Gissa Screenshot ifrån spel leken

Medlem

Får väl duga som svar, grattis. Go nuts.

Medlem

Lave - 5

raizer - 4

Fairfax, Greger, Narcisuss - 3

Drunken_monkey_boxer, BULP, MrTicky, Esslan, peter_lovgren, Zelaxe - 2

Ariath, båtsman, görmen, WildThing, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, Highbyte, bapelsin, Zerpent - 1

Medlem

Ascendancy

Hehe, hittade till och med bilden...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Meh. Hade inte ork att ta en själv. xD

Men visst, det stämmer helt klart.

Medlem

signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Något spel ur Stronghold-serien.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Stronghold 2!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Age of empires 3 ? ^^

Medlem

Kanske Empire Earth III?


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Fel, fel och fel. Men det är i alla fall ett strategi spel.

EDIT: Okej, det var ett tag sedan jag spelade detta spel så kom inte riktigt ihåg hur spelet såg ut, sökte på google efter spelet och hittade den där bilden, som måste vara någon Beta eller inte alls rätt spel.
Men här är rätt bild.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Codename Panzers?

Medlem

Nej, även om det var väldigt likt.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem

Nein.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

company of heros?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Generals-modden Blitzkrieg 2?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Nej, varken BZ2 eller CoH.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Rush for berlin?

Medlem

Soldiers: Heroes of World War II ?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Anton/LyktstolpeN har rätt, men seriöst Anton, jag råkar säga det över Xfire, aja ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

http://www.fz.se/medlem/?id=5050&tab=images

Lave - 5

raizer - 4

Fairfax, Greger, Narcisuss - 3

Drunken_monkey_boxer, BULP, MrTicky, Esslan, peter_lovgren, Zelaxe - 2

Ariath, båtsman, görmen, WildThing, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, Highbyte, bapelsin, Zerpent, tysonayt, lyktstolpen - 1

Medlem

Jag vet! Jag vet! Dock för att han sa ^^ Fast jag säger icke.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Killzone: Liberations


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Zelaxe har rätt!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Frågan är fri!

Enda kravet är att spelet är från 2000 eller senare.

--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--

Lave - 5

raizer - 4

Fairfax, Greger, Narcisuss, Zelaxe - 3

Drunken_monkey_boxer, BULP, MrTicky, Esslan, peter_lovgren- 2

Ariath, båtsman, görmen, WildThing, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, Highbyte, bapelsin, Zerpent, tysonayt, lyktstolpen - 1


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ser inte ut som någon har laddat upp något nytt än, så då ger väl jag mig in i leken.
http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=4570

Medlem

Kingdom Hearts?

Jopp hitta bild
Tur man hade att syrran köpte detta när hon köpte sitt PS2 da ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Tjo tysonayt, det var kvickt svarat och rätt förstås.

Medlem

Ett inte så känt fotbollsspel men gud vad kul det är.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skriv svar