Joost till er ALLA!

Medlem

Du kan PMa mig annars prick så skickar jag än, utifall trådskaparen inte är här och du har bråttom.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av prikk:

spatsiba tror jag
hm, jag har inte fått svar än.. fick du mitt PM?

Jag har skickat till dig, du får ta kolla din skräppost, jag skickade en invite igår.

Btw jepp, Spatsiba heter det på "svenska",
men man säger faktiskt "spasiba" (спасибо)


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

Tack! Väldigt kul att få testa den.

MFC
Medlem

Tack tack,

får dock inte igång något.. typ "disconnected from joost network".. många som är anslutna eller bara min dag?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Tackar så mycket!

Medlem
Skrivet av MFC:

får dock inte igång något.. typ "disconnected from joost network".. många som är anslutna eller bara min dag?

igår flöt det på riktigt bra, men idag verkar joost ha begått harakiri för laddningstiderna är ganska långa. kanske för många nya medlemmar på en gång


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Tack Sergej för inviten!

Medlem

Kommer ni in? Servern verkar vara nere eller ngt för jag får ingen feed, "du har ingen internetanslutning" säger Joostprogget men då hade jag ju inte kunnat posta här... eller? Vad är IT-teknikern när man behöver dem?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Har ni som har problem kollat så att ni inte har nån av portarna som programet använder stängda av en brandvägg?

från Joost FAQen

Citat:

* TCP access, outbound, to ports 80, 443 and 5223.
* UDP access, outbound, to port 33333.
* If you have a public IP address and UDP inbound on port 33333 is unfiltered, the client may use UDP on port 33333 inbound.
* If you want to chat from within Joost, you'll also need to enable inbound TCP access to port 5223.

Medlem

Tack så mycket Sergej

Castor:
Jo, jag har också problem med det men kan inte säga vad det beror på.
Efter flera försöka lyckades jag i.a.f. se lite av en film och en musikvideo... (Så det artar sig)

Medlem

"have you tried turning it off and on again?"


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Tack så mycket Sergej!

Medlem

Provat lite nu, men har svårt att se mig själv använda det här programmet Lite tufft är det dock

Medlem

Tackar och Bockar!:)

Medlem

tackar


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Inaktiv
Inaktiv

Tackar så mycket!

Medlem

Tackar


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Tackar man tackar!

Inaktiv

tackar det här var riktigt fett!

Medlem

Finns det ingen möjligthet att man kan kolla canal+?

12
Skriv svar