Gratis biobiljett för deltagare i intervju om spel

Inaktiv
Gratis biobiljett för deltagare i intervju om spel

Jag håller på med en masteruppsats som bland annat undersöker om och hur känslor och associationer i spel kan återspeglas i verkligheten. Jag letar efter deltagare som spelar TV- och datorspel. Om du vill vara med får du en biobiljett.

Deltagarkrav: Spelar olika spel som får dig att känna upprymd och är medryckande. Du bör spela dagligen eller åtminstone 10 timmar i veckan. Ålder mellan 15 - 16 eller 18 - 21 år.

Intervjun kan hållas online (msn / Skype) eller om du bor i närheten av Stockholm, Uppsala eller Gävle kan intervjun göras IRL, om du vill. Intervjun tar ca 60 minuter. Du förblir anonym.

Intervjun hålls på engelska, men jag talar även svenska och spanska.

Antalet biljetter är begränsat. Först till kvarn

Om du är intresserad, hör då av dig till
Info@cyberpsyke.org
076-3165406

Ser fram emot att höra av dig!! Angelica

Medlem
Skrivet av cyberpsyke:

Jag letar efter deltagare som spelar TV och datorspel.

Hur spelar man TV?

-------------------------------------------------------

Låter intressant. Lycka till.

Medlem

Varför får man inte vara 17 år?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Jag saknar några deltagare som är 18-19 år och 14-15 år, så just nu ger jag företräde till dessa.

Inaktiv

Finns det inga tjejer här? Hör gärna av dig om du är tjej och spelar olika spel som får dig att känna upprymd och är medryckande. Du bör spela dagligen eller åtminstone 10 timmar i veckan.

Info@cyberpsyke.org
076-3165406
MSN: cyberpsyke@live.se

Inaktiv

Just nu söker jag speciellt efter deltagare som är 14-15 år gamla, killar och tjejer. Hör gärna av dig om du är intresserad!

mail: cyberpsyke@live.se
tel: 076-3165406
msn: cyberpsyke@live.se

Inaktiv

Biljetterna är slut nu och jag orkar inte käka nudlar längre hehe. Killar och tjejer mellan 14-21 år, hör gärna av er om ni vill delta i intervjun

Ser fram emot att höra dina spelupplevelser!

Mail/msn: cyberpsyke@live.se

Inaktiv

Jag har några biljetter igen för de som vill deltaga i intervjun.
Just nu vill jag helst ha personer 14-15 år gamla, men andra upp till 21 års ålder går också bra.

Hör av er!
cyberpsyke@live.se

1
Skriv svar