Eran Nationalitet

Medlem
Skrivet av s3ng:

svensk.
har dock för mig att min farmors mamma eller något sånt är ifrån holland, kanske belgien. plus att låååååååååångt tillbaka i tiden så var det någon snubbe på min mors sida som var någon slags "konung" över några byar i norge. yaay.

lol


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Än så länge säger släktträdet att jag är 100% svensk.

Ett kul namn som dök upp under släktforskningen var Nils Dacke. Kul med en celerbitet i släkten =). Fast hörde dock att han var en riktig bock under sin tid så halva småland har väl påbrå av den mannen.

Inaktiv
Medlem

Jag heter Eschricht i efternamn som (antagligen?) är från tyskt ursprung. Hur som helst är båda mina föräldrar svenska, lika så deras föräldrar, men för långt, långt tillbaka var vi danskar och ännu längre innan dess tyskar.

(OBS! släktskryt OBS!)
Vi ska tydligen ha en val (Eschrichtius robustus aka. "grå valen") döpt efter våran forna släkting som hette Daniel Freidrich Eschricht. Tror det var min farfars farfars fars bror.

Medlem
Skrivet av francoiso:

50% Italiano- 50% Egyptier

Skön mix!


signatur

---
Boo!

Medlem

50%Finland 50% Gambia


signatur
Medlem

50% Sverige
50% Sri Lanka

Född och uppvuxen i sverigen.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Polack i själen. Men född, uppvuxen och fortfarande bosatt i Malmö.

Släktskryt:
Morfar var Överste i polska kavalleriet, och en av dem som först stred mot tyska invasions-styrkan under andra världskriget, efter att tyskarna bombat sönder allting. Han var även en av dem som välkomnade ryssarna på den östra sidan, då släkten är från och fortfarande är bosatt i Olsztyn, i den nord-östra delen av Polen.


signatur
Medlem

80% smålänning(svensk)

QRT
Medlem
Inaktiv

Jag är internationell, jag vill att det ska finnas folk från hela världen i varje land i världen! Har nog vänner med kanske 10 olika nationaliteter, det är gött!!!!!

Inaktiv
Skrivet av Seven:

Jag är internationell, jag vill att det ska finnas folk från hela världen i varje land i världen! Har nog vänner med kanske 10 olika nationaliteter, det är gött!!!!!

:heart: Jag med! 50/50 svensk och iranier (:heart:)

Medlem

Finsk, född 08 nu bonde

Medlem
Skrivet av Seven:

Jag är internationell, jag vill att det ska finnas folk från hela världen i varje land i världen! Har nog vänner med kanske 10 olika nationaliteter, det är gött!!!!!

blir svårt å starta krig då, tänk på den stackars vapen industrin


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Seven:

Jag är internationell, jag vill att det ska finnas folk från hela världen i varje land i världen! Har nog vänner med kanske 10 olika nationaliteter, det är gött!!!!!

blir svårt å starta krig då, tänk på den stackars vapen industrin

Håll till topic? Hoppas du är oseriös med det inlägget....

Medlem

Nu börjar iceman förvirra mig, först säger han att det är synd att det inte skulle bli några krig och sen gnäller han på folk som kommer hit för att det är krig i världen ;P
Känns inte som att iceman är seriös t4kti


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

hehe vad tror du? klart som faan det inlägget inte var seriöst, jag är väll ingen amerikanare?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Förstår inte hur ni kan ta något IceMan säger på allvar :D!

Själv är jag Dansk-Svensk från min mors sida, men från min pappas sida är jag 25% Turk och 25% Alban... så jag är en blandning :D!

Medlem

Blåögd, blåögd och mitt namn är Gustav, mer svenskt blir det nog inte. Familjen är 100% svensk så långt bak som 1600-talet vad vi vet.

Medlem

unë jam krenar shqiptar

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

hehe vad tror du? klart som faan det inlägget inte var seriöst, jag är väll ingen amerikanare?

Haha, med över 9000 inlägg (vilket jag inte såg innan) så skulle du nog inte vara oseriös Du får mig att låta överdrivet seriös! Sluta!! Sorry för Offtop.

Medlem

50% fransos 50% svensk

Medlem

det är väl lite gott o blandat ;D

Inaktiv

Fanns mycket finnar här Suomen pojat!

Inaktiv

Helsvensk så långt bak någon kollat. Blond, blåögd, lång o välbyggd etc- en german helt enkelt, I guess.

Medlem

100% Kosovoalban;)


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

75%Svensk 25% Tysk .


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Skriv svar