Medlem

En arab är som Saab, skit

Medlem

Självklart vill en stor del av folket ha demokrati! En liten vink till det är ju att vi har många invandrare från iran som har valt att bosätta sig i ett av världens mer demokratiska länder på sin flykt från förtrycket. Detta är också en liten del, då det inte är det lättaste att utvandra och få asyl.

Med internet och kommunikationssamhället så är det ju omöjligt att hindra nytänkande och fredliga ungdomar från tankar om demokrati och sekularisering. Islamisternas korthus i Iran är på väg att falla, och vi bör hitta sätt att stödja kampen!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av Hizzi:

En arab är som Saab, skit

Vad har araber att göra med Iran?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hizzi:

En arab är som Saab, skit

Vad har araber att göra med Iran?

Jag tror det han försöker säga är att han är främlingsfientlig och lite efterbliven.

Som resten av det här forumet. Fyfan.


signatur

Min avatar är en protest mot de alldeles sinnesförvirrade reglerna för avatarstorlek.

Medlem
Skrivet av Avenger:
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hizzi:

En arab är som Saab, skit

Vad har araber att göra med Iran?

Jag tror det han försöker säga är att han är främlingsfientlig och lite efterbliven.

Som resten av det här forumet. Fyfan.

Meeen det betyder ju att du med är efterbliven:O

Medlem

Man märker ju vem som är lite efterbliven här som inte fattar ett dåligt skämt med en kass ordvits.

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Man märker ju vem som är lite efterbliven här som inte fattar ett dåligt skämt med en kass ordvits.

Jag väntar fortfarande på en förklaring vad araber har att göra med Iran?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hizzi:

Man märker ju vem som är lite efterbliven här som inte fattar ett dåligt skämt med en kass ordvits.

Jag väntar fortfarande på en förklaring vad araber har att göra med Iran?

Är det inte araber som bor i Irak då ? Må vara att det finns olika religioner, men huvudsakliga befolkningen i den såkallade arabvärlden är väl just araber.

Medlem
Medlem
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hizzi:

Man märker ju vem som är lite efterbliven här som inte fattar ett dåligt skämt med en kass ordvits.

Jag väntar fortfarande på en förklaring vad araber har att göra med Iran?

Är det inte araber som bor i Irak då ? Må vara att det finns olika religioner, men huvudsakliga befolkningen i den såkallade arabvärlden är väl just araber.

Araber bor i största delen i Saudi Arabien, Irakier bor i Irak. Självklart finns det araber och irakier i andra länder.

Om du nu inte har någon aning så borde du inte yttra dig.

Medlem
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hizzi:

Man märker ju vem som är lite efterbliven här som inte fattar ett dåligt skämt med en kass ordvits.

Jag väntar fortfarande på en förklaring vad araber har att göra med Iran?

Är det inte araber som bor i Irak då ? Må vara att det finns olika religioner, men huvudsakliga befolkningen i den såkallade arabvärlden är väl just araber.

Snyggt självmål.
Irans befolkning består till ungefär 3% av araber...


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Råkade citera fel person, förlåt Nestor...

Tog bort mitt inlägg.

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hizzi:

Man märker ju vem som är lite efterbliven här som inte fattar ett dåligt skämt med en kass ordvits.

Jag väntar fortfarande på en förklaring vad araber har att göra med Iran?

Är det inte araber som bor i Irak då ? Må vara att det finns olika religioner, men huvudsakliga befolkningen i den såkallade arabvärlden är väl just araber.

Snyggt självmål.
Irans befolkning består till ungefär 3% av araber...

Jaja, försökte bara vara rolig men visade mig bara vara en okunnig idiot,
hej å hå så kan de gå.

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Meeen det betyder ju att du med är efterbliven:O

Ja, det vore väl en korrekt slutsats att dra efter att ha läst mitt tidigare inlägg.

Skrivet av Hizzi:

Man märker ju vem som är lite efterbliven här som inte fattar ett dåligt skämt med en kass ordvits.

Skämt?

Det mesta går givetvis att skämta om, men när det övergår till imbecilla generaliseringar blir det bara pinsamt att läsa eftersom författarens okunskap blir uppenbar.
Som tydligen var fallet då du visade dina utmärkta kunskaper om folkgrupper och deras utbredning.


signatur

Min avatar är en protest mot de alldeles sinnesförvirrade reglerna för avatarstorlek.

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hizzi:

Man märker ju vem som är lite efterbliven här som inte fattar ett dåligt skämt med en kass ordvits.

Jag väntar fortfarande på en förklaring vad araber har att göra med Iran?

Är det inte araber som bor i Irak då ? Må vara att det finns olika religioner, men huvudsakliga befolkningen i den såkallade arabvärlden är väl just araber.

Snyggt självmål.
Irans befolkning består till ungefär 3% av araber...

Fattar inte varför folk som Hizzi ger sig in i diskussioner när dom har ungefär noll koll på världen.. Men Hizzi, kolla upp vad arabsamfundet är för något så kanske du får lite förståelse för varför så många har samma uppfattning som du, att alla som kommer från mellanöstern eller bor där är majoriteten "araber".

MFC
Medlem

Vad jag tycker är intressant är de aktiviteter som CIA företar sig för att destabilisera regimen i Iran. Därmed inte sagt att det inte är en demokratisering på gång men vad som EGENTLIGEN händer är en CIA-styrd utveckling mot en mer USA-vänlig regim. George W. Bush tog i höstas (2008 ) beslut om en underrättelseverksamhet i Iran för att destabilisera regimen i Iran och jag tror bestämt att dom lyckats!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ställer mig ytterst tveksam till om CIA och USA har mycket med det här att göra, tror mest att folk vill ha demokrati och slippa leva under sharia lagar.
Dom har skjutit ihjäl en hel del protestanter där nere nu, titta på aftonbladet så får ni se en kvinna som blivit ihjäl skjuten.

Medlem
Skrivet av MFC:

Vad jag tycker är intressant är de aktiviteter som CIA företar sig för att destabilisera regimen i Iran. Därmed inte sagt att det inte är en demokratisering på gång men vad som EGENTLIGEN händer är en CIA-styrd utveckling mot en mer USA-vänlig regim. George W. Bush tog i höstas (2008 ) beslut om en underrättelseverksamhet i Iran för att destabilisera regimen i Iran och jag tror bestämt att dom lyckats!

Spion och underrättelseverksamhet förekommer i de flesta länder.
MFC vet inte om du hör till dom som tycker att USA är farligaste av dom alla, men såna här protester som sker i Iran nu har igenom historien orsakat inbördeskrig eller ännu värre med gränsöverskridande konflikter. Och i dom rena massakrar på folkslag osv.
När då FN misslyckas som vanligt att estabilisera nån form av snabb insats för att förhindra slakt o lidande, då brukar Nato med USA i spetsen få gå in.
Ska ni med USA fobier ringa upp dom då? För ni är ju oftast fredliga och såklart inte vill ha nån slakt av folkslag, men det måste gå fort för att förhindra sånt, men ni vill samtidigt inte ha nåt militärt samarbete.....hmmm, det går inte hop.
Brukar vara oftast folk på extrema vänsterfalangen, naiva som vanligt...

Medlem

Precis som BirkaViking skrev så finns det en hel del filmer som visar civila som blir ihjäl skjutna, bara att söka på Youtube.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Precis som BirkaViking skrev så finns det en hel del filmer som visar civila som blir ihjäl skjutna, bara att söka på Youtube.

Men det har aldrig hänt enligt vissa idioter här inne.Hörde att Iran tagit in folk ifrån Hamas på västbanken för sina mördarpatruller,fast det är inte officiellt ännu.

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av GarfieldPower:

Precis som BirkaViking skrev så finns det en hel del filmer som visar civila som blir ihjäl skjutna, bara att söka på Youtube.

Men det har aldrig hänt enligt vissa idioter här inne.Hörde att Iran tagit in folk ifrån Hamas på västbanken för sina mördarpatruller,fast det är inte officiellt ännu.

Nej, det är väl något du hittade på såna eminenta sidor som info14.com eller nordism.nu?
Jag orkar inte diskutera situationen i Iran på den här sidan f.ö, den är ju överbefolkad av högerfolk eller garderobskristna som inte verkar kunna föra en vettig dialog utan att slänga ut angrepp som kommunist, vänsterextremist eller något annat 'fräsigt' ord.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av GarfieldPower:

Precis som BirkaViking skrev så finns det en hel del filmer som visar civila som blir ihjäl skjutna, bara att söka på Youtube.

Men det har aldrig hänt enligt vissa idioter här inne.Hörde att Iran tagit in folk ifrån Hamas på västbanken för sina mördarpatruller,fast det är inte officiellt ännu.

Nej, det är väl något du hittade på såna eminenta sidor som info14.com eller nordism.nu?
Jag orkar inte diskutera situationen i Iran på den här sidan f.ö, den är ju överbefolkad av högerfolk eller garderobskristna som inte verkar kunna föra en vettig dialog utan att slänga ut angrepp som kommunist, vänsterextremist eller något annat 'fräsigt' ord.

Hahaha jasså nu är jag visst nazist också,blir det inte jobbig att kalla alla för nasse när dom inte håller med dig?

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Greger:
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av GarfieldPower:

Precis som BirkaViking skrev så finns det en hel del filmer som visar civila som blir ihjäl skjutna, bara att söka på Youtube.

Men det har aldrig hänt enligt vissa idioter här inne.Hörde att Iran tagit in folk ifrån Hamas på västbanken för sina mördarpatruller,fast det är inte officiellt ännu.

Nej, det är väl något du hittade på såna eminenta sidor som info14.com eller nordism.nu?
Jag orkar inte diskutera situationen i Iran på den här sidan f.ö, den är ju överbefolkad av högerfolk eller garderobskristna som inte verkar kunna föra en vettig dialog utan att slänga ut angrepp som kommunist, vänsterextremist eller något annat 'fräsigt' ord.

Den modiga Iranska sedlighetspolisen...not
http://www.youtube.com/watch?v=fanNMkKGUqA

Hahaha jasså nu är jag visst nazist också,blir det inte jobbig att kalla alla för nasse när dom inte håller med dig?

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Hahaha jasså nu är jag visst nazist också,blir det inte jobbig att kalla alla för nasse när dom inte håller med dig?

När kallade jag dig nazist?
Nej precis, sluta läs det du vill och kasta inte sten i ditt glashus


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Att folk tjötar så jäkla mycket om relligion å sånt krafs, finns hur mycket trådar som helst om det,
men har ingen hittat om Nordkorea, där är ju ledarna mest galna av alla och foket otroligt hjärntvättade, ledarna framställs som gudar, dom om nån är väl en stor fara med deras atombombsprovsprängningar.

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av GarfieldPower:

Precis som BirkaViking skrev så finns det en hel del filmer som visar civila som blir ihjäl skjutna, bara att söka på Youtube.

Men det har aldrig hänt enligt vissa idioter här inne.Hörde att Iran tagit in folk ifrån Hamas på västbanken för sina mördarpatruller,fast det är inte officiellt ännu.

Ja.
Lömska och onda muslimer som njuter av att dricka demostranternas blod de där Hamas och styrande i Iran.
Särskilt gott är blodet från demokratihungrande ungdomar...


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Att folk tjötar så jäkla mycket om relligion å sånt krafs, finns hur mycket trådar som helst om det,
men har ingen hittat om Nordkorea, där är ju ledarna mest galna av alla och foket otroligt hjärntvättade, ledarna framställs som gudar, dom om nån är väl en stor fara med deras atombombsprovsprängningar.

Ännu ett givande inlägg av hizzi
Om du vill diskutera Nordkorea är det bara att starta en tråd, du tror inte att det här med Iran och Islam kan ha göra med att... jag vet inte, det är enorma demonstrationer i Iran just nu, ett land som är ganska religiöst (du vet, muslimskt)?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Att folk tjötar så jäkla mycket om relligion å sånt krafs, finns hur mycket trådar som helst om det,
men har ingen hittat om Nordkorea, där är ju ledarna mest galna av alla och foket otroligt hjärntvättade, ledarna framställs som gudar, dom om nån är väl en stor fara med deras atombombsprovsprängningar.

Nej, det är de inte.
NK kan på sin höjd jämföras med med en trotsig femåring.


signatur

Min avatar är en protest mot de alldeles sinnesförvirrade reglerna för avatarstorlek.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av HollowMan:

Hahaha jasså nu är jag visst nazist också,blir det inte jobbig att kalla alla för nasse när dom inte håller med dig?

När kallade jag dig nazist?
Nej precis, sluta läs det du vill och kasta inte sten i ditt glashus

Du sa ju att jag hämtade min information ifrån info14 och nordisk.nu:O sluta ljug och håll dig till sanningen,men det blir väl svårt när man är kommunist som du är:P

Medlem
Skrivet av Avenger:
Skrivet av Hizzi:

Att folk tjötar så jäkla mycket om relligion å sånt krafs, finns hur mycket trådar som helst om det,
men har ingen hittat om Nordkorea, där är ju ledarna mest galna av alla och foket otroligt hjärntvättade, ledarna framställs som gudar, dom om nån är väl en stor fara med deras atombombsprovsprängningar.

Nej, det är de inte.
NK kan på sin höjd jämföras med med en trotsig femåring.

Avenger att en så pass isolerad diktatur provspränger atombomber är inte stabilt. Inte för att jag tror att dom kommer orsaka nåt större, men man kan aldrig vara säker.
Avenger tror inte du är ironisk i ditt inlägg som man kunde hoppats, är många som har fått ångra sina uttalanden genom historien om att nån viss ledare och land inte är så farligt. Tex de som tidigt varnade för Hitler. Men vissa sa självsäkert, "nä dom kommer nog inte att vara så dum att dom anfaller andra länder".
Menar inte att man ska jämföra Hitler o NK men själva förutspåendet av land och ledare behöver inte bli säker åt nåt håll, blir ju bara löjligt. Låter lite som du tror för mycket på din omvärldsanalys och även förlöjligar den och historiens alla otänkbara följder o skeenden av olika "mindre" händelser.

Skriv svar