MaLiBu skrev:
är det här din lösning på "muslimproblemet" hollowman?
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3174063.svd
Citat:
Men där plockade mannen plötsligt fram en kniv och högg den gravida al-Sherbini 18 gånger framför ögonen på hela rättssalen samt hennes man och lille son. Al-Sherbini var gravid i tredje månaden med sitt andra barn, och hennes liv stod inte att rädda efter knivhuggen. Hennes man försökte ingripa och rädda sin hustru men av någon outgrundlig anledning sköt tysk polis honom i benet. Han befinner sig nu på sjukhus med kritiska skador. Polisen uppges ha misstagit honom för att vara angriparen.
helt sjukt.. hoppas mannen blir avrättad rakt av på något sätt
jävla idiot.
jag känner verkligen av sympati mot hennes man och resten av familjen
och ska det här ens kunna hända i en rättsal? specielt i tyskland där dem är lite hårdare än vårat kära lilla sverige när det gäller lag och rättvisa
Citat:
av en tysk man med ryskt ursprung. Den 28-årige mannen anklagade henne för att vara terrorist bara för att hon bar huvudduk, hijab
Citat:
Den tyske mannen, som har häktats, drivs enligt tyska domare av ett djupt hat mot utlänningar och muslimer. Men ingen rimlig förklaring har getts till hur han kunde attackera al-Sherbini med sådan kraft i rättssalen utan att någon hann stoppa honom
nu kommer jag spekulera lite om gärningsmannen
Han glömde bort att han var ryss men bodde i tyskland, alltså var han också en utlänning och det finns ingen regel som säger att utlänningar ska gilla andra utlänningar, men det känns som han var lite influerad av nazistiska eller vitmakts idyll och båda är lika dåliga
undrar bara vad hitler hade sagt :S
kan tänka mig att han lär bli rejält hyllad av alla vitmakts sidor och neo-nazis runt om i världen, oavsett vad han skulle klassificera sig själv som
tragisk historia som bara visar att det finns riktiga idioter i världen