Det var det dummaste jag läst?! Vad retar dig?

Medlem

Ingen gillar en necromantiker.

Medlem

Saker som retar mig:

Dom som klagar på allt och alla.

Dom som alltid säger "det finns redan en tråd om detta" när den gamla är över tre år gammal.

Dom som går in i den gamla tråden med samma ämne och säger "dra inte upp gamla trådar"


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Inte för att det du sa någonsin har hänt shrudder men jag tror inte att alla kan hålla reda på alla namn som givits till olika trådar. T ex The Dark Knight tråd 2 handlar inte om The Dark knight


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av Oddman:

Jag stör mig på 1337-speak, människor som klagar på allt hela tiden och onödiga självpåhittade förkortningar.En av mina vänner skriver t. ex. dt istället för det. Onödigt tycker jag, nödvändigt tycker han. Det är WoW-sjukan.

Och om man kan stava rätt så kan man gott göra det också. Det är inte så jobbigt att rätta stavfel.

har inte lyckats fatta begrepet än. Är 1337-speak när man säger saker som: BRB och ROTFLMAO eller när på något konstigt sätt kan lyckas få "foejfd" till "Hi"?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Jobbiga barnungar som spelar tuffa bakom skärmen men som hade skitit på sig om det hade varit allvar.

Folk som inte kan ta 2 minuter extra på sig att skriva klart så andra faktiskt kan förstå vad de skrivit.

Oändligt antal trådar som dyker upp med samma fråga...SÖK!

Hatar också alla som hela tiden klagar på andra i tron om att någon ska ta till sig det man skriver, oh wait...


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

älskar besserwissers.. not

"Do I have to pay to play this game?" är en annan hatad klassiker i alla jävla MMO-forum som finns, även om den i dagsläget är mer rättfärdigad än för 5 år sen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Irrelevanta inlägg i stil med men asså jag tycker det SÖG. lol

men ja ha, varför då rå?

Eller hej, min data är paj? hjälp!

Ja kort och gott allting som inte innehåller äns ett försök till självhjälp.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Forumhjältar som njuter av att verka tuffa på forum. Som är så elitistiska att dom sitter och andas in sina egna fisar. Livet är för kort för att man ska reta upp sig på folk, men jag föredrar faktiskta att prata med puckat folk än med folk som försöker verka smarta :).
Dom puckade är åtminstone underhållande...

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Sär skrivningar är störande. -_- Felstavningar över huvud taget, men särskilt särskrivningar. Eller det allra bästa: en kombination av felstavning och särskrivning. xD Vad är en "värk stad" för något?

Som sagt. Särskrivningar skapar ett oflyt i språket. Hur svårt kan det vara att skriva ihop saker?

Jag skrattar alltid lika mycket åt dessa exempel: http://www.skrivihop.nu/exempel/roliga.php

Ironiskt nog så var ju alla språkpoliser anledningen till att dom lade ner sidan. Sidan skapades ju för skoj skull, och för att påpeka själva fenomenet särskrivning. Men sen förstörde ju alla språkpoliser det eftersom dom tar det för seriöst.

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Saker som retar mig:

Dom som klagar på allt och alla.

Dom som alltid säger "det finns redan en tråd om detta" när den gamla är över tre år gammal.

Dom som går in i den gamla tråden med samma ämne och säger "dra inte upp gamla trådar"

Glömde tillägga att jag hatar alla dessa politik trådar som reinfeldt använder för att torka arslet med.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Stör mig på grova felstavningar och folk som försöker använda överdrivet svåra ord för att verka smarta.
Stör mig också på WoWfanboys i största allmänhet (särskilt i age of conan-forumet)

Inaktiv

palla bry sig om felstavningar, ingen är perfekt.

jag hatar flugor, dom jävlas med min mat.

Medlem
Skrivet av Granen:

palla bry sig om felstavningar, ingen är perfekt.

jag hatar flugor, dom jävlas med min mat.

Jag hatar alla insekter. Jag försöker låta spindlarna leva eftersom de äter de andra asen.

Silverfisk hatar jag mest, sedan tvestjärt, myggor och knott osv, osv... Jag hatar dem.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Saker som retar mig:

Dom som klagar på allt och alla.

Dom som alltid säger "det finns redan en tråd om detta" när den gamla är över tre år gammal.

Dom som går in i den gamla tråden med samma ämne och säger "dra inte upp gamla trådar"

Haha. Sånt är kul. xD

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Gamezzor:

D

Du har stavat din smiley fel!!1

Gör om gör rätt!

--->

*facepalm*

Medlem

Sånt där som felstavningar och besserwissrar bryr jag mig inte så mycket på även om det ibland kan bli lite irriterande om man inte ens förstår vad det står. Men va faan, personen kan vara dyslektiker eller dylikt.

Vad som irriterar mig är den generella attityden och respektlösheten som genomsyrar hela internet (public DotA är ett typexempel). Jag har själv kommit på mig själv med det men jag brukar för det mesta inse vad jag gör innan jag faktiskt postar . . .

Folk är nedlåtande och kallar andra för "n00bs" högt och lågt (för de har juh aldrig själva varit nya, inte en chans, föddes l33t!) och generellt har ingen respekt för andras åsikter.

Gissar att detta faller under "12åring vid pappas dator"-kategorin.

Sen har jag alltid varit av åsikten att det är bättre att inget skriva än att skriva för mycket, något som jag tror skulle minska irritation från många håll. Det är väl lite en del av ovanstående men värt att separera.

Nu ska jag faan ut och bada!


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv

Har precis skummat igenom hela tråden, fatiskt riktigt underhålladne.

Måste nog säga att jag håller med de flesta. Men det som retar mig absolut mest är taskig attityd. Rätt fegt att gömma sig bakom datorn.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Fraizer:

Jag kan säga vad som retar mig, det är besserwissrarna som bara MÅSTE säga "gräv inte upp gamla trådar" eller nåt i stil med "night of the living dead thread", det är så obvious, men det är ändå alltid nån som MÅSTE säga det.

Så vitt jag vet uppfann jag den kommentaren vilket torde medföra att du hatar mig?

Nej, det är lugnt Castro, jag hatar dig inte ;> <3

Inaktiv

fanboys o Microsoft hatare som säger att dom hatar MS när dom sitter på ett MS OS. hatar även forumpersoner som säger att vista suger utan att ha provat det

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Är den den hårda, tuffa attityden nästan alla 12-åringar unnar sig bakom pappas dator?

Är det gnället över att det redan finns en tråd, 2 år gammal, om samma ämne?

Är det nyregistrerade nissarna som frågar efter feedback eller tipsar dig - endast för att locka dig till deras hemsida eller för att göra reklam?

Är det "Gammal nyhet!"?

Avskyr alla ovanstående. Framför allt den gällande att det redan finns en tråd.

Medlem

Språk poliser
fanboys
utrycken:

"Men jag tipsade om det här igår, och får inget tack vad dåligt"
"inget tips tack..."
"funkar min nya dator för 30k till CS?"
"sök på google"
lul, men LOL, lol på dig, det är så lol, luls, loooooooooooool.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag
har inte lyckats fatta begrepet än. Är 1337-speak när man säger saker som: BRB och ROTFLMAO eller när på något konstigt sätt kan lyckas få "foejfd" till "Hi"?

Leet-speak är när man använder sig av siffror och tecken som inte är bokstäver tex,
|>077/-\ = Potta . Anledningen till att leet-speak finns är för att det användes av hackers för i tiden som inte ville att andra skulle förstå vad de skrev till varandra. Nu förtiden används det mest av så kallade "Haxorz" små, lallande skitungar som
tror att de kan nått om datorer för att de har lyckat ändrat de hexadecimala värderna i ett spel med hjälp utav Cheat Engine... etc etc.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv

En liten grej jag stör mig på. Jag bara stör mig bara på den, och det är när folk avslutar med lol.

Också folk som säger "LOL OWNED!", eller dylikt, när någon tillrättarvisar någon som har fått något om bakfoten. Därmed blir jag illröd av att läsa kommentarerna på Liveleak, youtube och liknande.

Inaktiv

FEMINISTER!!!

Medlem

oh kom på en sak till, folk som skriver "old" på grejor man postar.


signatur

R.I.P The_maxx

Parasiter, Piratpartiet och bananflugor..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Stör mig på folk som säger "old". Bara för att det råkar vara ett gammalt ämne betyder inte det att alla i Sverige har sett det.

Jävla internet-nördar som säkert sitter vid sin dator 24h i sitt mörka rum.

Medlem
Skrivet av Philip:

Stör mig på folk som säger "old". Bara för att det råkar vara ett gammalt ämne betyder inte det att alla i Sverige har sett det.

Jävla internet-nördar som säkert sitter vid sin dator 24h i sitt mörka rum.

absolut, och "old" kan vara en grej som är 1dag gammal ibland :S


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Folk som cyklar på vägarna när det finns cykelbana! Det är pensionärer, medelålders och tävlingscyklister. Svär varje gång jag ser något sånt! Usch!
Konstigt nog har jag aldrig sett någon yngre person göra det.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Skriv svar