bästa förboknings sidan?

Medlem
bästa förboknings sidan?

Tänkte förhandsboka MoP, hemskickat via posten dvs. Tänkte höra vilken sida som är den bästa att boka igenom webhallen, spelbutiken eller cdon?, vilken sida har stabilast leveranser och tror ni man kan få spelet 1 dag innan relise från någon sida så man kan börja lira redan vid 00.01?.

Medlem

Webbhallen och cdon har jag bäst erfarenheter av, spelbutiken har varit sega de gånger jag provat hos dem, kan såklart haft otur också.

Medlem

Electro world har en polare beställt ifrån!! mycket billig och bra leverans!

Medlem

vill du ha dagen före så är det bara att be till gudarna för jag tvekar att någon seriös sida kommer att göra det då blizzard går ganska hårt ut med att spelet ska släppas på releasedag även om det är ospelbart innan

Medlem

Köp det via Battle.Net? du får det direkt, precis nu på ditt att utan att bry sig utan att logga in 00.01

Inaktiv

Du kan ringa och höra vad företagen säger så du vet till 100 %. Precis som han ovanför skriver så brukar Blizzard vara hårda med att deras spel ska släppas just vid release (00.00:01). Du får antingen köa vid en datorbutik eller så får du bara köpa via Battle.net

Medlem

http://www.dustinhome.se/product/5010652542/borderlands-2-pc/...

Borderlands 2 för 269kr!!!! dock så kostar frakt 60!!!

KoP
Medlem

Pushar för min favorit discshop.se då..

Medlem

Mina favoriter är Electro World, Webhallen och Game.se.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Tack för tipsen

Medlem

Fick spelet i brevlådan redan igår:), kan man redan nu aktivera cdkeyn på sitt bnet acc eller bör man vänta?. Lite orolig att dom kanske stänger av accet om man reggar det redan nu eftersom jag hört att man inte ska kunna få det innan release dagen.

Medlem

Vart i tusan beställde du det om du redan fick det igår?

Medlem

Jag köper allt nuförtiden på www.greenmangaming.com . Steam releaser till realistiska priser. Om du har IP från Sverige får du handla i dollar på sidan, resten av EU handlar med euro


signatur

I drank what?

Medlem

köpte Battlefield 3 ifrån electrolux eller vad den hette, fick en dag i förtid och allt perfekt. Annars vet jag I-net, Komplett samt webhallen som också fungerar riktigt bra.

Spelbutiken.se är också väldigt bra, billigare än de flesta.


signatur

To say that you are studying, translates gaming to me.

Medlem
Skrivet av Tomtefar:

Vart i tusan beställde du det om du redan fick det igår?

Maxfps

Medlem

är det ens nån ide att installiera spelet med skivan?, eller är allt redan preloadat med sen senaste mop patchen?. Räcker det att bara aktivera cdkoden på sitt bnet acc?

Medlem

De va som fan.. får ta och göra mig ett försök lite senare där med nästa gång det behövs..

Det är bara att aktivera, du har redan MoP på datorn, 5.0.5

Medlem
Medlem

definitivt webhallen om man skall ta med pris i faktorn. Sedan så vet jag att cdon är väldigt punktliga med sina produkter också

1
Skriv svar