Har du Någonsin...?

Medlem

Ja.

Har du någonsin varit bra på ett spel?

Medlem

Ja.
Har du någonsin ropat efter en person som du trodde var någon du kände som sen visades vara någon helt annan.

Medlem

Ja. Ännu oftare knuffat till dessa främlingar för att de inte svarar till [valfri polares namn]

Har du någonsin känt dig tvungen till att "hoppa" i ren höjdskräck, OCH GJORT DET? (syftar givetvis på att du landar i vatten.)

Medlem

Nej. Har som högst hoppat från 3-5 meter därför att jag redan då känt att det kan göra ont som fan om man landar fel.

Har du någonsin micrat något bara för att se vad som händer?

ps. för att liva upp tråden lite får ni gärna skriva en kort historia bakom, t.ex. vad ni micrade och varför!


signatur

4 8 15 16 23 42

Medlem

Nej, funderade på att micra ett ägg men ångrade mig när jag tänkte på städinsatsen som hade krävts efteråt.

Har du någonsin halkat på ett bananskal?

(Bra idé Evilananas, skriv på gott folk!)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ursäkta om jag kommer med en post såhär tätt inpå den förra, men jag har faktiskt halkat på ett bananskal. Det var mitt i malmö på möllan under torghandeln och jag gick snabbt med en kompis in mot stan. Helt plötsligt bara glider foten undan och jag trillar bakåt och landar på rumpan. I samma stund går det förbi en utländsk kille, stannar i 3 sekunder, skrattar och säger "classic!" sen går vidare. Där satt jag, helt paff, för inte trodde jag att man kunde halka på bananskal!

Har du någonsin pratat med någon, och sen efter en stund insett att personen gått iväg, så att du i själva verket pratat med dig själv?


signatur

4 8 15 16 23 42

Medlem

jadu. sen alla dom gånger man pratat mest med sig själv men även med andra och dom helt plötsligt säger "vem pratar du med?"

har du någonsin krossat dina egna kulor?
nu vill jag ha en bra historia här för att själv måste jag ha svart bälte i det! 8)


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

vill du ha en bra historia? vad sägs om ,.. Nej

har du någonsin skrivit ett inlägg som tagit mer än 10 minuter att skriva?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Många gånger. Extra roligt var det när jag satt på en laptop som automatiskt uppdaterade sidan efter sisådär 15 min och allt jag skrivit försvann. Great...

Har du någonsin spelat på Hardcore i Diablo 2?

Medlem

Ajjemen, har dock inte gått något vidare.

Har du någonsin låtit armar eller fötter somna bara för att du gillar känslan?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

nej.
har du försökt och installera en / flera moddar men skrivit fel någonstans så att hela spelet korrumperades till ett ont spegelvänt mjukvaru monster av sitt förra jag


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Haha ja, moddade Fallout3 och så blev något fel så var tvungen att installera om allting..

Har du någonsin gått på bio och sett en så dålig film att du krävt pengarna tillbaka?

Medlem

Nej, jag tror jag gillar det mesta.

Har du någonsin blivit sjuk (på riktigt) med meningen för att slippa arbete/skola?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

nope

Har du någonsin varit på en NHL match??


signatur

Färjestad BK

Medlem

Nej.

Har du någonsin ätit en snigel? (Lol)


signatur

You can't win the game...

Medlem

Ja
Escargot, var väll varken äckligt eller gott.

Har du någonsin varit inne på FZ:as IRC kanal?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Många gånger, senast för några timmar sen

Har du någonsin frivilligt gett bort 1000 kronor?


signatur

You can't win the game...

Medlem

nej, dock fått det av en smått överförfriskad person

har du någonsin burit samma par strumpor i tre veckor och sen vågat lukta på dem?


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Nej

Har du någonsin hoppat fallskärm medans du var intrasslad in en bungie lina?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nej, har varken hoppat det ena eller det andra, men vill hoppa fallskärm någon gång i framtiden, eventuellt.

Har du någonsin hittat någon annas plånbok och använt pengar som var i innan du lämnat den (hos polis etc.), eller bara låtit bli att lämna den alls?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Nej.

Har du någonsin försökt äta sushi på en motorcykel?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

ja, wasabi i ögonen+motorväg=inte bra

har du någonsin stött på våldtäktsmannen i linkin park?


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

nej, men i folkets park

Har du någonsin undrat varför du skriver här?

Medlem

Ja men kom inte fram till nått vettigt svar

Har du någonsin varit med om en riktigt skrämmande flygupplevelse??


signatur

Färjestad BK

Ish
Medlem

Nej, inte IRL iallafall. Har aldrig suttit på en flyg.

Har du någonsin ljugit när någon frågat dig en sån här fråga?
Skriv gärna anledningen, we want juicy details!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Nein!

Har du någonsin läst kissies blogg eller tittat på bilderna för att du tycker hon är snygg?

Medlem

Nej, jag har svårt att se varför man skulle vilja göra det. En plastig anknäbb är inte direkt överdrivet upphetsande.

(Kom igen med lite mer text nu gott folk!)

Har du någonsin spelat samma spel konstant i 24 timmar?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Om du med konstant menar matpaus och toalettbesök så är det nog inte helt omöjligt. Kommer ihåg att jag raidade vääldigt länge när det begav sig. (wow)

Har du någonsin kört på ett djur?

Medlem

Ja fast med en cykel.. Och det var min hund.. Hehe, ingen skadade sig dock. Förutom min katt. (Okok har igentligen ingen katt men resten är sant)

Har du någonsin mördat?

Medlem

Snart, jag står bakom dig.
Har du någonsin pruttat offentligt och skyllt på någon annan.
(ja är det enda alternativet)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skriv svar