker runt en bit sedan droppar dem av både mig och min polare i en mörk gränd kanske 15 minuter från närmaste tunnelbanna, och precis när vi blev avsläppta så frågade jag den kvinnliga snuten om en dejt för att ge dem en smak av min enormt dåliga humor vilket inte funkade så vidare

jag personligen finner att hela situationen var väldigt komiskt på något sätt specielt att vi blev behandlade som terrorister för ett småbrott som vi ej gjort, och jag muppade inte mot poliserna under den timmeslånga resan som kändes väldigt onödig, jag tror om någon av er hade upplevt det så hade ni säkerligen blivit riktigt uppretad eller börjat gråtit när diverse glåpord regnar mot er när ni sitter maktlösa i en pike buss

så i helheten uppfattar jag det hela som dem ville känna makt och ha kontroll över oss, men inte självklart är alla poliser på detta visst, bara synd att det finns ett flertal såna, jag tror att dem fått för mycket inspiration av amerikanska polismän

och jag ångrar inte en enda sekund att jag gjorde ''motstånd'' mot greppet förhoppnings visst kommer polis kvinnan ihåg mig som den hon inte kunde koppla ett enkelt grepp på 8)

varför säga ngt överhuvudtaget lixom,din polare är känd av polisen,nu är du oxå känd av polisen för att du känner din polare.det var orsaken till att du oxå fick följa med då risken är stor att du är likadan,sen att ni befann er på en brottsplats gör det inte bättre,var glad att dom släppte av er istället och inte tog in er på station,då hade ni fått tillbringa natten där...

Medlem

finns en annan sak jag inte fattar,,det kommer flyktingar till sverige och när en liten del av dessa gör ngt dåligt som tex tänder eld på bilar,kastar sten och sliter upp betongplattor...ja kort sagt förstör för alla andra så vänder nån på allt och får det till att polisen som var där är boven,fan ta upp invandrarproblemet vi har i sverige,ta hand om dom som kommer hit så dom får en chans att komma in i det svenska samhället innan vi tar in fler.jag vill se ett tillfälligt stopp på invandringen,så att dom som är här kan integreras ordentligt

,jag har personligen aldrig haft ngra problem med polisen utan dom har alltid uppträtt korrekt och trevligt mot mig när jag samtalat med dom,det kasnke beror på att jag lyssnar på vad dom säger om det nu är ngt och ger fan i att tända eld på bilar och kasta sten på vår polis.

bara idioter som håller på så

sen ngt som inte hör hit,varför får man bygglov till att bygga moskeer i sverige,flyttar jag till ngt muslimskt land så får fan inte jag bygga en kyrka där,då lär man bli stenad...

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:

sen ngt som inte hör hit,varför får man bygglov till att bygga moskeer i sverige,flyttar jag till ngt muslimskt land så får fan inte jag bygga en kyrka där,då lär man bli stenad...

Åh nej, man får bygga religiösa byggnader i Sverige, boho
Vi är ett land där man får tro på vilken religion som helst, vad är det konstiga då i att muslimerna får bygglov till en moské(stavning?)?

Sen så har jag ingen aning om hur det ser ut i muslimska länder, men om det finns tillräckligt många kristna som vill bygga en kyrka så lär dom få.

Men om du är ensam om att vilja bygga en kyrka så kommer du nog ha det svårare, om du inte har en massa pengar då dvs.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Greger:
Skrivet av BPR Cisco:

sen ngt som inte hör hit,varför får man bygglov till att bygga moskeer i sverige,flyttar jag till ngt muslimskt land så får fan inte jag bygga en kyrka där,då lär man bli stenad...

Åh nej, man får bygga religiösa byggnader i Sverige, boho
Vi är ett land där man får tro på vilken religion som helst, vad är det konstiga då i att muslimerna får bygglov till en moské(stavning?)?

Sen så har jag ingen aning om hur det ser ut i muslimska länder, men om det finns tillräckligt många kristna som vill bygga en kyrka så lär dom få.

Men om du är ensam om att vilja bygga en kyrka så kommer du nog ha det svårare, om du inte har en massa pengar då dvs.

Tillägg:
I det fall ett muslimskt land vägrade låta andra religiösa grupper bygga kyrkor (eller motsvarande), varför skulle vi göra samma sak? För att "hämnas"? Löjligt.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Kan man inte bara aceptera seden dit man kommer?
Gäller även svenskar som flyttar, eller som turistar och ska respektera landet dom besöker.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Refererar du till ovanstående om moskéerna? Eller menar du generellt? Givetvis skall man respektera landet man är i, något annat tror jag inte är accepterat i något land på jorden. Specificera lite vad du menar tack, IceMan.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Tänkte på inlägget ovan, och generellt, vilket dök upp i mitt huvud efter ovanstående inlägg.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Är det emot seden att utöva religion, eller bara islam? Respekterar man inte ett land om man har en annan tro än den som eventuellt kan anses vara den "inhemska"?
Jag kan bara inte förstå att man är emot moskéer och andra religioner, enda anledningarna är nån form av fundamentalism eller xenofobi. Vilket inte är hälsosamt.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

personligen så tycker jag att man inte ha nån religon överhuvud taget.
om nån vill be till nån hitta på gubbe, så kan folk göra det hemma, inte bygga hus som kan hysa viktigare saker, barnhem, sjukhus, skolor, bostäder, trasiga strumper lager.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

En bra poäng där.
I denna tid med internet kan de "camma" med hela församlingen istället. Några nybyggen behövs inte

Medlem
Skrivet av IceMan:

personligen så tycker jag att man inte ha nån religon överhuvud taget.
om nån vill be till nån hitta på gubbe, så kan folk göra det hemma, inte bygga hus som kan hysa viktigare saker, barnhem, sjukhus, skolor, bostäder, trasiga strumper lager.

Ska vi börja ta bort allt som inte är allmänytta då eller?
Fotbollsplaner, golfbanor, sporthallar. Alla vill ju inte idrotta.
Fritidsgårdar. Bara snorungar som får gå dit ju.
Och så vidare...
Nää, vill nån bygga en kyrka/moske/asatempel och be till tomten så är det väl deras eget problem. Plats att bygga på finns det gott om i Sverige.

Det är när människor ska få alla andra att tycka som dom och få folk att göra det dom tycker att folk ska göra som det blir jobbigt.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av IceMan:

personligen så tycker jag att man inte ha nån religon överhuvud taget.
om nån vill be till nån hitta på gubbe, så kan folk göra det hemma, inte bygga hus som kan hysa viktigare saker, barnhem, sjukhus, skolor, bostäder, trasiga strumper lager.

Ska vi börja ta bort allt som inte är allmänytta då eller?
Fotbollsplaner, golfbanor, sporthallar. Alla vill ju inte idrotta.
Fritidsgårdar. Bara snorungar som får gå dit ju.
Och så vidare...
Nää, vill nån bygga en kyrka/moske/asatempel och be till tomten så är det väl deras eget problem. Plats att bygga på finns det gott om i Sverige.

Det är när människor ska få alla andra att tycka som dom och få folk att göra det dom tycker att folk ska göra som det blir jobbigt.

Det är skillnad på att bygga en tennisanläggning som bidrar med mycket kul för många än en religiös håla som är tänkt att hjärntvätta ungar med gamla idéer och skapa motsättningar i samhället.
Om det är moral man är ute efter så inför betyg för gott uppförande i skolan.

Medlem

Jag är lika emot religion som nästa kille, men att förbjuda religion och religösa byggnader är lika dumt som återinföra Gud i skolan. Ett sekulärt samhälle är grejen där alla får tycka vad dom vill så länge dom inte tvingar på någon annan deras tro.

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av IceMan:

personligen så tycker jag att man inte ha nån religon överhuvud taget.
om nån vill be till nån hitta på gubbe, så kan folk göra det hemma, inte bygga hus som kan hysa viktigare saker, barnhem, sjukhus, skolor, bostäder, trasiga strumper lager.

Ska vi börja ta bort allt som inte är allmänytta då eller?
Fotbollsplaner, golfbanor, sporthallar. Alla vill ju inte idrotta.
Fritidsgårdar. Bara snorungar som får gå dit ju.
Och så vidare...
Nää, vill nån bygga en kyrka/moske/asatempel och be till tomten så är det väl deras eget problem. Plats att bygga på finns det gott om i Sverige.

Det är när människor ska få alla andra att tycka som dom och få folk att göra det dom tycker att folk ska göra som det blir jobbigt.

tar man bort A behöver man inte ta bort B.
som jag skrev, det är min personliga åsikt.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av IceMan:

personligen så tycker jag att man inte ha nån religon överhuvud taget.
om nån vill be till nån hitta på gubbe, så kan folk göra det hemma, inte bygga hus som kan hysa viktigare saker, barnhem, sjukhus, skolor, bostäder, trasiga strumper lager.

Ska vi börja ta bort allt som inte är allmänytta då eller?
Fotbollsplaner, golfbanor, sporthallar. Alla vill ju inte idrotta.
Fritidsgårdar. Bara snorungar som får gå dit ju.
Och så vidare...
Nää, vill nån bygga en kyrka/moske/asatempel och be till tomten så är det väl deras eget problem. Plats att bygga på finns det gott om i Sverige.

Det är när människor ska få alla andra att tycka som dom och få folk att göra det dom tycker att folk ska göra som det blir jobbigt.

tar man bort A behöver man inte ta bort B.
som jag skrev, det är min personliga åsikt.

håller helt med. religion är bara ett sätt för personer att få makt. Enda bra med religionen är väl alla underbara svordomar vi fått!
kolla, de demonstrerar till och med några i filmen


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem
Skrivet av evh:

Big fucking deal. Det var väl dumt att säga nått sånt framför kameran, men att kasta sten mot polisen är väl för fan mycket värre.

amen brother!

Skriv svar