FZ's medlems ålder

Medlem

20 eller 21, inte säker och orkar inte räkna XD

Medlem

35


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

född 1993

Dom som är 25+ och inte orkar räkna ut hur gammal man är så kan ja seja att man är 15 år då


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Jag tycker att det är ganska pinsamt att vara här när det finns 16 - 1*=15st som är under 15 år.

*eftersom jag har fyllt efter omröstningen

Nu när det bara är 1 år kvar i grundskolan och alla tjatar om hur mycket mindre fritid man får när man går i gymnaiset så känns det som att jag har slösat bort mitt liv. Jag borde fan ha spelat mer spel medans jag hade chansen. Life wasted!


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag tycker att det är ganska pinsamt att vara här när det finns 16 - 1*=15st som är under 15 år.

*eftersom jag har fyllt efter omröstningen

Nu när det bara är 1 år kvar i grundskolan och alla tjatar om hur mycket mindre fritid man får när man går i gymnaiset så känns det som att jag har slösat bort mitt liv. Jag borde fan ha spelat mer spel medans jag hade chansen. Life wasted!

så illa kan väl ändå inte gymnasiet vara? :/ ska börja där nu efter sommaren.
Men det beror nog mkt på vilken linje och skola man går på.


signatur

Rawr

Medlem

11 bast här. fyller 12 i Oktober den 24!


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag tycker att det är ganska pinsamt att vara här när det finns 16 - 1*=15st som är under 15 år.

*eftersom jag har fyllt efter omröstningen

Nu när det bara är 1 år kvar i grundskolan och alla tjatar om hur mycket mindre fritid man får när man går i gymnaiset så känns det som att jag har slösat bort mitt liv. Jag borde fan ha spelat mer spel medans jag hade chansen. Life wasted!

så illa kan väl ändå inte gymnasiet vara? :/ ska börja där nu efter sommaren.
Men det beror nog mkt på vilken linje och skola man går på.

ingen fara när du är 20+ och jobbar har familj osv,, DÅ har du ingen tid, pass på och njut av skoltiden


signatur

R.I.P The_maxx

Gen
Medlem

FVVH eller Familj, Villa, Volvo, Hund vid 20-års ålder är en bedrift skulle jag vilja säga

Inaktiv

19 år här.


signatur

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s Superman!

Är 30 år fyllda o fler lär det bli...


signatur

It´s not where we´re from, it´s where we´re going....

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag tycker att det är ganska pinsamt att vara här när det finns 16 - 1*=15st som är under 15 år.

*eftersom jag har fyllt efter omröstningen

Nu när det bara är 1 år kvar i grundskolan och alla tjatar om hur mycket mindre fritid man får när man går i gymnaiset så känns det som att jag har slösat bort mitt liv. Jag borde fan ha spelat mer spel medans jag hade chansen. Life wasted!

så illa kan väl ändå inte gymnasiet vara? :/ ska börja där nu efter sommaren.
Men det beror nog mkt på vilken linje och skola man går på.

Jag tror inte gymnasiet är så jobbigt... Men man går längre på dagarna i alla fall.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
00a
Medlem

Ålder ala övningsköra till hösten

Medlem
Medlem

Man känner sig pensionärmässig när man rör sig på spelrelaterade sidor. Varför måste alla gamers växa upp:(

33 år......


signatur

Inte en chans att jag lägger 1 krona på ett SOE spel i framtiden.

Medlem

14


signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av IceMan:

ingen fara när du är 20+ och jobbar har familj osv,, DÅ har du ingen tid, pass på och njut av skoltiden

Tricket är att inte yngla av sig. Jag har aldrig haft det bättre än jag har nu - skoltiden var rena pinan jämfört med "vuxenlivet". Det var fan inte bättre förr hehe.


signatur
Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag tycker att det är ganska pinsamt att vara här när det finns 16 - 1*=15st som är under 15 år.

*eftersom jag har fyllt efter omröstningen

Nu när det bara är 1 år kvar i grundskolan och alla tjatar om hur mycket mindre fritid man får när man går i gymnaiset så känns det som att jag har slösat bort mitt liv. Jag borde fan ha spelat mer spel medans jag hade chansen. Life wasted!

så illa kan väl ändå inte gymnasiet vara? :/ ska börja där nu efter sommaren.
Men det beror nog mkt på vilken linje och skola man går på.

Äh jag går andra året på samhällsprogrammet i en väldigt seriös klass, men det är rätt chill ändå. Har visserligen bara gått i skolan en vecka, men vi körde igång med matte-läxa och skit redan första dagen så det är verkligen ett högt tempo. Men om man gör alla sina läxor och pluggar i tid inför proven så har man alltid tid över. Tänk också på att det är dumt att plugga för mycket, man ska bara plugga så mycket som det behövs för att det ska fastna i din skalle, ju mer du läser desto svårare blir det att komma ihåg allt ^^.

Medlem

26 år och yngre lär man inte bli

Medlem
Skrivet av VeGeTa_0709:

26 år och yngre lär man inte bli

Säg inte det, man blir inte äldre än man gör sig säger de ju.

Medlem

Nej nej jag är inte mer än 15 i huvudet Men tänkte bara varje gång man fyller år så bli man ju påmind av att man uppnått en viss ålder oftast då ett år äldre

Inaktiv

15 är den bästa åldern

Inaktiv

15, snart 16 ;).

Medlem

hmm att drygt 40% var under 20 trodde jag inte. Bah, alla växer upp.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

23 om en månad ungefär.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

20 år i september, då får jag gå på systemet. Men jag betalar gärna inte så mycket för sprit Kollegors Tysklandsresor besparar mig en del där

Inaktiv

Den kan inte vara särskilt hög med tanke på särskrivningen i rubriken.


signatur

Läs inte den här signaturen, den kan ge cancer.

Medlem
Skrivet av Psykadelisk Hjärnmask:

Den kan inte vara särskilt hög med tanke på särskrivningen i rubriken.

Hehe ja den var ju nödvändig...


signatur
Medlem

16 år:D


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Skriv svar