Är du social?

Medlem
Skrivet av herkules:

Människan skulle inte vara vad den är idag om vi inte är sociala. Facebook har bara utnyttjat tekniken för att tillgodose och skaffa sig pengar på ett grundläggande behov vi har.

uhuuu. det är ett skapat behov. vi har inte behövt facebook innan. då TRÄFFADES folk på riktigt och gjorde saker tillsammans. Facebook är bra, jag har vänner i England, Tyskland och Litauen som jag kan ha kontakt med pga det. Men det hade gått ändå. facebook är inte socialt.

Medlem

Nej


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av KeeWee:

uhuuu. det är ett skapat behov. vi har inte behövt facebook innan. då TRÄFFADES folk på riktigt och gjorde saker tillsammans. Facebook är bra, jag har vänner i England, Tyskland och Litauen som jag kan ha kontakt med pga det. Men det hade gått ändå. facebook är inte socialt.

Skrev aldrig att vi inte fick det tillgodosett tidigare men idag så är FB/sociala nätverk/forum betydande medel genom vilka vi tillgodoser ett grundläggande behov av kontakt med andra människor. Vi har inte behövt telefoner heller men nu när det finns så är det finns så väljer de flesta människor att uttnyttja den vägen till kommunikation.

Medlem

Tvi f...

La ner msn när jag tröttnade på cybersex med random babes och fick fnatt på folk som tyckte man skulle vara tillgänglig dygnet runt.
Sen med FLSándet på div cites där aldrig slutande med stupida frågor och på fullt allvar tyckte att man var tvungen att besvara typ halv fem på natten pga de satt och skulle beställa hårdvaruskit...

Avinstallerade msn när jag byggde ny primär rigg och har inte satt min fot på facebook och mår bättre utav detta.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Jag vill vara social på mina egna villkor liksom. Det är jobbigt att vara tillgänglig HELA TIDEN.

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av mordsint:

Jag är osocial och trivs otroligt bra med det.

Samma här

NEVERMIND

12
Skriv svar