bra gömställe i rummet ??

Medlem
bra gömställe i rummet ??

bra gömställe i rummet ?? lite udda fråga kanske men är så att min syster snokar runt i mitt rum och jag undrar finns de nåt super bra gömställe i mitt rum ?? XD

Medlem

En bild på rummet så ska jag hjälpa dig.

Medlem
Medlem

Får en att minnas den gamla goda tiden när man tjuvsnusade. Minns fasen inte vart jag gömde mitt.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Finns ju det gamla tricket att limma ihop sidorna i en bok, sen skära ur inuti boken och lägga saker där.

Medlem
Skrivet av Qrush:

En bild på rummet så ska jag hjälpa dig.

juste glömde att ja mennade pengar har ett kassaskåp men syran kommer alltid på koden

Medlem
Skrivet av Oddjob:

Finns ju det gamla tricket att limma ihop sidorna i en bok, sen skära ur inuti boken och lägga saker där.

låter bra typ en tyska ord bok ??

Medlem
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Oddjob:

Finns ju det gamla tricket att limma ihop sidorna i en bok, sen skära ur inuti boken och lägga saker där.

låter bra typ en tyska ord bok ??

Eller datorprogrammering
Vad är det för kasst kassaskåp du har om din syrra lyckas "knäcka" koden hela tiden?

Medlem
Skrivet av Oddjob:
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Oddjob:

Finns ju det gamla tricket att limma ihop sidorna i en bok, sen skära ur inuti boken och lägga saker där.

låter bra typ en tyska ord bok ??

Eller datorprogrammering
Vad är det för kasst kassaskåp du har om din syrra lyckas "knäcka" koden hela tiden?

nåt gamalt ser ut som en cola burk typ

Medlem

Kolla om det sitter någon typ av kraftigare list eller lock nedanför din garderob, de brukar gå att ta bort med lite våld. Sen kan du gömma saker där och bara trycka tillbaks locket när du är klar.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Haha.... ja varje tonåring har väl ett "stash" så att säga. *fniss*

I filmer brukar de gömma knark i vattenbehållaren för toaletten...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av redruM:

Kolla om det sitter någon typ av kraftigare list eller lock nedanför din garderob, de brukar gå att ta bort med lite våld. Sen kan du gömma saker där och bara trycka tillbaks locket när du är klar.

Har igen sån gaderob har en narnia gaderob:p

Medlem
Skrivet av redruM:

Kolla om det sitter någon typ av kraftigare list eller lock nedanför din garderob, de brukar gå att ta bort med lite våld. Sen kan du gömma saker där och bara trycka tillbaks locket när du är klar.

Har igen sån gaderob har en narnia gaderob:p

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Haha.... ja varje tonåring har väl ett "stash" så att säga. *fniss*

I filmer brukar de gömma knark i vattenbehållaren för toaletten...

vrf i vatten behålarn i toan ?vrf inte bakom ett elemnt eller nåt verkar lättare

Medlem

Gömma porren?

Medlem
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Tybalt:

Haha.... ja varje tonåring har väl ett "stash" så att säga. *fniss*

I filmer brukar de gömma knark i vattenbehållaren för toaletten...

vrf i vatten behålarn i toan ?vrf inte bakom ett elemnt eller nåt verkar lättare

Jag vet inte. Kanske det är svårare att hitta?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Qrush:

En bild på rummet så ska jag hjälpa dig.

juste glömde att ja mennade pengar har ett kassaskåp men syran kommer alltid på koden

Om hon snor dina pengar ur ett kassaskrin, säg till dina päron. Eller sätt in dom på banken

nää ja tror snarare det handlar om att du försöker gömma skräckfilmer/porr/maja från dina föräldrar


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Inaktiv

Inne i datorn. Kortslut ingenting bara när du håller på.

Medlem
Skrivet av mordsint:

Inne i datorn. Kortslut ingenting bara när du håller på.

har redan en gömma där lagt skit iett cd uttag typ :P'

Medlem

Göm dom i hennes rum, där letar hon aldrig.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Tag en spade och börja gräv.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Qrush:

En bild på rummet så ska jag hjälpa dig.

juste glömde att ja mennade pengar har ett kassaskåp men syran kommer alltid på koden

Om hon snor dina pengar ur ett kassaskrin, säg till dina päron. Eller sätt in dom på banken

nää ja tror snarare det handlar om att du försöker gömma skräckfilmer/porr/maja från dina föräldrar

Vrf skulle man gömma skräckfilm?
Och porr finns ju på internet.

Sprit/maja låter mer troligt ^^


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Qrush:

En bild på rummet så ska jag hjälpa dig.

juste glömde att ja mennade pengar har ett kassaskåp men syran kommer alltid på koden

Om hon snor dina pengar ur ett kassaskrin, säg till dina päron. Eller sätt in dom på banken

nää ja tror snarare det handlar om att du försöker gömma skräckfilmer/porr/maja från dina föräldrar

Vrf skulle man gömma skräckfilm?
Och porr finns ju på internet.

Sprit/maja låter mer troligt ^^

maja ?? nej tack

Medlem

Rigga kassavalvet med 5000 volt som i Dark Knight, borde göra susen


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Hammer:

Rigga kassavalvet med 5000 volt som i Dark Knight, borde göra susen

Fuck yeah !

Medlem

gjorde likadant också när man var 16 år och skulle gömma cigaretterna och alkoholen ;P

Medlem
Skrivet av vuze2143:

gjorde likadant också när man var 16 år och skulle gömma cigaretterna och alkoholen ;P

Göm under plastpåsen i den lagom fyllda papperskorgen?

Medlem

Lägg i en kondom, svälj.

.......

12
Skriv svar