FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
BirkaViking
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-07-12
Inlägg 112

Oj då ber jag hemskt mycket om ursäkt för det konstapeln;)

Kungbla
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-07
Inlägg 1 077

BirkaViking skrev:

Och för alla dårfinkar som sitter och försvarar Islam ska tänka på att det inte fins ett enda land i hela världen som är under Islamiskt styre som kan ens kan kallas demokrati.

http://en.wikipedia.org/wiki/Indonesia#Government_and_politics

http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia#Government_and_politics

BirkaViking
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-07-12
Inlägg 112

Kungbla skrev:
BirkaViking skrev:

Och för alla dårfinkar som sitter och försvarar Islam ska tänka på att det inte fins ett enda land i hela världen som är under Islamiskt styre som kan ens kan kallas demokrati.

http://en.wikipedia.org/wiki/Indonesia#Government_and_politics

http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia#Government_and_politics

Bra fynd där, men jag ställer mig ytterst tveksam till hur demokratiska plus värnar om mänskliga rättigheter dessa 2 länder är.
Tex hur många kandidater som ställer upp i valen och måste kandidaterna bli godkända av Imamer osv.
Indonesien har dessutom stora problem med religösa likväl som etniska motsättningar.

bjosarn
Titel Kändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 7 226

Finns en hel del kristna länder i Afrika som absolut inte ser ut som någon västerländsk demokrati.

visten
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-01-25
Inlägg 180

Nä men procenten är ju "bara" lite högre bland kristna länder till demokratisk styre än tvärtom.
Men fakta har ju ingen betydelse för vissa, bara tanken räknas, lol.

Avenger
Titel Pelletsbud
Registrerad 2005-04-05
Inlägg 3 704

Och tankar verkar det inte finnas många av.

Nestor
Titel Pelletsbud
Registrerad 2004-03-05
Inlägg 2 393

Höhöhöhö.
Dumma muslimer som inte fattar att kristendomen är grundbulten för civilisationen.

Höhöhöhö.

Gäst
Gäst

Kristendom i Sverige= Fredlig och snäll mot sina medlemmar,inbjuder även folk som inte är troende till att deltaga i olika sammanhang.

Islam i Sverige= Krävande och hotfull mot sina anhängare,och kräver total underkastelse.Ser även ner på andra icke muslimska som mindre värda.

Nestor
Titel Pelletsbud
Registrerad 2004-03-05
Inlägg 2 393

HollowMan skrev:
Kristendom i Sverige= Fredlig och snäll mot sina medlemmar,inbjuder även folk som inte är troende till att deltaga i olika sammanhang.

Islam i Sverige= Krävande och hotfull mot sina anhängare,och kräver total underkastelse.Ser även ner på andra icke muslimska som mindre värda.

höhöhöhö.
Dumma kristna svennar som bara har fördommar.

Höhöhöhö.

on a sidenote: Sluta generalisera och dra alla muslimer över en kam.

Avenger
Titel Pelletsbud
Registrerad 2005-04-05
Inlägg 3 704

Nestor: Hur skulle det se ut? Det vore ju att visa spår av ödmjukhet och intelligens!

Greger
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-09-11
Inlägg 9 559

HollowMan skrev:

Ja, vi såg ju hur snäll pastorn var nere i Knutby, bjöd in medlemmar till att vara deltagande :up:

Avenger
Titel Pelletsbud
Registrerad 2005-04-05
Inlägg 3 704

Greger skrev:
HollowMan skrev:

Ja, vi såg ju hur snäll pastorn var nere i Knutby, bjöd in medlemmar till att vara deltagande :up:

Ja hur var det nu?
Han var otrogen med barnflickan.
Övertygade henne att mörda hans fru.
Antagligen såg han till att få ihjäl sin första fru.

Och allt i Guds namn!

Så av detta har jag lärt mig att alla präster/pastorer är svin samt att alla andra kristna är hjärntvättade idioter.

För det är väl så man gör när man generaliserar?

BirkaViking
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-07-12
Inlägg 112

Hur kan man generalisera när det inte fins någon demokrati i dom Islamistiska länderna?
Klart som fan det fins kristna galningar också, men faktum är att demokrati och mänskliga rättigheter är en brist vara i dessa länder.

Gäst
Gäst

Tur att ni som uppskattar Islam aldrig kommer att kunna få er våta dröm i uppfyllelse d.v.s. Sverige kommer inte att vika sig i slutändan för en mentalt efterbliven stenåldersdyrkan.Knutby framstår som himmelriket om du jämför mot att leva under sharialagar.

Greger
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-09-11
Inlägg 9 559

HollowMan skrev:
Tur att ni som uppskattar Islam aldrig kommer att kunna få er våta dröm i uppfyllelse d.v.s. Sverige kommer inte att vika sig i slutändan för en mentalt efterbliven stenåldersdyrkan.Knutby framstår som himmelriket om du jämför mot att leva under sharialagar.

Nu kanske det inte är riktat mot mig, men jag är dödssäker på att vi aldrig kommer ändra på våran kultur så radikalt som vissa idioter här på forumet tror (t.ex över 10 miljoner radikala muslimer i sverige innan 2050?), jag tror inte heller att länder där Islam har ett hårt fäste kommer vara dom länder dom är om 50 år heller (vilket även ovan sagda idoter tror), saker förändras över tiden då utbilding i världens länder blir bättre för varej dag.

Även om du säkert tror att jag är en koranhumpande idiot så är jag oerhört glad över våran kultur som vi har i västvärlden, fast att generalisera är väl din specialitet?

Gäst
Gäst

Greger skrev:
HollowMan skrev:

Hur snäll var mohammed mot sin 9åriga fru?:up:
Stödjer du att kvinnor skall tvingas bära slöja/burqa?
Skall man slakta oskyldiga djur utan bedövning?
Gillar du att bli betraktad som oren,bara för att du inte är muslim? Stödjer du hedersmord ?Hatar du kristna och tycker att den Islamiska milisen i Darfur gör helt rätt?Är du själv kanske muslim?

Gäst
Gäst

Greger skrev:
HollowMan skrev:

Nu kanske det inte är riktat mot mig, men jag är dödssäker på att vi aldrig kommer ändra på våran kultur så radikalt som vissa idioter här på forumet tror (t.ex över 10 miljoner radikala muslimer i sverige innan 2050?), jag tror inte heller att länder där Islam har ett hårt fäste kommer vara dom länder dom är om 50 år heller (vilket även ovan sagda idoter tror), saker förändras över tiden då utbilding i världens länder blir bättre för varej dag.

Även om du säkert tror att jag är en koranhumpande idiot så är jag oerhört glad över våran kultur som vi har i västvärlden, fast att generalisera är väl din specialitet?

Men du är precis det du säger att du inte är,en "koranhumpande idiot" Tvärtom mot dina LSD tankar om fred och frihet i Europa år 2050,så tror jag att vi blir rövknullade lång innan dess:O...fast jag hoppas på att Europa står enade mot det hotet innan det blir verklighet.

Greger
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-09-11
Inlägg 9 559

HollowMan skrev:

Jag vet inte, borde kanske fixa en tidsmaskin så man kan åka tillbaka och se?

HollowMan skrev:

Tro det eller ej, men det är faktiskt en ganska stor majoritet som själva väljer att bära slöja, det är en minoritet som bär burka, om dom tvingas till det vet jag inte men det är hemskt om dom tvingas till det.

HollowMan skrev:

Vad har det med Islam att göra?
Du vet väl att man slaktar enorma mängder djur dagligen utan bedövning i köttfabriker över hela världen (ja, västvärlden också AND IM LIKE OH MY GOD HOW DOES THAT HAPPEN?!)?

HollowMan skrev:

Gillar du att bli betraktad som oren,bara för att du inte är muslim?

Du menar hur du betraktar vänstermänniskor som kompletta idioter?
Jag bryr mig inte om jag ska vara ärlig, lika lite som om jag bryr mig om folk tycker jag är ful eller om folk får för sig att hata mig baserad på något annat idiotiskt skäl.

HollowMan skrev:

Stödjer du hedersmord ?

Nej, gör du?

HollowMan skrev:

Hatar du kristna och tycker att den Islamiska milisen i Darfur gör helt rätt?

Nej, varför ska jag hata en grupp människor för deras val att tro på en i min mening påhittad gud?
Skulle du kunna berätta för mig vad den islamiska milisen i Darfur gör?
Som du nog förstått nu så är jag inte så kunnig om situationen där, så jag har ingen åsikt om det.

HollowMan skrev:

Är du själv kanske muslim?

Nej, jag är inte religiös alls.

HollowMan skrev:

Men du är precis det du säger att du inte är,en "koranhumpande idiot" Tvärtom mot dina LSD tankar om fred och frihet i Europa år 2050,så tror jag att vi blir rövknullade lång innan dess:O...fast jag hoppas på att Europa står enade mot det hotet innan det blir verklighet.

Ja, för varenda muslim i hela världen har ju som enat mål att förinta oss i västvärlden.
All hail the king of generalization!
Om det blir krig i framtiden så beror det knappast på att några imamer får för sig att västvärlden måste förintas, det kommer bero på resurser som tryter till (och då är det med största sannolikhet Västvärlden som invaderar för att få tag på olja).

Staterna i mellanöstern har inte resurser eller manskap för att kunna påbörja ett storskaligt krig mot något europeiskt land, du vet väl att dom konflikter som väl har skett i mellanöstern har vi i västvärlden varit med på ett hörn och sålt vapen?

Gäst
Gäst

Greger skrev:
HollowMan skrev:

Jag vet inte, borde kanske fixa en tidsmaskin så man kan åka tillbaka och se?

HollowMan skrev:

Tro det eller ej, men det är faktiskt en ganska stor majoritet som själva väljer att bära slöja, det är en minoritet som bär burka, om dom tvingas till det vet jag inte men det är hemskt om dom tvingas till det.

HollowMan skrev:

Vad har det med Islam att göra?
Du vet väl att man slaktar enorma mängder djur dagligen utan bedövning i köttfabriker över hela världen (ja, västvärlden också AND IM LIKE OH MY GOD HOW DOES THAT HAPPEN?!)?

HollowMan skrev:

Gillar du att bli betraktad som oren,bara för att du inte är muslim?

Du menar hur du betraktar vänstermänniskor som kompletta idioter?
Jag bryr mig inte om jag ska vara ärlig, lika lite som om jag bryr mig om folk tycker jag är ful eller om folk får för sig att hata mig baserad på något annat idiotiskt skäl.

HollowMan skrev:

Stödjer du hedersmord ?

Nej, gör du?

HollowMan skrev:

Hatar du kristna och tycker att den Islamiska milisen i Darfur gör helt rätt?

Nej, varför ska jag hata en grupp människor för deras val att tro på en i min mening påhittad gud?
Skulle du kunna berätta för mig vad den islamiska milisen i Darfur gör?
Som du nog förstått nu så är jag inte så kunnig om situationen där, så jag har ingen åsikt om det.

HollowMan skrev:

Är du själv kanske muslim?

Nej, jag är inte religiös alls.

Så du säger att du inte ens vet vad som händer i Darfur,ändå försvarar du Islam stenhårt som om att du nästan blivit förolämpad.Ingen större ide' att diskutera vuxensaker om du inte har en aning om vad det gäller.

Greger
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-09-11
Inlägg 9 559

HollowMan skrev:

Så du säger att du inte ens vet vad som händer i Darfur,ändå försvarar du Islam stenhårt som om att du nästan blivit förolämpad.Ingen större ide' att diskutera vuxensaker om du inte har en aning om vad det gäller.

Jag vet inte exakt vad du menar med Islammilisen, och bad dig sen att förklara exakt så att jag kan lära mig mer, såvitt jag vet dock så är situationen i Darfur mer etnicitetbaserat än religionbaserat.

Jag sa aldrig att jag inte vet vad som händer i Darfur, men du hakade väl upp dig på att jag sa inte?

Gäst
Gäst

Greger skrev:
HollowMan skrev:

Ja, för varenda muslim i hela världen har ju som enat mål att förinta oss i västvärlden.
All hail the king of generalization!
Om det blir krig i framtiden så beror det knappast på att några imamer får för sig att västvärlden måste förintas, det kommer bero på resurser som tryter till (och då är det med största sannolikhet Västvärlden som invaderar för att få tag på olja).

Staterna i mellanöstern har inte resurser eller manskap för att kunna påbörja ett storskaligt krig mot något europeiskt land, du vet väl att dom konflikter som väl har skett i mellanöstern har vi i västvärlden varit med på ett hörn och sålt vapen?

Behöver inte nödvändigtvis bli krig.Dom tar helt enkelt över Europa genom en kraftig förökning av sig själva med enorma barnkullar och en stadigt ökande anhöriginvandring,helt plötsligt står vi där och undrar hur detta kunde ske :O ...troligtvis redan innan år 2050:(

Gäst
Gäst

Greger skrev:

Jag vet inte exakt vad du menar med Islammilisen, och bad dig sen att förklara exakt så att jag kan lära mig mer, såvitt jag vet dock så är situationen i Darfur mer etnicitetbaserat än religionbaserat.

Jag sa aldrig att jag inte vet vad som händer i Darfur, men du hakade väl upp dig på att jag sa inte?

Tror att denna mer handlade om Somalia,men det är ju nästan lika illa.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=130&a=500964&ref=rss

http://www.epochtimes.se/articles/2007/06/06/12534.html

Greger
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-09-11
Inlägg 9 559

Men herregud människa, har du någon verklighetsförankring alls?
Ta av dig din foliehatt och tänk till lite!

Det finns cirkus 19 519 800 miljoner muslimer i Europa källa, och det finns lite mer än 830 000 000 människor i europa.
källa
Det är alltså lite mer än 2% av europas befolkning, även om alla muslimer skulle vara fanatiska extremister (vilket du verkar tro), så skulle det kräva att varenda muslim (nu generaliserar vi mera, det gillar du va?) födde ett barn varje år MINST i hela sitt vuxna liv från att dom är "könsmogen" till 50årsåldern.

Och då måste varenda muslim (fuck yeah generalisering) föda lika många som sina europeiska vänner och skicka iväg dom på en gång till europa och sprida ut dom, alltså HELT JÄVLA OMÖJLIGT att lyckas ta över europa med att föda och immigrera.

Sen så måste du tänka på att varenda muslim som föder barn ska lyckas fostra dom också, det kommer inte vara möjligt att hushålla dom enorma jävla mängder barn/ungdomar för varenda muslimsk familj, alltså är det tekniskt omöjligt.

Men du får väl tro att varenda muslim har ett enda mål i världen, även fast det är helt jävla tekniskt omöjligt att kunna göra det :)

Greger
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-09-11
Inlägg 9 559

HollowMan skrev:
Greger skrev:

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=130&a=500964&ref=rss

Tusen tack för länken HollowMan, jag ska läsa mer om den här situationen och sen återkomma med en åsikt :)

Gäst
Gäst

Greger skrev:
Men herregud människa, har du någon verklighetsförankring alls?
Ta av dig din foliehatt och tänk till lite!

Det finns cirkus 19 519 800 miljoner muslimer i Europa källa, och det finns lite mer än 830 000 000 människor i europa.
källa
Det är alltså lite mer än 2% av europas befolkning, även om alla muslimer skulle vara fanatiska extremister (vilket du verkar tro), så skulle det kräva att varenda muslim (nu generaliserar vi mera, det gillar du va?) födde ett barn varje år MINST i hela sitt vuxna liv från att dom är "könsmogen" till 50årsåldern.

Och då måste varenda muslim (fuck yeah generalisering) föda lika många som sina europeiska vänner och skicka iväg dom på en gång till europa och sprida ut dom, alltså HELT JÄVLA OMÖJLIGT att lyckas ta över europa med att föda och immigrera.

Sen så måste du tänka på att varenda muslim som föder barn ska lyckas fostra dom också, det kommer inte vara möjligt att hushålla dom enorma jävla mängder barn/ungdomar för varenda muslimsk familj, alltså är det tekniskt omöjligt.

Men du får väl tro att varenda muslim har ett enda mål i världen, även fast det är helt jävla tekniskt omöjligt att kunna göra det :)

citat:
Islam is widely considered Europe's fastest growing religion, with immigration and above average birth rates leading to a rapid increase in the Muslim population.

The exact number of Muslims is difficult to establish however, as census figures are often questioned and many countries choose not to compile such information anyway. slut citat

En accelererande ökning av islam,det ser mörkt ut för gamla hederliga Europa:(

LaserFloyd
Titel Storröjare
Registrerad 2004-10-24
Inlägg 2 501

för det första vill jag bara säga att jag pissar på dem flesta religioner som tror på någon gud eller fantasi kreatur förutom möjligtvist satanism för dem är uber koola
och om någon tar illa upp så damn right
och om gud nu skulle finnas och jag hamnar i helvetet för det jag sagt så hell yeah

jag tror fan heller att islam kommer ta över västvärlden om 50 år eller rubba vår demokrati, hur fan ska dem lyckas med det? det är inte så att dem kommer konvertera varenda västlänning? haha det är ju ett näst intil omöjligt mål specielt när fler och fler väljer att inte tro på någon gud alls i västvärlden så blir det väl fan svårare att bli konverterad.
jag känner en hel del ''muslimska'' ungdomar som inte bryr sig ett smack om just islam, dem är muslimer för dem föddes muslim, lika så att jag är ''katolik'' för jag föddes sån och tvingades gå till kyrkjäveln några gånger haha

fler och fler börjar helt enkelt avskaffa religion, religion är något för alla gamlingar och folk som inte har en tv eller dator så pwna denna tråd

(varning detta inlägg innehåller en del sarkasm och annat smått och gott)

IceMan
Titel Kändis
Registrerad 2001-11-29
Inlägg 6 411

imo hör inget av ryssland , Ukraine, Georgia, eller turkiet i det man tänker på när man säger "europa"

Gäst
Gäst

IceMan skrev:
imo hör inget av ryssland , Ukraine, Georgia, eller turkiet i det man tänker på när man säger "europa"

Bara Turkiet bidrar ju med 68miljoner muslimer om dom nu kommer med i EU:( som sagt,det ser jävligt mörkt ut.

bastard
Titel Stammis
Registrerad 2002-10-22
Inlägg 494

Islam, kristendom eller någon annan religion är ganska harmlös mot vår demokrati. Det som är riktigt farligt är däremot våra ryggradslösa politiker och journalister som värnar och främjar för tolerans mot intoleranta ideologier och individer. Jag längtar redan till den dagen då religion och andra dogmatiska tankesystem likställs med frimärksamlande.

Något som av sina anhängare anses vara så seriöst att man inte ens får skämta eller ifrågasätta det är inte värt en uns av respekt.

Avenger
Titel Pelletsbud
Registrerad 2005-04-05
Inlägg 3 704

IceMan skrev:
Enligt mig hör inget av Ryssland , Ukraina, Georgien, eller Turkiet i det man tänker på när man säger "Europa"

Det är ju bra.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 212 medlemmar online. 4 foruminlägg har postats idag.

FZ