FZ Community Summer Challenge 2013! *Diskussionstråd*

Medlem

Har skaffat Proteus, räknas det med :P?


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av 73mpl4R:

Påbörjat:

L.A. Noire
Tom Clancy's: Splinter Cell Conviction
The Witcher
Dishonored

En enklare väg på L.A. Noire - Bryt skivan!

Haha, funderade lite på det efter andra uppdraget. Lite för segt spel för min smak. Snygga animationer dock!

Medlem

Är sugen på köra färdigt något man påbörjat för länge sedan men vet inte vad.

Finns det några tips på bra spel till PS3, Vita eller PC?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Är sugen på köra färdigt något man påbörjat för länge sedan men vet inte vad.

Finns det några tips på bra spel till PS3, Vita eller PC?

Du får nog smalna av frågan, de finns hur mycket bra spel som helst på de plattformarna tillsammans. Vilka spel som du har väljer du emellan t ex?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ska försöka bidra med att spela The Last of Us.

Skrivet av nisp88:

Har skaffat Proteus, räknas det med :P?

Den är svår att svara på, har den ett slut? ska det finnas ett slut? Då det mest handlar om att gå runt och upptäcka i evighet så är det svårt att påsta att det går att klara av.

Vad tycker ni?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

ELF
Medlem

Hm, antingen så buggar Reus eller så har de skrivit förklaringen för en unlock helt åt skogen.
Så Reus åker bort från listan.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av nisp88:

Har skaffat Proteus, räknas det med :P?

Den är svår att svara på, har den ett slut? ska det finnas ett slut? Då det mest handlar om att gå runt och upptäcka i evighet så är det svårt att påsta att det går att klara av.

Vad tycker ni?

Proteus verkar vara ett spel i samma stil som Dear Esther så om ni tycker det är okej att ha med det spelet ser jag inget fel i att tillåta Proteus då det ju finns en början och ett slut.

Skrivet av eatem:

Jag köpte Super Street Fighter IV idag på Steam, är det något man kan lägga in i detta? Om jag t.ex. klarar det på svåraste svårighetsgraden mot CPU:n?

Då funkar det, japp!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag bojkottar så länge tråd-rubriken är skriven på annat än svenska.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag bojkottar så länge tråd-rubriken är skriven på annat än svenska.

Bojkotta inte, var med påpeka önskemål om att den ska skrivas på svenska nästa år. Du vet, vi slutar inte handla med Kina och Ryssarna för att de är dåliga på demokrati och mänskliga rättigheter. Det är lättare att påverka om man har med varann att göra


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Statusuppdatering: här är ett bevis på att jag knivat en... elaking i Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay elak som jag är he he.

Röd text syns igenom spoiler


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Paddington det där är vad jag skulle vilja kalla för en spoiler.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Paddington det där är vad jag skulle vilja kalla för en spoiler.

Det är ganska random screenshot dock, inte någon central händelse i storyn alls.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av PcGamer:

Paddington det där är vad jag skulle vilja kalla för en spoiler.

Det är ganska random screenshot. Knappast en central händelse i storyn.

Menar inte själva länken utan vad du skrev efter bevis;).

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av PcGamer:

Paddington det där är vad jag skulle vilja kalla för en spoiler.

Det är ganska random screenshot. Knappast en central händelse i storyn.

Menar inte själva länken utan vad du skrev efter bevis;).

Ah ok, tänkte du spela spelet? Det är gammalt och den snubben råkar bara ha ett namn men är en nobody egentligen. Det borde inte vara så värst mycket spoiler. Det är inte på slutet heller eller någonting. Men, men, jag hör vad du säger.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skrivet av Paddington:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av PcGamer:

Paddington det där är vad jag skulle vilja kalla för en spoiler.

Det är ganska random screenshot. Knappast en central händelse i storyn.

Menar inte själva länken utan vad du skrev efter bevis;).

Ah ok, tänkte du spela spelet? Det är gammalt och den snubben råkar bara ha ett namn men är en nobody egentligen. Det borde inte vara så värst mycket spoiler. Det är inte på slutet heller eller någonting. Men, men, jag hör vad du säger.

I know where you are *creepy music*
Det är en bit kvar, så spela på!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Börjat med Defender's Quest men har kommit 35% såg jag nu när jag kollade. Kan jag fortfarande lägga upp det som påbörjat? Köpte det igår men skrev aldrig upp det i huvudtråden ;<

Väntar på svar innan jag fortsätter spela

Mvh Gimmler

Egentligen vill jag vara stenhård med regeln, men 35% känns tillräckligt nära. Så i detta fall säger jag att det är ok, kör på bara.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Egentligen vill jag vara stenhård med regeln, men 35% känns tillräckligt nära. Så i detta fall säger jag att det är ok, kör på bara.

Tack så mycket!

Medlem

Black Mesa kommer nog ta en stund för mig.
Började igår.

Tredje gången jag spelar igenom det, men det är ju så vackert och så mycket att uppleva
Underbart.

Medlem

Farligt med alla multiplayerspel som lockar och försöker sabotera mitt försök att ta mig igenom Bioshock Infinite.

Medlem

Påbörjat

- Deadpool


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Påbörjat

- Deadpool

Fel tråd, gå till huvudtråden


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skägg.
10 Chambers

Snart klar med #To the Moon . Lite segt mot slutet va?


signatur
Medlem

Måste bara fråga, tänkte köra igenom Diablo 3 på Inferno alltså svåraste svårighetsgraden. Räknas det då som att jag klarat spelet eller måste jag spela med en helt ny gubbe från lättaste svårighetsgraden till den svåraste ?

morrs Stefan

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Snart klar med #To the Moon . Lite segt mot slutet va?

Ja, jag hade jättestora förväntningar på det spelet, det såg ut som allt jag ville ha, men det stupade på meningslösa pussel, för mycket transportsträckor och förklaringen framgick inte tydligt för mig i alla fall. För få minnesvärda stunder. En mycket bra sådan är i början

när huvudpersonen spelar piano och de smyger omkring och han plötsligt smäller till pianotangenterna och det blir helt tyst

.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av 73mpl4R:

Påbörjat:

L.A. Noire
Tom Clancy&#039;s: Splinter Cell Conviction
The Witcher
Dishonored

En enklare väg på L.A. Noire - Bryt skivan!

Har också precis börjat lira LA Noir, är det så dåligt :O!?

Medlem
Skrivet av Stevenbivenh:

Måste bara fråga, tänkte köra igenom Diablo 3 på Inferno alltså svåraste svårighetsgraden. Räknas det då som att jag klarat spelet eller måste jag spela med en helt ny gubbe från lättaste svårighetsgraden till den svåraste ?

morrs Stefan

Nej det kan jag med stor säkerhet säga att du inte behöver, en genomspelning räknas som en gång och spelar du spelet på svårare svårighetsgrad efter det så räknas varje genomspelning som ett separat spel.

inK
Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av inK:
Skrivet av 73mpl4R:

Påbörjat:

L.A. Noire
Tom Clancy&amp;#039;s: Splinter Cell Conviction
The Witcher
Dishonored

En enklare väg på L.A. Noire - Bryt skivan!

Haha, funderade lite på det efter andra uppdraget. Lite för segt spel för min smak. Snygga animationer dock!

Segt och upprepande.... :/


signatur

Every trophy counts...

Skriv svar