Gamertjejer som är singlar

Gen
Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av humancentipede:

ärligt talat jag tror gamerbrudar är som andra tjejer .. dom vill bli misshandlade av killar med luvjacka som säger hora och fitta .. eller tränat bodybuilding på steroider och har ngt i hästväg mellan benen.

man vill inte det ska va sant, men tyvärr är det så verkligheten ser ut om man tar bort skygglapparna.. såna typer räknas som alfahanar ..

Vad har du för erfarenheter av gamerbrudar och tjejer överhuvudtaget?...
Det finns väldigt många tjejer som spelar men det är få som "skyltar" med det eller öppet säger att de är tjej när dem spelar av uppenbara anledningar...

Rätta mig om jag har fel men jag tror han menar att det är "inne" att gilla "badboys". Hört det från olika håll jag också. Det sägs vara mer spännande, på något underligt sätt.

Det har alltid funnits tjejer som dras till fel sorts killar... dock har jag missat att det skulle vara "inne" just nu.
Är ju samma för killar dock. Snälla killar som väljer tjejer som är otrogna, utnyttjar och kör över dem.

Den stora skillnaden är nog att man som kille inte ser på tjejen att hon kommer vara otrogen, utnyttja en och köra över en förens det är försent (talar av egen erfarenhet). Badboys är/ser ut som badboys hela tiden - blidligt talat att det står på "innehållsförteckningen".

Skulle säga att det man visst kan se det på vissa tjejer också.. kanske är det svårare för den som är kär att se (oavsett om det är en man eller kvinna) men oftast kan omgivningen märka det rätt fort för tecknen finns ofta där men man ser det inte förrän efteråt.

Okej, vissa tjejer kan man väl märka det på, fine. Sen angående omgivningen som märker innan man själv gör det, då gäller det att ha en omgivning.

Jo, det är sant... sen är det inte säkert att de säger något iaf fastän de har märkt det :/

Plot twist!

Härliga citat från en tjejkompis tjejkompis som precis blivit singel:
"Man blir ju jagad av folk från alla håll och kanter"
"Skitbra utgångsläge liksom!"

Denna person är inte en gamer mao är det alltid tjejens marknad, sen om det är en välsignelse eller last, det är nog upp till var och en.

Så är det nog till ganska stor del, även om jag personligen inte upplevt det själv förutom några pinsamma raggningsförsök på krogen. Jag har upplevt att det finns killar som minsann också "styr" marknaden så att säga, som spelar svårfångade och har flera tjejer efter sig och kan välja och "vraka". Jag tror mycket beror på personens utseende i fråga också

Hehe det är ju det killar "måste" göra Lejonet på savannen eller något sådant. Jo det finns säkert sådana killar som ser grymt bra ut men det känns som att den klicken är mindre procentuellt sett mot klicken tjejer som har killar efter sig. Tror tjejer har väldigt höga krav så andelen utseendemässigt tilltalande är låg Ren spekulation ofc och enbart baserat på det jag ser/hör från omgivningen.

Youtube-proffs
Skrivet av Gen:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av humancentipede:

ärligt talat jag tror gamerbrudar är som andra tjejer .. dom vill bli misshandlade av killar med luvjacka som säger hora och fitta .. eller tränat bodybuilding på steroider och har ngt i hästväg mellan benen.

man vill inte det ska va sant, men tyvärr är det så verkligheten ser ut om man tar bort skygglapparna.. såna typer räknas som alfahanar ..

Vad har du för erfarenheter av gamerbrudar och tjejer överhuvudtaget?...
Det finns väldigt många tjejer som spelar men det är få som "skyltar" med det eller öppet säger att de är tjej när dem spelar av uppenbara anledningar...

Rätta mig om jag har fel men jag tror han menar att det är "inne" att gilla "badboys". Hört det från olika håll jag också. Det sägs vara mer spännande, på något underligt sätt.

Det har alltid funnits tjejer som dras till fel sorts killar... dock har jag missat att det skulle vara "inne" just nu.
Är ju samma för killar dock. Snälla killar som väljer tjejer som är otrogna, utnyttjar och kör över dem.

Den stora skillnaden är nog att man som kille inte ser på tjejen att hon kommer vara otrogen, utnyttja en och köra över en förens det är försent (talar av egen erfarenhet). Badboys är/ser ut som badboys hela tiden - blidligt talat att det står på "innehållsförteckningen".

Skulle säga att det man visst kan se det på vissa tjejer också.. kanske är det svårare för den som är kär att se (oavsett om det är en man eller kvinna) men oftast kan omgivningen märka det rätt fort för tecknen finns ofta där men man ser det inte förrän efteråt.

Okej, vissa tjejer kan man väl märka det på, fine. Sen angående omgivningen som märker innan man själv gör det, då gäller det att ha en omgivning.

Jo, det är sant... sen är det inte säkert att de säger något iaf fastän de har märkt det :/

Plot twist!

Härliga citat från en tjejkompis tjejkompis som precis blivit singel:
"Man blir ju jagad av folk från alla håll och kanter"
"Skitbra utgångsläge liksom!"

Denna person är inte en gamer mao är det alltid tjejens marknad, sen om det är en välsignelse eller last, det är nog upp till var och en.

Jag tror snarare på last än välsignelse. Nu skall jag inte berätta hur tjejer tycker och känner på krogen, då jag inte är någon. Men att konstant bli utsatt för lame-ass raggningsförsök eller bli sedd som ett objekt tror jag inte är kul. Jag fick uppleva detta när jag var på en gayklubb för ett tag sedan, nu ska jag inte skryta här men mycket killar var på och tafsade. Även om jag själv inte är homosexuell och min tjej var med mig på stället så kände jag ändå ett obehag.

Att inte vara intresserad men ändå ha ett gäng kryp på sig var inte världens roligaste sak precis, och det är tyvärr verkligheten som kvinnor lever i nu för tiden.

Jag tror däremot definitivt inte att det är tjejens 100%iga marknad, det är lite både och där.

Däremot är samhället uppbyggt på följande sätt; killen skall jaga, prata. Tjejen skall vara passiv och bli uppvaktad. God forbid att en tjej skall ta kontakt med en kille, då får killen för sig tusen saker inom loppet av en sekund.

Egentligen borde det vara, den som vill prata får prata. Allt skall inte tolkas till sexuella tankar eller kärlek bara för att en kvinna och man tar kontakt. En kvinnlig gamer skall behandlas lika väl som en manlig.


signatur

Calle säger att jag är influencer

123
Skriv svar