HollowMan skrev:
Hur snäll var mohammed mot sin 9åriga fru?
Jag vet inte, borde kanske fixa en tidsmaskin så man kan åka tillbaka och se?
HollowMan skrev:
Stödjer du att kvinnor skall tvingas bära slöja/burqa?
Tro det eller ej, men det är faktiskt en ganska stor majoritet som själva väljer att bära slöja, det är en minoritet som bär burka, om dom tvingas till det vet jag inte men det är hemskt om dom tvingas till det.
HollowMan skrev:
Skall man slakta oskyldiga djur utan bedövning?
Vad har det med Islam att göra?
Du vet väl att man slaktar enorma mängder djur dagligen utan bedövning i köttfabriker över hela världen (ja, västvärlden också AND IM LIKE OH MY GOD HOW DOES THAT HAPPEN?!)?
HollowMan skrev:
Gillar du att bli betraktad som oren,bara för att du inte är muslim?
Du menar hur du betraktar vänstermänniskor som kompletta idioter?
Jag bryr mig inte om jag ska vara ärlig, lika lite som om jag bryr mig om folk tycker jag är ful eller om folk får för sig att hata mig baserad på något annat idiotiskt skäl.
HollowMan skrev:
Stödjer du hedersmord ?
Nej, gör du?
HollowMan skrev:
Hatar du kristna och tycker att den Islamiska milisen i Darfur gör helt rätt?
Nej, varför ska jag hata en grupp människor för deras val att tro på en i min mening påhittad gud?
Skulle du kunna berätta för mig vad den islamiska milisen i Darfur gör?
Som du nog förstått nu så är jag inte så kunnig om situationen där, så jag har ingen åsikt om det.
HollowMan skrev:
Är du själv kanske muslim?
Nej, jag är inte religiös alls.
HollowMan skrev:
Men du är precis det du säger att du inte är,en "koranhumpande idiot" Tvärtom mot dina LSD tankar om fred och frihet i Europa år 2050,så tror jag att vi blir rövknullade lång innan dess

...fast jag hoppas på att Europa står enade mot det hotet innan det blir verklighet.
Ja, för varenda muslim i hela världen har ju som enat mål att förinta oss i västvärlden.
All hail the king of generalization!
Om det blir krig i framtiden så beror det knappast på att några imamer får för sig att västvärlden måste förintas, det kommer bero på resurser som tryter till (och då är det med största sannolikhet Västvärlden som invaderar för att få tag på olja).
Staterna i mellanöstern har inte resurser eller manskap för att kunna påbörja ett storskaligt krig mot något europeiskt land, du vet väl att dom konflikter som väl har skett i mellanöstern har vi i västvärlden varit med på ett hörn och sålt vapen?