Gö en android app!!!

Medlem
Gö en android app!!!

snälla fz, kan ni inte göra en fz app till appstore och android??

Medlem

Håller med

Hörde för några månader sedan att det var en mobilhemsida på gång, har den kommit än???

Medlem

låter som en god ide!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Hahahaha, varför skulle någon vilja ha en androidapp när alla personer med koll inom telefoner har en iPhone? Appar till android är som spel till Virtual Boy - värdelös skit. Tacka vet jag hur överlägsen iPhone är som faktiskt kan innovera utan att bara kopiera vad visa kallar deras "konkurrent".


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Hahahaha, varför skulle någon vilja ha en androidapp när alla personer med koll inom telefoner har en iPhone? Appar till android är som spel till Virtual Boy - värdelös skit. Tacka vet jag hur överlägsen iPhone är som faktiskt kan innovera utan att bara kopiera vad visa kallar deras "konkurrent".

Can´t tell if trolling or.. just plain stupid

Medlem

@Zelaxe, you be trolling, lämna sånt utanför FZ tack.

Och jodå, en app vore skitnice! Dock vore det väl en hel del arbete..

Hur är det med Tapatalk-stöd dock, finns det?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Hahahaha, varför skulle någon vilja ha en androidapp när alla personer med koll inom telefoner har en iPhone? Appar till android är som spel till Virtual Boy - värdelös skit. Tacka vet jag hur överlägsen iPhone är som faktiskt kan innovera utan att bara kopiera vad visa kallar deras "konkurrent".

Nja.. HTC har funnits länge, men mestadels varit inriktad till företagare. Dem kopierar väl inte så mycket?.. i så fall kopierar alla med alla.

Förresten...
http://www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Hahahaha, varför skulle någon vilja ha en androidapp när alla personer med koll inom telefoner har en iPhone? Appar till android är som spel till Virtual Boy - värdelös skit. Tacka vet jag hur överlägsen iPhone är som faktiskt kan innovera utan att bara kopiera vad visa kallar deras "konkurrent".

Gud vad töntig du är, det säljs fler android-telefoner än iphones.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Hahahaha, varför skulle någon vilja ha en androidapp när alla personer med koll inom telefoner har en iPhone? Appar till android är som spel till Virtual Boy - värdelös skit. Tacka vet jag hur överlägsen iPhone är som faktiskt kan innovera utan att bara kopiera vad visa kallar deras "konkurrent".

Här har vi någon som inte kan något om mobiler iaf Samsung Galaxy S2 'nuff said ( även om jag har en HTC Desire ;D haha )

Medlem

Jag tycker att detta låter som en lysande idé. Då skulle jag slippa zooma 1000% för att kunna få läsvänlig text ( Jag har samsung galaxy mini, då kanske ni förstår varför jag behöver zooma så otroligt mycket ).

1
Skriv svar