Medlem
Fred Phelps

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Han är ju skitskoj! Det går inte att vara arg på honom!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av MacNille:

Och förr så älskade du han?
Vad är det han har gjort nu som får dig att hata han?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av MacNille:

Och förr så älskade du han?
Vad är det han har gjort nu som får dig att hata han?

jag brydde inte så mycket om honom förut men jag kollar på en dokumentär på kanal 9 om hans sekt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:
Skrivet av Greger:
Skrivet av MacNille:

Och förr så älskade du han?
Vad är det han har gjort nu som får dig att hata han?

jag brydde inte så mycket om honom förut men jag kollar på en dokumentär på kanal 9 om hans sekt.

Okej, men varför hatar du honom då?
Är det för att hans åsikter skiljer sig emot dina och borde därför få en påle uppkörd i röven?

Du får gärna specifiera vad det är som är så fel med han


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Om man inte lämnar begravningar ifred, hatar bögar,Sverige,soldater och judar så förtjärnar man att bli hatat.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

detta är ju old news

o glömde min favvo sida om man vill sitta o skratta lite.

http://www.godhatessweden.com/


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hade det funnits ett helvete så hade han blivit våldtagen av hin håle & co. i all evighet.

Avstängd

Jag tycker inte att han borde få en påle i röven, det borde ingen få :P, men jag kan inte påstå att jag gillar honom.

Han säger ju själv att han predikar hat, och hur man då samtidigt kan kalla sig kristen skulle jag bra gärna vilja veta (Nu kommer säkert någon och klagar på mig för att jag påstår att han inte är en riktig kristen, men seriöst: det finns kriterier. Jag kan inte kalla mig moderat om jag hatar deras politik och tycker att den socialdemokratiska politiken är den riktiga. Den mannen är inte äkta.). Det är tragiskt hela historien. Det finns rötägg över allt.
Undrar varför han gör så här. Är han lurad eller gör han det med ont uppsåt?

Inaktiv

Det är ganska stor skillnad på kristen och kristuslik.

Är man emot homosexualitet talar man egentligen bara om att man är okunnig.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Steget är inte långt bort från att "be böner för homosexuellas räddning" och säga "God hates gays". Kommer från samma skrot och korn.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser framför mig hur alla som blivit utsatt för honom kommer att förstöra hans begravning!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Ser framför mig hur alla som blivit utsatt för honom kommer att förstöra hans begravning!

Hahaha. xD

Avstängd

Totalt meningslöst. Phelps är ju död, så vad bryr han sig om det? Det drabbar ju bara de anhöriga, som kanske inte ens har haft något med saken att göra. :/

Medlem

Han tror ju på att han kommer att få sitta på ett moln och titta ner på jorden och se Sverige brinna. Då kan man ju hoppas att han får göra det när man sabbar ceremonin!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av EliasN:

Totalt meningslöst. Phelps är ju död, så vad bryr han sig om det? Det drabbar ju bara de anhöriga, som kanske inte ens har haft något med saken att göra. :/

Ehm i princip hela Phelps familj (dom han pratar med dvs) är med i hans lilla "kyrka". Ergo är det hans anhöriga som "demonstrerar" utanför de döda soldaternas begravningar och allt annat skit dom håller på med.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=mEqlcxW8aS8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=w43tiOZARLw&feature=related

Mor och döttrar på Tyra Banks show. Inget fan av Tyra men ganska roligt att se på. Yngsta dottern svarar inte en fråga rätt, fast vem skulle inte va skraj under den där intervjun.

1
Skriv svar