hur förvarar ni era tv spel??

Inaktiv
hur förvarar ni era tv spel??

oavsett om ni har nya eller retro spel så förvarar ni dom på något sätt.. jag har mina spel i skåp men jag vill ha dom i glas hyllor/skåp istället och då är det svårt att hitta något bra!

vet någon något bra glasskåp som inte har för stort djup, runt 20 cm och möjlighet till att ändra hyllplan?

vet bara Billy/byom från ikea men finns det inget bättre som går att skicka efter?

Medlem

Förvarar alla mina spelprylar, retro som modernare i Ikea hyllor som billy. Går ju att köpa till dörrar och tjafs till dom om man nu skulle vilja det.

Tycker det är stilrent och ser snyggt ut.

Medlem

Mina ligger i en hög under tv-bänken. Varesig det är spel till 8-bit, handkontroller till PS, eller kablar till 16-bitarn.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

på en hylla fint lagt.. kan väl ta en bild senare

Medlem

Har mina 360,PS3 och Wii spel i två dvd hyllor och mina PC spel i tre mindre dvd hyllor och mina PSP, DS spel på en mindre vanlig hylla.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bilder gubbs!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Nyare spel (90-tal och framåt) i bokhylla. Gamla spel "arkiverade" i någon kartong någonstans.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

I en låda där jag slipper se dom.

Medlem

Gjorde en hylla på träslöjden. Där står mina skatter bra:)

Medlem

Förvarar nyare spel i en liten bokhylla, äldre spel ligger i en låda i TV-bänken, ännu äldre spel är i förrådet och dom äldsta spelen är kvar hos morsan i hennes förråd

Medlem

Gamla lir till N64, SNES förvarar jag i banankartonger. Allt annat ligger framme a la DVD-uppställning.

Medlem

Plastar in mina spel varje gång jag har använt dom, sen lägger jag dom snyggt och prydligt i kassaskåpet, vill ju inte riskera att mössen går o gnager på dom:)


signatur

"Life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get".

Medlem

Just nu ligger ps3 spelen i en låda i tvbänken.
men när jag får nya soffan så jag kan göra klart biorummet så kommer dom stå på en hylla under filmerna.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Beror på. Kasset spel som t.ex. Nes har jag i plast fickor, DVD/CD spel som PC, PS2, GC osv. Har jag i kartonger. Samma sak med gamla pc kartonger. Men välskyddat och packat är det.


signatur

http://thegamingground.com Is the place to be If you like videogames, movies, music, anime, IT and humor!

Medlem

förvarar mina spel precis ovanför där min dator skärm står, på ett ställage

ser väldigt prydligt ut, jag har olika fack beroende på om det är PC spel, xbox spel, ps2 spel osv

1
Skriv svar