FZ på Dreamhack?

Medlem
FZ på Dreamhack?

Jag kommer att befinna mig där, kommer FZ?


signatur

Burn in the light.

Skägg.
10 Chambers

Redaktionen kommer inte att vara på plats, det var ett par år sedan vi hade en egen monter. Det lär dock finnas andra medlemmar i Elmia-hallen.


signatur
Medlem

Kommer PCG vara där månne?

Skägg.
10 Chambers

Nej, även PCG-redaktionen är kvar på hemmaplan.


signatur

Alltså finns det ingen anledning att besöka Dreamhack.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Förutom sc2... vad tycker ni man inte får missa på DH?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Dreamhack Summer har aldrig varit något jag har prioriterat.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det enda som lockar i år är Battlefield 3. Men jag orkar inte släpa på min dator fram och tillbaka.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Hoppas att Fz kommer till vintern. Vore kul att träffa er redaktörer och ta lite bilder och hänga bara. Lira lite spel.

Medlem

Fjortisar, p12:or och andra idioter får man nog av på internet, man vill inte gärna vara instängd i en mässhall med tiotusen av dom. (nej jag vet, ALLA är inte fjortisar eller på DH men en tillräckligt stor del för att man inte ska vilja åka dit).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Sitta där med dator och spela lockar inte för fem öre. Däremot så lockar SC2 turneringen (och lite bf3) en hel del. Blir troligen att åka ner med ett gäng kamrater på måndagen för att se finalen, inte löst med jobbet ännu dock...

Tittar man på publiken vid DH nu i vintras och framför allt nu allra senaste Dreamhack Invitational var det en väldigt liten del som var "Fjortisar, p12:or och andra idioter". Tror (och hoppas) att SC2 tillsammans med Quake drar upp medelåldern, även om de flesta som sitter och spelar är "Fjortisar, p12:or och andra idioter"

Medlem

Jag kommer befinna mig på DH, springa omkring lite och ha mig. Vem vet, vi kanske möts.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Mammoth:

Sitta där med dator och spela lockar inte för fem öre. Däremot så lockar SC2 turneringen (och lite bf3) en hel del. Blir troligen att åka ner med ett gäng kamrater på måndagen för att se finalen, inte löst med jobbet ännu dock...

Tittar man på publiken vid DH nu i vintras och framför allt nu allra senaste Dreamhack Invitational var det en väldigt liten del som var "Fjortisar, p12:or och andra idioter". Tror (och hoppas) att SC2 tillsammans med Quake drar upp medelåldern, även om de flesta som sitter och spelar är "Fjortisar, p12:or och andra idioter"

Fjortisar har inte sommarlov på vintern så det kan nog tänkas vara färre av dom på DH:winter


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

inK
Medlem
Skrivet av Tybalt:

Förutom sc2... vad tycker ni man inte får missa på DH?

Bävern!


signatur

Every trophy counts...

Piecesandbytes kommer finnas på plats. Massvis med live uppdateringar, bilder och annat godis ifrån SC2 turneringen. Vi syns där!
piecesandbytes.com - för alla Starcraft II nerdar därute

Medlem
Skrivet av Piecesandbytes.com:

Piecesandbytes kommer finnas på plats. Massvis med live uppdateringar, bilder och annat godis ifrån SC2 turneringen. Vi syns där!
piecesandbytes.com - för alla Starcraft II nerdar därute

Jäklar vad reklam du gör.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Piecesandbytes.com:

Piecesandbytes kommer finnas på plats. Massvis med live uppdateringar, bilder och annat godis ifrån SC2 turneringen. Vi syns där!
piecesandbytes.com - för alla Starcraft II nerdar därute

Jäklar vad reklam du gör.

Hehe
Jag älskar SC2 och vill nå ut till så många som möjligt.
Det finns inget vinstsyfte bakom. Vill endast nå ut med e-sports till så många som möjligt.

Medlem

För mig får du göra huuur mycket reklam du vill!

Medlem

Någon själ som befinner sig på DH?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Någon själ som befinner sig på DH?

Jag är där... virtuellt via streams.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skulle behöva någon som snodde en kod från League of Legends-stället till mig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Skulle behöva någon som snodde en kod från League of Legends-stället till mig.

Och en åt mig med. En kod för vikinga-skinnet till Trynd! Om någon kan ordna detta och skicka i PM till mig skulle jag vara skyldig en stor gentjänst!

Medlem

Jag bryr mig inte om fjantiga grekiska vikingar, jag vill ha Riot Singed.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Pft singed, ge mig ett skin till renekton!

Medlem

Blir koderna överflödiga kan ni slänga hit en åt mig också

Annars så sitter jag som klistrad på livestreamen. Väldigt bra matcher!


signatur

Videomupp

Medlem

Jag tackar ödmjukast Krakel!
Husrum och öl bjuds på när det behövs!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar