gta 5 online klockslag?

gta 5 online klockslag?

När ska de dra igång online egentligen?? (klockslag)


signatur

I`M GOING CAKELESS!

Medlem

http://www.thegtaplace.com/

Vet inte om jag ska lita på den men jag hoppas den stämmer!

Ja man kan ju alltid hoppas att det stämmer! Men det verkar ju som de öppnar online för olika länder efterhand. Tex Australien kan inte använda online förresten den 2 oktober.


signatur

I`M GOING CAKELESS!

Medlem

Australien är alltid lite efter i både release och Online delar så som GTAO.. Men läser samtidigt på deras hemsida och där är dom tysta som små möss!

Inaktiv

Skriv gärna hur spelet presterar online på Ps3/360.

Medlem

Klockan 13:00 är det tydligen sagt nu att det ska släppas! Får väl ta o vakna vid den tiden så att man kan spela lite innan jobbet!

Medlem
Skrivet av Grimley:

Skriv gärna hur spelet presterar online på Ps3/360.

PS3.
Jag var skeptisk ett tag. Typ en vecka. Sen kunde jag inte motstå, och det är jag tacksam över. Det flyter på bra. Men det är, precis som Victor Katthuvud skrev, lite drops när man kör 220 km/h på vägarna. Men inget du stör dig på!

Köp!


signatur

Niet.

Medlem

Funktionen har varit uppe minst en halvtimme, men det är ingen idé att skynda sig in, det verkar vara rätt belastat just nu.

Medlem
Skrivet av Mimer:

Funktionen har varit uppe minst en halvtimme, men det är ingen idé att skynda sig in, det verkar vara rätt belastat just nu.

Minst sagt. Mitt står bara och laddar. Har startat om konsolen en gång, orkar inte göra det igen. Så nu får det stå och ladda hela dan om det ska vara så. Lägligt att spela BF4 betan så länge, om det hade funkat.... FUUUUUUUUUUU


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

det gick o spela lite om man pausade och startade online via Invite only!

Har försökt sen kl13 idag men har bara lyckats göra en karaktär än så länge. Får försöka vidare tills det väll fungerar..


signatur

I`M GOING CAKELESS!

Medlem

19.00 kör de väll igång. Problemet för mig är att det inte längre går att göra uppdrag efter uppdateringen som gav Online gaming. Går jag till en uppdragspunkt försvinner den. Inte ens Asassian funkar. Det ringer men inget mer händer. Jag kan heller inte byta karaktär.


signatur

Det var detta...

KoP
Medlem

Ingen ide att försöka spela GTA online exakt på klockslaget eller ens flera timmar efter lanseringen. Kommer för dom flesta vara lika bökigt som att ta sig igenom ett nålsöga samtidigt som 100 andra pers. Man har lärt sig genom åren att detta alltid sker. Så i princip är det bara luta sig tillbaks och pröva igen om 3-4 dagar.

Älskar man att vara frustrerad på saker å ting som inte fungerar är det dock bara att köra. Eller försöka iaf.

Skrivet av stormense:

19.00 kör de väll igång. Problemet för mig är att det inte längre går att göra uppdrag efter uppdateringen som gav Online gaming. Går jag till en uppdragspunkt försvinner den. Inte ens Asassian funkar. Det ringer men inget mer händer. Jag kan heller inte byta karaktär.

Var hittade du att de kör igång kl19?
Fasen va konstigt att du inte skulle kunna spela singelplayer! :S


signatur

I`M GOING CAKELESS!

Medlem

Om du är färdig så prova en gammal sparning. Där går att byta gubbe men inte göra uppdrag. I mitt fall har jag en Xbox 360. Här ett sidouppdrag och paparazzin ser en inte ens.

Kl 19.00, stod det inte på SWEC?


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar