Koenigsegg CCX kraschad på Ingarö...

Youtube-proffs
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av Polish:

en bugatti veyron drar ifrån en koeningsegg anytime.

ja, för de där extra 10km/h behöver man ju jättemycket

Haha. Jo, men det gäller att komma upp i hastigheten så fort så möjligt med, bugattin är ju snabbare i accelration och hastighet.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ja men på Buggatin måste du stänga av bilen och vrida om nyckeln i ett extra nyckel hål för att kunna gasa upp i de där hastigheterna, Koenigsegg är det ju "bara" att trycka gasen i botten=D

Youtube-proffs
Skrivet av addelit0:

Ja men på Buggatin måste du stänga av bilen och vrida om nyckeln i ett extra nyckel hål för att kunna gasa upp i de där hastigheterna, Koenigsegg är det ju "bara" att trycka gasen i botten=D

Nja, varför bara inte vrida om nyckeln från början istället för att köra och SEDAN ändra om det.

Bugattin har en väldig advancerad vinge som hjälper den på många sätt. Koeningsegg har ingen vinge.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha, helt sjukt.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av addelit0:

Ja men på Buggatin måste du stänga av bilen och vrida om nyckeln i ett extra nyckel hål för att kunna gasa upp i de där hastigheterna, Koenigsegg är det ju "bara" att trycka gasen i botten=D

Nja, varför bara inte vrida om nyckeln från början istället för att köra och SEDAN ändra om det.

Bugattin har en väldig advancerad vinge som hjälper den på många sätt. Koeningsegg har ingen vinge.

Hehe=) Koenigsegg har visst en vinge! Man kan beställa det om man vill;)

Youtube-proffs
Skrivet av addelit0:
Skrivet av Polish:
Skrivet av addelit0:

Ja men på Buggatin måste du stänga av bilen och vrida om nyckeln i ett extra nyckel hål för att kunna gasa upp i de där hastigheterna, Koenigsegg är det ju "bara" att trycka gasen i botten=D

Nja, varför bara inte vrida om nyckeln från början istället för att köra och SEDAN ändra om det.

Bugattin har en väldig advancerad vinge som hjälper den på många sätt. Koeningsegg har ingen vinge.

Hehe=) Koenigsegg har visst en vinge! Man kan beställa det om man vill;)

Var finner du den infon någonstans?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

äh, det finns ju massor av fina tredjeparts-vingar att köpa. pimp my koenigsegg


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Youtube-proffs

Haha, ja hade aldrig i världen låtit något garage försöka sätta på en vinge på min koeningsegg om jade haft en. Tror vingen måste vara specialgjord, man kan ju inte dra på vilken 740 vinge som helst liksom haha


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Hehe om man går in på Koenigseggs sida så finns det en grej man kan välja färg och tillbehör till sin koenigsegg då kan man välja dit den vingen och förövrigt så sitter vingen på bilen på bilden i tråden;)

Medlem
Skrivet av Polish:

Haha, ja hade aldrig i världen låtit något garage försöka sätta på en vinge på min koeningsegg om jade haft en. Tror vingen måste vara specialgjord, man kan ju inte dra på vilken 740 vinge som helst liksom haha

herr von koenigsegg skulle troligen få hjärtslag och falla ner död på plats om han såg sitt mästerverk med en kolfiber-vinge a la zatzy.com


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

såg bilder på bilen på Aftonbladets löpsedel igår... tagna från andra sidan... HOLY SHIT vad demolerad den var på vänster sida... är t.o.m. så att FÄLGEN ÄR I ETT FLERTAL DELAR!

känns som att föraren borde vara glad att kunna gå därifrån utan direkt (fysiska) men.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Werzion fick han 72k för den bilden eller? Om inte är det fan dålig stil.

Tydligen så behöver han som krasha inte betala ett skit för den nu


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Youtube-proffs
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av Polish:

Haha, ja hade aldrig i världen låtit något garage försöka sätta på en vinge på min koeningsegg om jade haft en. Tror vingen måste vara specialgjord, man kan ju inte dra på vilken 740 vinge som helst liksom haha

herr von koenigsegg skulle troligen få hjärtslag och falla ner död på plats om han såg sitt mästerverk med en kolfiber-vinge a la zatzy.com

hahaha, eller typ bytt ut spolarvätskehuvudet mot blå neonliknande, HAHA!


signatur

Calle säger att jag är influencer

12
Skriv svar