Medlem
Hearthstone

Hej, någon som har en extra beta nyckel till hearthstone eller en nyckel dom inte tänker använda?

Medlem

Är du villig att punga ut 1500-1700 spänn så kan du säkert hitta någon. :P, annars tror jag det är fett kört att få tag på en utan att vinna nån utlottning.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

De ger väl ut heartstone keys på deras officiliea stream då och då? Och de streamar 3-4 gånger i veckan tror jag.

http://www.twitch.tv/waystonegames

Medlem
Skrivet av Posuic:

De ger väl ut heartstone keys på deras officiliea stream då och då? Och de streamar 3-4 gånger i veckan tror jag.

http://www.twitch.tv/waystonegames

Dawngate ≠ Hearthstone O.o

Hearthstone är Blizzards kortspel.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tänkte om det fanns nån snäll själ eller mindre girig

Medlem

tänkte också om det fanns någon som hade ett rimligt pris på en beta key att sälja

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Posuic:

De ger väl ut heartstone keys på deras officiliea stream då och då? Och de streamar 3-4 gånger i veckan tror jag.

http://www.twitch.tv/waystonegames

Dawngate ≠ Hearthstone O.o

Hearthstone är Blizzards kortspel.

Oh wow. Vet inte vad det var mig som fick att dra den kopplingen... Är allmänt seg i tänkandet idag xD

Medlem

hahaha ge bort en nyckel?

det finns 1000 gånger fler personer som vill spela än vad det finns nycklar just nu.. Testa punga ut 200 dollar för en. För INGEN kommer dessvärre just nu vilja ge bort en nyckel

Medlem

200 dollar är i dagsläget billigt. Dom går just nu för 300-400 dollar

Medlem

hur fan kan någon vara villig att betala 200-500 dollar för en closed beta key ?

Medlem
Skrivet av Slainground:

200 dollar är i dagsläget billigt. Dom går just nu för 300-400 dollar

Det beror ju helt enkelt på vart du köper nyckeln.. Har själv fått 200 dollar som erbjudande flera gånger. Dock inte pengar som jag skulle vilja lägga på att spela en closed beta.

Medlem

Tjenare folk! Har kommit in i betan och lägger upp lite videos här!!

Medlem
Skrivet av InHouseGaming:

Tjenare folk! Har kommit in i betan och lägger upp lite videos här!!

https://www.youtube.com/embed/w41LDKddy8M

Vad duktig du är, alltså inte på spelet utan på att prata. Lägg upp lite mer saker så kommer jag börja att titta på din kanal.


signatur

IDKFA

Medlem
Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Vad duktig du är, alltså inte på spelet utan på att prata. Lägg upp lite mer saker så kommer jag börja att titta på din kanal.

Tack så mycket!! Här kommer andra avsnittet

Medlem

Och så avsnitt numero 3 där vi kollar in Paladin.

Medlem

Hur går det för folk? Såg att det var en ny EU-wave häromdagen! Kolla era mails!

Avsnitt 4!

Avsnitt 5!

Medlem

Vi kör väl på!

Medlem
Skrivet av InHouseGaming:

Jag kollar som vanligt. Se gärna till att posta dem här då jag aldrig är inne på mitt youtube-konto.


signatur

IDKFA

Jag vann en betanyckel genom sidan svenskamagic som hade en liten tävling där man skulle skriva sitt bästa turneringsminne.
Eftersom jag spelar magic tycker jag inte heartstone är så lockande och lägger helre pengar på ett spel jag redan spelar.

200$ känns fel att ta för en nyckel men kom med förslag så går det nog att lösa.

Medlem
Skrivet av thomas.karlsson.581:

Jag vann en betanyckel genom sidan svenskamagic som hade en liten tävling där man skulle skriva sitt bästa turneringsminne.
Eftersom jag spelar magic tycker jag inte heartstone är så lockande och lägger helre pengar på ett spel jag redan spelar.

200$ känns fel att ta för en nyckel men kom med förslag så går det nog att lösa.

Du kan få en puss av mig?


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Du kan få en puss av mig?

Priceless!

Medlem

Att det ska vara så jäklarns svårt att komma in i blizzards betafaser!

Medlem
Skrivet av slanir:

Att det ska vara så jäklarns svårt att komma in i blizzards betafaser!

Det är smått otroligt, detta är första gången jag har kommit in i ett tidigt skede. Spelet kändes färdigt innan den Wipe som kom förra veckan. Nu har spelet fler buggar än jag någonsin varit med om. Fick en automatisk loss i Arena när jag avbröt en sökning, kort som inte vänder på sig när jag öppnar ett pack, samt mer visuella buggar än jag orkar räkna till.

Nåväl, avsnitt 8!

Jag säljer min kod, kontakta mig på skype, rasse13371 för mer info

Medlem
Skrivet av thomas.karlsson.581:

Jag vann en betanyckel genom sidan svenskamagic som hade en liten tävling där man skulle skriva sitt bästa turneringsminne.
Eftersom jag spelar magic tycker jag inte heartstone är så lockande och lägger helre pengar på ett spel jag redan spelar.

200$ känns fel att ta för en nyckel men kom med förslag så går det nog att lösa.

Medlem
Skrivet av thomas.karlsson.581:

Jag vann en betanyckel genom sidan svenskamagic som hade en liten tävling där man skulle skriva sitt bästa turneringsminne.
Eftersom jag spelar magic tycker jag inte heartstone är så lockande och lägger helre pengar på ett spel jag redan spelar.

200$ känns fel att ta för en nyckel men kom med förslag så går det nog att lösa.

tja tomas, ja är sjukt sugen på att få tillgång till din nyckel. skulle kunna ge dig en slant, skicka över ett password så du kan spela mina steam spel, eller ge dig mitt acc till diablo 3. Va som helst för en nyckel really..

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av thomas.karlsson.581:

Jag vann en betanyckel genom sidan svenskamagic som hade en liten tävling där man skulle skriva sitt bästa turneringsminne.
Eftersom jag spelar magic tycker jag inte heartstone är så lockande och lägger helre pengar på ett spel jag redan spelar.

200$ känns fel att ta för en nyckel men kom med förslag så går det nog att lösa.

Du kan få en puss av mig?

Ja skulle kunna betala, eller ge dig tillgång till mitt steam acc där du kan få spela typ 60 st spel
plz tomas kan ja få din key

Medlem

Coolt, hittade en nyckel i min inkorg idag

verkar som det skickat ut en ny våg med invites så råder er att kolla era egna också.

Medlem

Fick också en nyckel. Nu blir det lira av, bästa tajmingen att tjejen drar iväg en vecka med jobbet!


signatur

IDKFA

12
Skriv svar