Då fårstår jag, sorry att jag tog det neggativt. De bara lät lite som de, kanske beror på min allmäna inställning till dem
Men man kan skriva med mycket inlevelse när man är så arg som jag var igår x)
Men lyckades döda ett as idag, tyvärr förlorade vi en man (kompis som började spela precis) och när vi äntligen slagit borta alla zombies vi fått efter oss efter vår lilla gunfight så satt vi en bit upp i backen mot skogen och lootade zombiesarna och delade med oss av vad vi hittat i vår raid, så börjar kulor vina över oss, vi slängde oss ner på marken bakom några höbalar för att ta skydd. Jag kröp fram litegrann för att se om jag kunde få reda på vart han var. Nere i staden ser jag zombiesar springa som galningar och i och med det så antog jag att han var precis i utkanten av staden. Så vi kastade en rökgranat vi hittat och sprang allt i förmådde upp mot skogen. Ungefär då bytte han från semi till auto så kulorna bara ven över våra huvuden. Vi slutade inte springa föränns vi var långt upp i skogen och där kasade vi oss ner i några buskar. Tror aldrig min puls varit så hög som då.
En fz server vore as grymt!! Är de någon i fz crewn som kan hosta eller är det fz medlemarna som får göra de?
Sen om de är någon som har feeback på dztc får ni gärna säga de rakt ut vad ni tycker. Om man blir några stycken skulle man kanske kunna han en teamspeak?
Förlåt om de är mycket fel i min sverige men de är ganska sen, jag är väldigt trött och skriver med mobilen...xD
Och åter igen, ledsen för att jag tolka fel bro :/ får en mycket trevligare klang när man fick veta att det var possetivt

Jag blir lite nyfiken. Om man dör i spelet, måste man börja om igen på något sätt, en ny karaktär?