hur många tatueringar har du ?

Medlem
Skrivet av deep9:

Tatuera in vad ni vill och alla har rätt till sin åsikt. Men känns mest som man inte mognat, eller har dåligt självförtroende när man tatuerar in döskallar, flames och demoner på sin kropp.

.. eller så gillar man döskallar, flames och demoner.

Måste man vara omogen om man gillar sådant? Måste man tatuera tribals för att räknas som mogen?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mordocai:

noll, kommer inte tatuera mig oavsett hur mycket jag får för det (blivit erbjuden pengar bl.a av min storebror, lol). är helt säker på att man förr eller senare tröttnar på den där fula tatueringen och då ångrar att man slösade både tid, pengar och i viss mån utstod smärta för o få dit den.

hoppas tatuerings- och bodypiercingtrenden snart går över för jag har iaf svårt att ta folk på allvar när de håller på med sånt... i min värld är det fortfarande "mest kriminella" som tatuerar sig.

ja, jag är fullkomligt medveten om att det är en bråkdel av alla tatuerade som är kriminella men när jag ser någon med tatueringar så tänker jag automatiskt negativt om den personen, är det likadant för tatuerade? tycker ni att någon som är vanilla är något negativt?

jag tycker folk som anser att folk som har tatueringar är kriminella är negativa, oavsett hur de själva ser ut.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Mordocai:

noll, kommer inte tatuera mig oavsett hur mycket jag får för det (blivit erbjuden pengar bl.a av min storebror, lol). är helt säker på att man förr eller senare tröttnar på den där fula tatueringen och då ångrar att man slösade både tid, pengar och i viss mån utstod smärta för o få dit den.

hoppas tatuerings- och bodypiercingtrenden snart går över för jag har iaf svårt att ta folk på allvar när de håller på med sånt... i min värld är det fortfarande "mest kriminella" som tatuerar sig.

ja, jag är fullkomligt medveten om att det är en bråkdel av alla tatuerade som är kriminella men när jag ser någon med tatueringar så tänker jag automatiskt negativt om den personen, är det likadant för tatuerade? tycker ni att någon som är vanilla är något negativt?

Jo, det är den gamla fördomen som hänger kvar. Jag tycker det verkar som de flesta tjejer idag har någon liten tatuering någonstans på kroppen, men som tur är, är dessa tjejer inte kriminella.

Det vet du inte! =P


signatur

I drank what?

Medlem

Sex just nu men de börjar växa samman allt mer.


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

inga tatueringar alls, men om jag ska göra en så blir det en ryggtavla på Queen of blades eller något liknande från Starcraft 2. Inte för att jag är ett stort fan av spelet bara att det är jävligt snygg artwork!

0 tatueringar, och det skulle aldrig heller komma på fråga.

Medlem

7st än så länge...men de kommer mera

Medlem

tänkte fota mina skallar och demoner ifall ni vågar se dem,, jag säger till när de kommer upp


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

0 tatueringar, och det skulle aldrig heller komma på fråga.

en liten skylt ovanför baken där det står " enter here " är att rekomendera "flin"


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

3 hittils och lär bli sjukt många fler. Kommer se till att jag kan täcka alla med t-shirt för att slippa bli dömd på förhand av trångsynta jävlar som Mordocai.

Höft/revben.

Andra höften/ljumske.

Samt bröstkorg som inte är färdig. Oskarpt jävla kort dock men palla ta ett nytt.

Medlem

Snygga tatueringar Spikes

Denna skaffade jag under en 5 veckors semester i centrala Oregon. Bästa tiden i mitt liv.

Denna vackra skapelse vaknade jag upp med på mitt högra knä efter en utekväll i Spanien. Enda jag ångrar är att jag inte gjorde en lika ful ledsen smiley på vänstra knät.

Inaktiv
Skrivet av lillaiwazz:

Ingen ännu, har länge planerat att skaffa.. men har inte hittat nåt jag fastnat för än.. (vill ha något "eget")...

Då får du rita en egen bild,
eller ta ett screenshot.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Eller komma med en idé till en tatuerare så ritar han upp ngt åt dig. Idéen är ju din egen då iaf.

Hade en referens på dia de los muertos-bruden som jag har på mina revben som jag tog till min tatuerare och han ritade upp den med "sin" stil.

Medlem
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av lillaiwazz:

Ingen ännu, har länge planerat att skaffa.. men har inte hittat nåt jag fastnat för än.. (vill ha något "eget")...

Då får du rita en egen bild,
eller ta ett screenshot.

Jaa, får ta och göra nåt sånt!


signatur

You can't win the game...

12
Skriv svar