Gamestop tar emot iphones, Priser?

Medlem
Gamestop tar emot iphones, Priser?

Såg att man nu kunde byta in iphones, ipods och ipads på gamestop och tänkte kolla om ngn gjort det? Vad fick ni isf? Har en begagnad iphone 4 och är sugen på en ps3 är det ens möjligt?

Tack på förhand för eventuella svar! Ha det bäst.

Mvh Pontus.

Ps. Ber om ursäkt för eventuella språkfel då jag försöker skriva från en telefon .ds


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Jag föreslår att du ringer och frågar Gamestop och Game hur mycket de brukar ge för en iPhone 4.

Medlem

Absolut men det är söndag och jag skulle kanske iväg och köpa en begagnad i em. Tack ändå!


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Om du skaffar ett power trade card samtidgt eller har innan så får du 10% extra.

Bytte in 2 iphone 4:s 2012-05-04 för 1353kr styck (då inräknat de extra 10%)

För dessa 2 fick jag en XBox 360 250GB begagnad, 1 nytt fullprisspel för halva priset pga kampanj vid köp av begagbad konsol, + 6 begagnade spel med 25% rabatt i samband med köp av begagnad konsol.

Så vete fan om en iphone4 räcker till en ps3, men om du byter in där så kolla om de har nåt erbjudande nu med på begagnade konsoller och spel.

Men hur mycket iphone4 är värd idag vete fan, troligtivs inte lika mycket som då.

Medlem

Ok tack så jättemycket. Var dina iphones i perfekt skick? för min är lite repig. tack än en gång.


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

De var mer eller mindre perfekta.

Medlem

ok. Tackar och bockar.


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Måste ju gå att sälja en 4S på blocket för några hundralappar mer än vad Gamestop ger, spelbutikskedjorna är rätt ökända för att ge dåligt betalt, säljer dom vidare för mycket mer än vad de ger för spelen(och hårdvara som iPhones & konsoler).

1
Skriv svar