hjälp mej hitta namnet på filmen

Inaktiv
hjälp mej hitta namnet på filmen

hej letar efter en film den handlar att en mans fru blir brutalt överkörd och mannen (som är huvudrollen) försöker hitta mördaren.
efter ett tag förstår han att det finns ett samband mellan flera mord som som hänt utsprid över usa.
polisen tror inte på nåt samband men manen ängar hela sitt liv åt att jaga den svarta cadillacen (tror jag det är )
manen som kör cadillacen är grovt handikapad och styr bilen med spakar med mera.

försökt att förklara så bra jag kan av det jag kom i håg nån som känner i gen den?

Medlem

haha alltså jag vet exakt vilken film du menar, är väl en relativt gammal film, men jag kommer tyvär inte heller på namnet!

måste fan också veta nu

Inaktiv

har också för mej att den är nåra år

Medlem

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Låter inte som någon vidare rulle, men kul att Jesus lirar huvudroll


signatur
Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Verkar som skräp? Men Om man läser lite där så verkar det ju stämma iaf.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ah, tack så mycket. Som av en slump var skådespelaren med huvudrollen i den film du efterfrågade även med i en film jag eftersökt en längre tid. Nämligen "High Crimes" från 2002. Hur jag nu kunde glömma den.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

tack för hjälpen

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av CastorFiber:

Verkar som skräp? Men Om man läser lite där så verkar det ju stämma iaf.

Jag har inte sett den själv, jag sökte fram den genom att använda fakta ur hans förfrågan - som Nestor brukar säga, det finns ingen dålig sökmotor om man bara kan söka.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Söker en film som handlar om två pojkar där den ene lider av någon form av blodsjukdom om jag minns rätt. De rymmer härifrån (tror jag) och så småningom stöter de på någon karl som inte vill dem så väl, grabben med sjukdomen tar då fram en kniv och förklarar att ifall han skär sig nu så kommer alla i hans omgivning få denna sjukdom, så småningom mår han sämre och sämre och tvingas till slut ta in på sjukhus där han dör.
Sjukdomen kan möjligtvis vara AIDS. Hjälp mig!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar