FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Electrix
Titel Frågvis
Registrerad 2009-10-06
Inlägg 42

Någon här inne som gjort det den senaste tiden?

Har ett gammalt Wii med massa tillbehör och spel som jag funderar på att byta mot ett X360 Slim och undrar om någon har mer information om detta..

R

WildThing
Titel Moderator
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 4 876

Tja, vad är det för info du söker? :) Klart det går, men förvänta dig att få betala en mellanskillnad, ofta betalar de ganska dåligt för saker kan jag tycka.

Electrix
Titel Frågvis
Registrerad 2009-10-06
Inlägg 42

Mjo det var typ det jag undrade..Frågan är om det är värt det?

Har för mig att Game har haft något liknande också men hittar det inte på deras hemsida..?

WildThing
Titel Moderator
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 4 876

Electrix skrev:
Mjo det var typ det jag undrade..Frågan är om det är värt det?

Har för mig att Game har haft något liknande också men hittar det inte på deras hemsida..?

De ska också ha det. Men det bästa är att ringa och fråga vad de pröjsar, enda sättet man kan veta säkert vad man får för en konsol :)

Verdurakh
Titel Stammis
Registrerad 2007-09-01
Inlägg 381

Bättre att lägga upp sakerna på Tradera/Blocket och se vad du får, oftast ger det mycket bättre än vad Gaame/Gamestop skulle ge

Grumbledock
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 2 749

Verdurakh skrev:
Bättre att lägga upp sakerna på Tradera/Blocket och se vad du får, oftast ger det mycket bättre än vad Gaame/Gamestop skulle ge

Precis, på tradera/blocket får du som regel mer betalt för konsolen, och kan då helt slippa mellanskillnad eller bara betala liten sådan när du byter till en ny konsol.
"Spelbutikerna" ska ju ha rejäla vinstmarginaler, och därför betalar de långt mindre än din inbytta konsol + spel är värt.

andreashal91
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 1 022

Tradera är ett helvete :P Lägg upp en grej o du kan få underbetalt som fan, annars får du överbetalt xD 50/50 ;)

Verdurakh
Titel Stammis
Registrerad 2007-09-01
Inlägg 381

andreashal91 skrev:
Tradera är ett helvete :P Lägg upp en grej o du kan få underbetalt som fan, annars får du överbetalt xD 50/50 ;)

är väl bara att ha en kompis som kan bjuda upp lite om det skulle skita sig helt?

andreashal91
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 1 022

Verdurakh skrev:
andreashal91 skrev:

är väl bara att ha en kompis som kan bjuda upp lite om det skulle skita sig helt?

Ja självklart, men det kostar ju pengar att sälja grejer där om jag inte minns fel :P Vet tyvärr ej hur många % dom drar..

Verdurakh
Titel Stammis
Registrerad 2007-09-01
Inlägg 381

andreashal91 skrev:
Verdurakh skrev:
andreashal91 skrev:

Ja självklart, men det kostar ju pengar att sälja grejer där om jag inte minns fel :P Vet tyvärr ej hur många % dom drar..

Finns andra ställen som är gratis men inte så populära, annars får du väl acceptera games skampriser :P

Tybalt
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 8 558

Game/Gamestop är iglar som dödar utvecklare.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 402 medlemmar online. 9 foruminlägg har postats idag.

FZ