FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
arec
Titel Intresserad
Registrerad 2010-08-02
Inlägg 63

Tjenare Alla Fz:are, satt o leta efter en gammal låt, men hittar den inte på internet, försökte ta kontakt med den som skapade låten och inget svar :/,
låten heter : Therese - "Kissa mig i Örat" - Fråga inte :P hörde den på mitt första lan 2003-2004 tror jag :P
tänkte se om ni hade den i burken eller vet var den finns att ladda ner ? ^^

magma
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 245

Hej Arec,

Vet inte om jag är den lämpliga för att berätta, men fildelning eller piratkopiering får man inte uppmana till på detta forum.

PurreSnurre
Titel Proffs
Registrerad 2002-08-23
Inlägg 1 669

magma skrev:
Hej Arec,

Vet inte om jag är den lämpliga för att berätta, men fildelning eller piratkopiering får man inte uppmana till på detta forum.

han har väl ändå inte tagit upp detta?

magma
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 245

PurreSnurre skrev:
magma skrev:
Hej Arec,

han har väl ändå inte tagit upp detta?

Kan vara jag som missuppfattat, men jag tolkar "vet var den finns att ladda ner" som ett försök att uppmana till piratkopiering?

arec
Titel Intresserad
Registrerad 2010-08-02
Inlägg 63

Låten har ingen copyright, och kan inte köpas, den är gratis, det är bara att folk har glömt bort den låten, därför den inte finns på Internet längre,

magma
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 245

arec skrev:
Låten har ingen copyright, och kan inte köpas, den är gratis, det är bara att folk har glömt bort den låten, därför den inte finns på Internet längre,

Jag ber om ursäkt.

arec
Titel Intresserad
Registrerad 2010-08-02
Inlägg 63

Inga problem :-)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 482 medlemmar online. 52 foruminlägg har postats idag.

FZ