Medlem
Skrivet av styrkan:

Hej, någon som har en extra beta nyckel till hearthstone eller en nyckel dom inte tänker använda?

jag har 3 keys, men kan sälja en för 200 kr

Medlem
Medlem

Vi är igång igen!

Medlem

Sälja beta nycklar.. wtf har hänt med data världen. minns när man satt i någon källarlokal och kopierade spel, program i timmar. Disketter i högar.
Nu har jag precis blivit asförkyld och hoppas på att det finns något som kanske lånade diskketter från mig en gång i tiden för att spela nya spel och nu kan skicka mig ett pm med en beta nyckel.

Medlem

Jimmie Hansson: Hallå i stugan. Det är så att vi på InHouseGaming har en extra Beta Key till Hearthstone liggandes. Vi tänkte att vi lottar ut den på våran kanal. Om det är någon här som inte har tillgång till betan så checka vår video ang tävlingen, subba och lägg en kommentar (bara så vi vet vilka som är nya subs och inte lottar till gamla subs) och var med i utlottningen! Om allt går som planerat så kommer en vinnare dras den 2/1. En bra start på det nya året! God jul på er allihop!

Medlem

Om det är någon som fortfarande inte har en Beta-key så kan den kolla in vår Giveaway som gick upp idag.

12
Skriv svar