Medlem

Jag fick 124 IQ, vart lite problem med minnes-testet men det gick det med.....

Medlem
Medlem
Medlem

129, där ja trodde ja låg ungefär. Fast då har jag ju bara gjort internet-tester. Men jag har fått 129 förut så det kanske är sant. 2 poäng under Mensa dock


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Fick 110, känner mig ganska nöjd. Dock så tror jag nog att ja skulle ha klarat lite bättre på siffrorna om jag inte hoppat över flera utan att tänka. Usch! Orka tänka på sånt

Medlem

1. "Eran iq?" borde vara "Er iq?"
2. Olika tester ger olika resultat. Har haft allt från 120 till 155 på olika tester. De där språktesterna var tydligen ett nytt grepp som jag inte ger mycket för. Samma sak om minnestestet.

Medlem

Jag tror att minnet och ordförståelsen är mina svagheter.

Fick 119, men ska öva upp minnet och göra om det.
När jag gjorde minnestestet blev jag så stressad för att jag inte hade någon strategi, tv:n var på på hög volym, så jag började chansa på de tre sista på vardela del.

Inaktiv

Det där är inte ett IQ-test. Ordförståelse ingår aldrig i ett IQ-test. Testet ska mäta IQ, inte allmänbildning.

Inaktiv
Skrivet av Lingon:

Det där är inte ett IQ-test. Ordförståelse ingår aldrig i ett IQ-test. Testet ska mäta IQ, inte allmänbildning.

Håller med om det där.

Har fått upp till 136 på ett test och ner vid 127 på ett annat, så jag ligger väl runt 132'ish vilket jag tror är straxt över gränsen för att komma in i mensa.

Inaktiv

Ordförståelse är inte allmänbildning då orden är logiska.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

jag hade 111 iq, gjorde testet väldigt sent iförsig orkade inte bry mig så mycket gissade på vissa...

Inaktiv

Fick 114 övernormal

har gjort flertalet sånna här tester och har alltid vart runt 120 så det här testet e nog inte helt fel ute....

E de nu inte är så att alla överdriver sin score lite för större e-penis skulle det här betyda att gamers e smartare än 85% av befolkningen

de skulle vara nått att slänga i ansiktet på alla som tycker att vi gamers e lite udda och konstiga 8)

Medlem

129. Ungefär som väntat.

Inaktiv

Jag stavade fel på namnet och fick därför IQ FISKMÅS som resultat

Medlem

ehhe ... jag fick 116 iaf stolt ne vet ej men det var bra jobbat


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

126, fick 16 eller 17 i allt.

Inga svagheter eller styrkor.

Tråkigt o va medelmåtta


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Ditt totalresultat: 98
Du fick bättre resultat än 44 % av populationen.

Medlem
Skrivet av flyer232:

Ditt totalresultat: 98
Du fick bättre resultat än 44 % av populationen.

haha


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Namn: Pedroapan
Ditt totalresultat: 133
Resultatkategori: Mycket hög
Grattis till fullföljandet av IV-testet.
Klicka på "Skriv ut" i din browser, om du vill spara ditt testresultat.

Löjligt!.. konstigt att folk inte får mer när man kan använda papper och penna samt google..
:evil:

Nää IQ test görs i en skolsal... tacka vet jag mönstringens IQ-test.. dom som fick gå telegrafist provet dan efter tillhörde dom smartare och dom som slapp grät inte över det..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Haha, jag minns det där inskrivningsprovet. Började med att svara seriöst på frågorna, men efter en stund spelade jag stryktips istället. Slapp telegrafigrejsimojsengrejen. Oh, btw... 141.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Löjligt!.. konstigt att folk inte får mer när man kan använda papper och penna samt google..
:evil:

Kan ju vara så att folk är ärliga och göra sitt bästa. Och vad vinner man egentligen på att säga att man har 158 i IQ?

Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Löjligt!.. konstigt att folk inte får mer när man kan använda papper och penna samt google..
:evil:

Kan ju vara så att folk är ärliga och göra sitt bästa. Och vad vinner man egentligen på att säga att man har 158 i IQ?

Ja.. vad vinner man egentligen?

Inte brudar eller pengar iallafall, det är dom enda faktorerna som jag skulle anstränga mig för..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Jag hade 121


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

102 fick jag, tur att man inte var mentalt efterbliven i alla fall:P

Inaktiv

Frågan är om man kan lita på sådana test i dessa förhållanden över internet?


signatur

O'rly? Ya'rly!

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Jag orkade inte ens fem frågor, är jag dum i huvudet då?

ja haha


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

fick 98 i IQ :/ är jag den dummaste personen på FZ så :/

efter KlosterKatten


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem
Skrivet av kaptenpirat:

Frågan är om man kan lita på sådana test i dessa förhållanden över internet?

Nej, det kan du inte. Siffran du får är inte representativ för din IQ - det funkar ju dock att jämföra oss emellan om man bortser från alla som googlar och räknar vid sidan av (dvs 70% av alla som svarat)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Skriv svar