Gissa Screenshot ifrån spel leken

Medlem

Shure is, och du får ursäkta en väntan, men det är svårt att svara sovandes ;>


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Shure is, och du får ursäkta en väntan, men det är svårt att svara sovandes ;>

det tycker jag också


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Jaha ja, stod att du var inloggad, så jag tänkte bara påminna dig lite

Ny bild:

Medlem

Det här kan ALDRIG vara det, men jag måste få undan gissningen iaf, det är väl inte Ecco? ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Hahahaha, Laser Dolphin Hittade det på nätet för inte så länge sen, trodde det var ett skämt först

*Edit*
För dem som mot förmodan vill veta mer: http://www.dingogames.com/dolphin/
*/Edit*

/ LordDaimos

Medlem

Då jag i min självsäkerhet vet att jag har rätt (och även hittat var han tog skärmdumpen ifrån) så fortsätter jag med denna bild: http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=4995

WildThing - 6

Lave- 5

raizer, Greger, Zelaxe, Esslan, Narcisuss, Fairfax, Jokkocze - 4

tysonayt, Lyrisius, PapaBear, LordDaimos - 3

Drunken_monkey_boxer, BULP, MrTicky, peter_lovgren, Night Hawk, q0rra, Highbyte - 2

Ariath, båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Xphome, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn - 1

För övrigt så är det bra om alla tar med poängen och ser till att ta den senaste hela tiden, Taklagarn tog en gammal sist så det saknades poäng (nämligen min egen!).

/ LordDaimos

Inaktiv

Jo, jag såg att mitt poäng från "Return Fire" inte kom med heller. fast jag bryr mig inte så mycket, man gissar ju för det är kul, inte för poängen.

Medlem

Japp LordDaimos, rätt.

Kan det där vara Tyrian (eller Tyrian 2000) kanske?

Medlem

Nepp, inte Tyrian serien

PapaBear: Fixar det. Även om poängen inte är viktig så är det ju en kul detalj

/ LordDaimos

Medlem

Fel? Aaaaw.. då satsar jag på Xenon 2 istället.
(ganska övertygad om att det är rätt, då jag hittade den här när jag sökte på det http://takegame.com/shooter/pictures/xenon2.gif )

Medlem

Jupp, Xenon 2 stämmer väl!

/ LordDaimos

Medlem

Yay! Då kör jag vidare på något liknande.

Vill ha hela namnet

WildThing - 6

Lave, Jokkocze - 5

raizer, Greger, Zelaxe, Esslan, Narcisuss, Fairfax - 4

tysonayt, Lyrisius, PapaBear, LordDaimos - 3

Drunken_monkey_boxer, BULP, MrTicky, peter_lovgren, Night Hawk, q0rra, Highbyte - 2

Ariath, båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Xphome, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn - 1

Medlem

f-22 raptor?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Så var det det hette ja! Har suttit och funderat och funderat i snart en timme!

/ LordDaimos

Medlem
Medlem

Ser precis ut som Raptor - Call of the Shadows

Medlem
Medlem

Tjohoo, då kommer en ny bild, den e nog rätt lätt, men är enligt mig ett av de bästa spelen som gjorts. [http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=5001]

WildThing - 6

Lave, Jokkocze - 5

raizer, Greger, Zelaxe, Esslan, Narcisuss, Fairfax - 4

tysonayt, Lyrisius, PapaBear, LordDaimos - 3

Drunken_monkey_boxer, BULP, MrTicky, peter_lovgren, Night Hawk, q0rra, Highbyte - 2

Ariath, båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Xphome, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn, Conspiracy - 1

Medlem
Medlem

Frontier Elite II, rätt Swonka

Medlem

Detta är en kär favorit. Kanske lite för lätt för dom äldre rävarna

WildThing - 6

Lave, Jokkocze - 5

raizer, Greger, Zelaxe, Esslan, Narcisuss, Fairfax - 4

tysonayt, Lyrisius, PapaBear, LordDaimos - 3

Drunken_monkey_boxer, BULP, MrTicky, peter_lovgren, Night Hawk, q0rra, Highbyte - 2

Ariath, båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Xphome, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn, Conspiracy, swonka - 1

Medlem

Hmm, jag spelade något flashspel som seru t som det där så jag slänger ut ett "Pearl Harbor", men räknar med fel ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Wings på Amiga?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Eftersom man inte behöver hela titeln så har nog Ariath rätt men hela titeln var Wings of Fury om jag inte minns fel.

/ LordDaimos

Medlem

Wings of fury är korrekt.

Medlem

Just det, wings of fury är ju en gammal favvo, Amiga'n ägde hårt asså...man kanske skulle gräva fram den ngn regning dag nu på semestern och framkalla lite nostalgitrippar

Medlem

Kalas:) Ja, jag kör vidare på gammelrävstemat då he he.

WildThing - 6

Lave, Jokkocze - 5

Fraizer, Greger, Zelaxe, Esslan, Narcisuss, Fairfax - 4

tysonayt, Lyrisius, PapaBear, LordDaimos - 3

Ariath, Drunken_monkey_boxer, BULP, MrTicky, peter_lovgren, Night Hawk, q0rra, Highbyte - 2

båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Xphome, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn, Conspiracy, swonka - 1


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Ser ut som Warlord 2 men kan ha fel. Var inte så stor skillnad mellan Warlord 1 och 2 om jag inte minns helt fel ;p

Medlem

Helt rätt Monkey-boxer. Det är 2:an men som du säger är dom snarlika.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Med mer än tolv timmar förflutet sedan svaret godkändes så tar jag mig friheten att lägga upp nästa bild. http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=5019

WildThing - 6

Lave, Jokkocze - 5

Fraizer, Greger, Zelaxe, Esslan, Narcisuss, Fairfax - 4

tysonayt, Lyrisius, PapaBear, Drunken_monkey_boxer, LordDaimos - 3

Ariath, BULP, MrTicky, peter_lovgren, Night Hawk, q0rra, Highbyte - 2

båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Xphome, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn, Conspiracy, swonka - 1

/ LordDaimos

Skriv svar