Titel Intresserad
Registrerad 2010-08-02
Inlägg 63
Tjenare Alla Fz:are, satt o leta efter en gammal låt, men hittar den inte på internet, försökte ta kontakt med den som skapade låten och inget svar :/,
låten heter : Therese - "Kissa mig i Örat" - Fråga inte :P hörde den på mitt första lan 2003-2004 tror jag :P
tänkte se om ni hade den i burken eller vet var den finns att ladda ner ? ^^
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 250
Hej Arec,
Vet inte om jag är den lämpliga för att berätta, men fildelning eller piratkopiering får man inte uppmana till på detta forum.
Titel Proffs
Registrerad 2002-08-23
Inlägg 1 669
magma skrev:
Hej Arec,
Vet inte om jag är den lämpliga för att berätta, men fildelning eller piratkopiering får man inte uppmana till på detta forum.
han har väl ändå inte tagit upp detta?
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 250
PurreSnurre skrev:
magma skrev:
Hej Arec,
han har väl ändå inte tagit upp detta?
Kan vara jag som missuppfattat, men jag tolkar "vet var den finns att ladda ner" som ett försök att uppmana till piratkopiering?
Titel Intresserad
Registrerad 2010-08-02
Inlägg 63
Låten har ingen copyright, och kan inte köpas, den är gratis, det är bara att folk har glömt bort den låten, därför den inte finns på Internet längre,
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 250
arec skrev:
Låten har ingen copyright, och kan inte köpas, den är gratis, det är bara att folk har glömt bort den låten, därför den inte finns på Internet längre,
Jag ber om ursäkt.
Titel Intresserad
Registrerad 2010-08-02
Inlägg 63