Eran favo Pizza

Medlem

Kebabpizza special. Med vitlökssås


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Kebabpizza special. Med vitlökssås

Låter najs måste nog prova den


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

HIS = Kebabsås, Kebabkött, lök, skinka, annanas... bäst i världen..

Medlem

Fan va sugen jag blev på pizza nu...En GRYMT god pizza jag käkade förrförra veckan var faktiskt på pizza hut. Bacon, oxfilé och bbq sås under osten...mmmmhh, fuyfan va gott det var


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Haha en riktig grill pizza


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Åt pizza för 10 min sen, vesuvio ftw!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Sveriges godaste pizza enligt min mening köper man, eller kunde man åtminstone köpa, på pizzeria Lilla Huset i Uppsala. Tentamia. Mmmmmmmm.... Kyckling, lök, paprika, curry, banan. Helt fantastiskt god. Det är ett par år sedan jag pluggade där, men den pizzan gick inte av för hackor.

Annars är Calzone ett säkert kort, inbakat är bäst och den är svår att misslyckas med även för inkompetenta pizzakockar. Däremot blev jag permanent vaccinerad mot kebabpizzor efter att ha fått en sällsynt vidrig variant på ett ställe i Borlänge. Jag kan inte äta kebab sedan dess alls. Jag skulle varna er för stället, men jag tror att dom redan blivit tvugna att stänga.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Ariath:

En Ciao Ciao med extra ost är också svårslagen:) Det får nog fan bli en sån idag.

och jag håller med

Medlem

En batman med kebab bearnaise sås,lök,champinjoner och skinka är ju helt perfekt

Medlem
Skrivet av Zamuz:
Skrivet av Ariath:

En Ciao Ciao med extra ost är också svårslagen:) Det får nog fan bli en sån idag.

och jag håller med

Och det blev en sån idag:D


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Capriccosa eller hur de nu stavas ?

Medlem

kebabpizza med blandad sås från Sippan i Västerås

Annars så är jag ganska imponerad av de pizzor jag gör hemma själv... speciellt min calzone med mozarella, stark korv istället för skinka och färsk basilika. Men det blir ju godare om man gör själv

Medlem
Skrivet av lillhenke:

kebabpizza med blandad sås från Sippan i Västerås

Annars så är jag ganska imponerad av de pizzor jag gör hemma själv... speciellt min calzone med mozarella, stark korv istället för skinka och färsk basilika. Men det blir ju godare om man gör själv

Ah! en fellow Västeråsare! Boy i have some rekomendationer för dig!

KEBAB! ställen som det finns NAJS kebab på.
(utan specifik rangordning)

1. Pizzeria Näckrosen, Norra Gryta.
2. ... glömt namnet, men den enda jävla pizzerieran på Ålderdomshe...jag menar Rönnby Centrum.
3. Hannas Pizzera, Viksäng (tror de har bytt namn nydligen, men de flesta säger Hannas ändå)

GÖTT GÖTT GÖTT... mmm :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

SLUTA PRATA OM PIZZA! ARGH BLIR GALEN! Det drägglar från min mun! Smärtan är outhärdlig!


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av lillhenke:

kebabpizza med blandad sås från Sippan i Västerås

Annars så är jag ganska imponerad av de pizzor jag gör hemma själv... speciellt min calzone med mozarella, stark korv istället för skinka och färsk basilika. Men det blir ju godare om man gör själv

Ah! en fellow Västeråsare! Boy i have some rekomendationer för dig!

KEBAB! ställen som det finns NAJS kebab på.
(utan specifik rangordning)

1. Pizzeria Näckrosen, Norra Gryta.
2. ... glömt namnet, men den enda jävla pizzerieran på Ålderdomshe...jag menar Rönnby Centrum.
3. Hannas Pizzera, Viksäng (tror de har bytt namn nydligen, men de flesta säger Hannas ändå)

GÖTT GÖTT GÖTT... mmm :heart:

Ahh trevligt med lite alternativ!

Men de kan ju inte vara bättre än Sippan? Isåfall är der ju fantastiskt, fördelen med Sippan är ju att man får matlåda över också

Skriv svar