Fargo skrev:
Konfucius skrev:
Smygcensur här?
Jag skrev vad jag tyckte om TS femhundradeelfte tråd på samma tema, men nån djävel ur staff kunde inte hålla sina feta små prinskorvsfingrar ifrån.
Kan bero på att ditt inlägg var lite onödigt kränkande.
Må så vara om en insammling till individen som ingalunda är valp för att han skall slippa mödisen och sluta skapa underliga och störande trådar här räknas som kränkande.
Jag finner det kränkande när kvinnobarn/tjejjer/fullvuxna kvinnor refereras som sexleksaker. Jag lever med en kvinna, det är inte den första och har så gjort sen jag vart valp. I dessa trådar som TS skapar, finner jag ett mycket märkligt förhållande till kvinnor och även förklaringen till varför Ninjan är och har varit länge, utan kvinna.
Såvitt jag förstått utav inlägg ifrån TS, så är detta en fullvuxen karl, som vart med i början när datorer blev gemene mans egendom, liksom jag och kanske du?
Och att trådar, liksom denna, har spammats ifrån individen, finner jag störande.
Har jag rätt att ha en åsikt om detta? Får jag skriva vad jag egentligen tycker och funderar på vad individen är?