Gissa Screenshot ifrån spel leken

Medlem

Stämmer bra det (bilden hittas om man googlar på "gamershell hidden and dangerous" om man vill verifiera). Lägg gärna upp en ny bild snarast

/ LordDaimos

Medlem

stämmer helt, om ni ville ha min verifiering. upp med ny bild

Medlem

Denna är så lätt att jag nästan blir tårögd.. Men men..

kow, Zyrax -14

Fairfax, LordDaimos - 13

Greger, WildThing, Ariath - 10

Lave, Highbyte, Drunken_monkey_boxer - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Esslan, Narcisuss - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, peter_lovgren, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, Parzec, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SeniiL, SorbP, MacNille,Hymer - 1

Medlem

International Ninja Rabbits? Är enda spelet jag kan komma ihåg som hade ninja-kaniner, minns inte om det såg ut riktigt så där dock :/

/ LordDaimos

Medlem

^- Korrekt, usagi yojimbo till commodore 64!

Medlem

Ett (ö)känt spel från Atari:

Fairfax, kow, Zyrax - 14

LordDaimos - 13

Greger, WildThing, Ariath - 10

Lave, Highbyte, Drunken_monkey_boxer - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Esslan, Narcisuss - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, peter_lovgren, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, Parzec, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SeniiL, SorbP, MacNille,Hymer - 1

Medlem

E.T. the Extra-Terrestrial till atari 2600? ;p Många osålda kopior finns enligt legenden nedgrävda någonstans i ett ökenområde i Mexico.

Medlem

Rätt på titeln, konsollen och legenden om de nedgrävda kopiorna i New Mexico!

Medlem

Fairfax - 15

kow, Zyrax - 14

LordDaimos - 13

Greger, WildThing, Ariath, Drunken_monkey_boxer - 10

Lave, Highbyte - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Esslan, Narcisuss - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, peter_lovgren, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, Parzec, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SeniiL, SorbP, MacNille,Hymer - 1

Ledsen att jag är ganska sen men fairfax ska ha poäng för retribution

Medlem

Kan det vara Jagged Alliance?


signatur
Medlem

Operation Flashpoint?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

nope. Verkar vara en relativt okänd title för många även fast det utspelar sig i en post apocalyptic värld, vilket brukar vara poppis hos många. När väl namnet kommer fram så rekommenderar jag alla att pröva på det, en verkligen okänd pärla som förtjänar mer cred. Hade aldrig hörtalas om spelet innan jag såg det på en spelhylla och köpte det, och har aldrig sett en kopia sedan dess heller.

Medlem

Kan det möjligen vara The Fall: Last Days of Gaia.

Medlem
Inaktiv
Medlem

Jag känner igen innehållet i bilden som bara den så jag vet att jag har spelat det vid nåt tillfälle. Men jag kommer fan inte ihåg vad det kan tänkas heta... grr


signatur
Medlem
Inaktiv

Ser lite ut som World in Chaos, men ändå inte.

Medlem

nope nope nope. Titeln innehåller ett ord, som brukar beskriva ett okontrollerat kaos. T ex i ett land.

Medlem

Soldiers of Anarchy?

Medlem
Medlem

[ia=7045]

Fairfax - 15

kow, Zyrax - 14

LordDaimos - 13

Greger, WildThing, Ariath, Drunken_monkey_boxer - 10

Lave, Highbyte - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Esslan, Narcisuss - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, peter_lovgren, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, Parzec, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SeniiL, SorbP, MacNille,Hymer, mett - 1

Inaktiv
Medlem
Medlem
Skrivet av dArp:

Sanitarium?

Korrekt!

Inaktiv

Wow, mitt första poäng Sanitarium var sjukt nice kommer jag ihåg.

Här är mitt bidrag, en julklapp jag fick av min storebror när jag var litet barn, spelet är fortfarande hur bra som helst!

Fairfax - 15

kow, Zyrax - 14

LordDaimos - 13

Greger, WildThing, Ariath, Drunken_monkey_boxer - 10

Lave, Highbyte - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Esslan, Narcisuss - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, peter_lovgren, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, Parzec, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SeniiL, SorbP, MacNille,Hymer, mett, dArp - 1

Medlem
Inaktiv

Tyvärr Spelet släpptes när Windows 98 var störst.

Skriv svar