Flickvänner + Spel...

Medlem
Flickvänner + Spel...

Spelar era flickvänner / sambos / fruar spel, om "ja", vilka? Min sambo erkänner gladeligen att hon gillar det mesta som har släppts för PS2:an, speciellt sportspel, men vill inte spela för att hon alltid fastnar och inte vill sluta; det känner vi nog alla igen...

Medlem

Min tjej spelar en del, dock mest WoW. Men lite CoD4 och HL2 också emellanåt


signatur

Videomupp

Medlem

LittleBigPlanet är värsta tjejmagneten ju :crazy:

Medlem

Min flickvän spelar allt från Jrpgs/Wrpgs till dash/flash spel dagligen.

Medlem

Min syster spelar det där, vad heter det nu, eh, MSN!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Har ingen tjej, har inte tid med sånt krafs, fast om det var en tjej som min kompis har då kanske man skaffat en.
Hon är skitfin, en kropp som lara croft, hur nice som helst att prata med, och gillar spel typ TombRaider, Guitar hero medmera.

Fast såna brudar kan man bara drömma om att hitta som är lediga...

Så man får nöja sig med fröken höger.

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Har ingen tjej, har inte tid med sånt krafs, fast om det var en tjej som min kompis har då kanske man skaffat en.
Hon är skitfin, en kropp som lara croft, hur nice som helst att prata med, och gillar spel typ TombRaider, Guitar hero medmera.

Fast såna brudar kan man bara drömma om att hitta som är lediga...

Så man får nöja sig med fröken höger.

Alltså, så fin är hon inte...

Fan man har väl hört talas om kvinnor med vassa armbågar, men hon skulle ju kunna deltidsjobba på någon industri där man skär stål!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

torr humor... mycket.. torr... humor

Medlem

HAHA greger!

Alla flickor jag haft förhållanden med avskyr dator spel och allt mitt riktiga esse står för
haha minns en flicka som blev ordenligt sur när jag satte mig framför datorn och startade upp KotoR och började tok lira efter
vi haft sweet love making.. :S

skulle vara kul att träffa en tjej som gillade mer nördiga saker som att spela spel istället bara för att festa hela tiden.
kanske dags att skaffa nytt umgänge så man hamnar i något mer anpassat klimat för såna ovanliga flickor men dem verkar ju finnas i alla fall?

Medlem

Kanske vore det läge att berätta det på första dejten så slipper man massa obehagliga överraskningar, hon i varje fall...

Medlem

hehe mitt ex. älskade att köra m1a1 tank ner för bergen i Ofp och mosa träd me sin tank på vägen ner till havet där det till slut tog stop.
Ok det kan vara kul en eller 2 gånger men 39 gånger på en dag?
Hmm synd bara att hon var epileptiker så det var korta tider framför datorn som gällde.

Sen efter det var det omöjligt o lära henne gå runt o försöka skjuta lite fiender
Då var det bara mountain tanking som gällde...

Medlem

Sims har väl alltid varit en klassiker? Just nu är det Anno 1404 som gäller. Heroes (of might and magic) har gått hem också.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tjejen hade en kort WoW karriär får några år sedan. Numera spelar hon mest på 360t, Plants vs Zombies och diverse Tycoon-spel.

Medlem

min tjej spelade wow.
det urartade typ, lirade hela jävla tiden.
och sen träffade hon på en äklig engelsman där hon föll för
så tipset till er är. låt aldrig era tjejer lira nått som har med MP att göra.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

min tjej spelade wow.
det urartade typ, lirade hela jävla tiden.
och sen träffade hon på en äklig engelsman där hon föll för
så tipset till er är. låt aldrig era tjejer lira nått som har med MP att göra.

Din tjej? Så ni är fortfarande tillsammans även fast hon föll för random britt i wow? jaja, vill inte börja peta om det är öppna sår!

inK
Medlem

Ibland går det allt att få in en spelkväll ihop med sambon, och ibland spelar hon själv.
Men mest är det nog jag som tar upp plats framför TV'n och PS3'an.


signatur

Every trophy counts...

Jodå efter att pluggat in dreamcastet o spelat en match Soul Calibor (stavning?!) Så var hon fast:D
Nu är det Smackdown 2009 online som gäller (spelat sen -06) o alla Lego spelen har vi gått igenom, lite Fifa o Burnout ... favoriten annars är Peggle online på 360

datorn har jag alltså helt ifred:)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det verkar som om era tjejer / systrar - spelar lite då det finns tillfällen, själv tycker jag att det är bra. Spel är liksom böcker eller film underhållning, men jag tror nog att spel motiverar de små grå mer än annan media eftersom det är interaktivt...

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av IceMan:

min tjej spelade wow.
det urartade typ, lirade hela jävla tiden.
och sen träffade hon på en äklig engelsman där hon föll för
så tipset till er är. låt aldrig era tjejer lira nått som har med MP att göra.

Din tjej? Så ni är fortfarande tillsammans även fast hon föll för random britt i wow? jaja, vill inte börja peta om det är öppna sår!

nä, det är vi inte, men att bli ihopp med nån 1-2veckor efter är imo lite konstigt.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Spelnördar med flickvänner, whats next donkeys with scud missiles?.

Medlem

Nej, hon spelar inte förutom en del småspel på sin iPhone. Hon är en dansnörd istället men jag klagar inte för jag har börjat uppskatta hennes strip aerobics. HEHE!

Jag vill inte ens ha en spelnörd till flickvän.

Medlem
Skrivet av Aneo:

Gamers med flickvänner, whats next donkeys with scud missiles?.

fix'd


signatur

Rawr

Medlem

Tjejen gillar att spela wii/ps och sånt, men det tråkiga med det är ju att hon e en förbanat dålig förlorare, så att spela med henne är ju praktiskt taget omöjligt.

Medlem

MarkusWolf - har du inte hajat än att tjejen ska vinna? testa det, så ska du få se vad du får som "tack" <3 en glad tjej är en glad tjej, en glad tjej "ger" dig bra saker


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

När jag träffade min tjej hade hon aldrig spelat ett datorspel i hela sitt liv... nu har jag nördifierat henne lite så nu kan hon skryta med att ha lirat igenom Curse of Monkey Island, Heroes of Might And Magic 5, Guitar Hero 3 alla låtar på medium samt ett gäng XBLA-spel. Man blir stolt!

Medlem
Skrivet av IceMan:

MarkusWolf - har du inte hajat än att tjejen ska vinna? testa det, så ska du få se vad du får som "tack" <3 en glad tjej är en glad tjej, en glad tjej "ger" dig bra saker

Läste lite mellan raderna och fick fram sex.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av IceMan:

MarkusWolf - har du inte hajat än att tjejen ska vinna? testa det, så ska du få se vad du får som "tack" <3 en glad tjej är en glad tjej, en glad tjej "ger" dig bra saker

Hehehe, jag och tjejen har tränat och tävlat i TaeKwonDo(nej, jag tävlade inte i "kärring" klassen) ihop, då kunde det gå ganska så "het" till vettu.

Medlem

hahaha


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Min nyblivna fru spelar inte mycket annat än MS Röj och Majhong :/

Men det kommer och går, vi har bl.a. spelat igenom Guitar Hero 3 tillsammans, och spelat en hel del LittleBigPlanet, och en del SNES-klassiker på Wii:et.
Nu till julen så längtar hon efter New Super Mario Bros till Wii.

Medlem

Räknas Facebook som spel?
Annars har jag under mina 30 år aldrig haft en tjej som gillar spelande. Dom brukar inte ens gilla datorer eller konsoler eftersom dom "är fula och inte passar in" typ.
Personligen tycker jag att det är deras förlust, men jag irriterar mig väldigt mycket på att de flesta tjejer kommer undan med att såga spelandet utan att ens prova på det.
Skulle se ut om jag sågade nåt hon gillade utan att ens ha provat.
Hujedamig


signatur

Insert funny qoute here

Skriv svar