Medlem

119

fast förstörde en hel del på minnes och matte testet..

ush för dom 2 sakerna..

men men jag tror inte på sådana här tester för 5 jävla öre.

Medlem

Sådana här tester borde ge PP (PusselPoäng, eget påhitt) eller nå't istället för IQ-poäng


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Jösses, läs testresultaten ordentligt. Det står klart och tydligt förklarat varför de olika delarna är med i testet när man har gjort färdigt det, hur mycket poäng man fick och hur man placerade sig och vad som är styrkor och svagheter.

Medlem

73 :S


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

Jisses finns många smartingar på det här forumet.

Medlem

bara 117, fått högre på mensas förut.. å så spelade jag igenom portal skitsnabbt också, måste ju vara värt några poäng det med.. ;);)

Medlem

Notera att det kan bli felaktigt resultat om du är under 18år gammal

Medlem

129


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

Medlem

Provade dcet här för ett år sen, hade 118 då och har 118 nu.

Medlem
Inaktiv

De flesta säger ändå att de har en mycket hög intelligens så denna tråden är mycket missvisande.
Dessutom, hur mäts denna iq ?
MENSA är ju bara ett samfund ägg så som Oscar galan.
En intern "klappa på axeln" ceremoni.

Inaktiv
Skrivet av toomuch:

De flesta säger ändå att de har en mycket hög intelligens så denna tråden är mycket missvisande.
Dessutom, hur mäts denna iq ?
MENSA är ju bara ett samfund ägg så som Oscar galan.
En intern "klappa på axeln" ceremoni.

Nej, mensa är en organisation för mentalt avvikande


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv

Jag blev för smart idag. jag måste degradera mig med en flaska.

Medlem

122 IQ

Verkar som att mitt symbolminne är "flaskhalsen" i systemet

Dock är ju klockan 00:41 också


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

ptr
Medlem
Medlem

118!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

121!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

121!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Medlem

Det är detta som är nice med inet. _ingen_ ligger under snittet. Sen vet jag att inet-testar är jävligt snälla på just IQ-avdelningen så det är enormt missvisande, men ändå.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Alltså, iq är ju bara en väldigt liten del av intelligensen som premierar logiskt och abstrakt tänkande. Det går helt klart att se samband på högre tekniska och matematiska utbildningar och resultat i iq-test, även tidigare iq-test förbättrar resultatet. Därför är inte mina 141 så imponerande...


signatur
Medlem
Skrivet av Budolicious:

Det är detta som är nice med inet. _ingen_ ligger under snittet. Sen vet jag att inet-testar är jävligt snälla på just IQ-avdelningen så det är enormt missvisande, men ändå.

Gamers är lite smartare än alla andra?

Här har vi beviset vi alla letat efter.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Budolicious:

Det är detta som är nice med inet. _ingen_ ligger under snittet. Sen vet jag att inet-testar är jävligt snälla på just IQ-avdelningen så det är enormt missvisande, men ändå.

Gamers är lite smartare än alla andra?

Här har vi beviset vi alla letat efter.

haha, jo. Skulle la vara det


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Budolicious:

Det är detta som är nice med inet. _ingen_ ligger under snittet. Sen vet jag att inet-testar är jävligt snälla på just IQ-avdelningen så det är enormt missvisande, men ändå.

Gamers är lite smartare än alla andra?

Här har vi beviset vi alla letat efter.

haha, jo. Skulle la vara det

Haha precis

Alla de supercoola killarna som är ute och festar tar ju död på sina hjärnceller. Vi gamers bygger på i hjärnan. Så enkelt är det kanske^^

Inaktiv
Skrivet av -vesslan-:
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Budolicious:

Det är detta som är nice med inet. _ingen_ ligger under snittet. Sen vet jag att inet-testar är jävligt snälla på just IQ-avdelningen så det är enormt missvisande, men ändå.

Gamers är lite smartare än alla andra?

Här har vi beviset vi alla letat efter.

haha, jo. Skulle la vara det

Haha precis

Alla de supercoola killarna som är ute och festar tar ju död på sina hjärnceller. Vi gamers bygger på i hjärnan. Så enkelt är det kanske^^

Tala för dig själv.
*glimten i ögat


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

126


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

110, är inte så bra på att komma ihåg siffror när man får se dom så kort tid. Valde fel alternativ på det där mattetestet med "dag 1 är det 3"...tredubblas eller vad det nu var. Vissa av orden hade jag aldrig hört.

Skriv svar