marijuana blad på tårta

Medlem
marijuana blad på tårta

Jag kollade runt lite på min skolas hemsida när jag fick se denna tårta.

Den vann i bästa design.

Det roliga i det hela är att tårtorna ska symbolisera att tobak är dåligt.
Men marijuana värkar gå bra

http://www.educ.vannas.se/hammar/tobtarta.htm

Medlem
Inaktiv

Tur att den inte vann bästa budskap i alla fall (:


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Får ju munchies bara av att titta på den!

Medlem
Medlem
Skrivet av jingai:

Får ju munchies bara av att titta på den!

heh, tänkte att det skulle vara nice att muncha den

Inaktiv

Mmm, ser fett god ut!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

mmmm... munchies...

Medlem

Ger mig avsmak. :/


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av dcfc:

Det roliga i det hela är att tårtorna ska symbolisera att tobak är dåligt.
Men marijuana värkar gå bra

http://www.educ.vannas.se/hammar/tobtarta.htm

Du får det att låta som om det inte stämmer?

Skrivet av Fjornsvavne:

Ger mig avsmak. :/

Varför? Det är väll bra med upplysning?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Tårtan som vann för bästa budskap var väldigt bra gjort. Självklar vinnare.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ser alldeles vansinnigt god ut... nu måste jag äta nått.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av SoniC:

Varför? Det är väll bra med upplysning?

Ingrediensmässigt är den säkert mums. Kul grej, any day. Upplysning, bra som fan. Vad jag förknippar med symboliken och de människor som hjälpt till att bilda min referensgrund, Fy fan.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ser flashig ut , blir jag sugen o äta den ne tack


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

fyfaan så sitter man här stukad och få se den häe tråden.... TACK"!

Medlem

haha, den tårtan var ju inte direkt negativ o_O

bästa budskap var ju riktigt smart/snyggt genomförd!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av treetrallen:

fyfaan så sitter man här stukad och få se den häe tråden.... TACK"!

Orutinerat att gå in på en tråd som heter något med tårta när du inte har tillgång till en tårta


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Det säljs säkert många såna tårtor i Holland

Medlem

Dom har nu tagit bort tårtan från hemsdian :\

Inaktiv

Vad är det med nördar och droger idag?
Sedan när blev det tufft att prata om hur mycket man rökt på osv.
Går man in på någon spelserver (t.ex. Counter-strike) finns det nästan alltid någon som skryter om hur höga de är just nu/var igår.

Nä, det är inte häftigt med droger.
Tror knappt att hälften om alla som tycker det har testat.
Jag har inte gjort det iaf, även om jag skulle vilja bara för att känna hur det känns, men inte sen för att skryta om det, snarare skämmas.

Usch.


signatur

.

Medlem

Nu får vi vara försiktiga så det inte blir någon drogdiskus här vilket FZ moddarna verkligen inte har gillat förut. Goblim eller vad han hette blev väl bannad ett antal gånger då han startade majjatrådar. Hur som helst så kan jag säga att det är många kids som kutar runt och skryter men det är även ganska många vuxna som gillar att hoppa in på en gamingserver och hamna bland folk som tycker som dom. I spelvärlden kan man gå ut och säga I AM SOO HIGH RIGHT NOW och så säger nån jävel sweet eller nåt kanske, ingen dissar typ. Går verkligen inte att göra så i dagens sverige. Jag tror dessutom att de flesta som tycker droger är najs har testat.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Hur kan denna tårta vinna bästa design i en anti-rök kampanj? Vad är det jag missar?

Aaaahhh... eleverna själv röstar?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Var väl en anti-tobak kampanj det handla om, och isf är det i allra högsta grad relevant och jäkligt smart.

Men låt oss inte orsaka en låsning nu =/

Medlem

alt detta för en tårta lixom Så jävla sjukt!!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av matte__86:

Vad är det med nördar och droger idag?
Sedan när blev det tufft att prata om hur mycket man rökt på osv.
Går man in på någon spelserver (t.ex. Counter-strike) finns det nästan alltid någon som skryter om hur höga de är just nu/var igår.

Nä, det är inte häftigt med droger.
Tror knappt att hälften om alla som tycker det har testat.
Jag har inte gjort det iaf, även om jag skulle vilja bara för att känna hur det känns, men inte sen för att skryta om det, snarare skämmas.

Usch.

Ironiskt nog verkar det vara ett ännu vanligare beteende bland tonåringar när gäller alkohol, som dessutom är en avsevärt mycket skadligare drog än t.ex marijuana. Men nej, alkohol är ju accepterat i samhället idag så det gör inget att det är skadligare, det är ju svincoolt att supa sig redlös var och varannan helg. Absolut.

Inaktiv

Ja, det där med tårtan var töntigt rent ut sagt. Lär ungomen istället att gå ut på promenader i den skog som finns kvar. Annars lär hela sverige bli ett ghetto.


signatur

/J.

Medlem
Skrivet av jollehojje:

Ja, det där med tårtan var töntigt rent ut sagt. Lär ungomen istället att gå ut på promenader i den skog som finns kvar. Annars lär hela sverige bli ett ghetto.

Är det något jag tycker om mer nu än förr så är det naturen. När man är ute och åker bil i skogen på jobbet så kan man se dom mest fantastiska synerna. Vet inte om det har med rökandet att göra men jag känner mig betydligt mer attraherad av estetiska saker.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Nu får vi vara försiktiga så det inte blir någon drogdiskus här vilket FZ moddarna verkligen inte har gillat förut.

så som reglerna är formulerade så får man rent tekniskt sett inte prata om alkohol och cigg heller..

Skrivet av FZ's forum-regler avseende narkotika:

Vi tillåter under inga som helst omständigheter diskussioner relaterade till droger eller narkotika, hur laglig den aktuella substansen än må vara.

Inaktiv

äh vem behöver droger, man kan bli high on life to u know.
genom att göra utmanande saker, hoppa bungyjump ,köra skitfort med nåt fordon och så.

andrealin är ju kroppens egna drog.


signatur

If I tell you I'm good, probably you will say that I'm boasting. But if I tell you I'm not good, you'll know I'm lying

Medlem
Skrivet av Jean-Claude Van Damme:

äh vem behöver droger, man kan bli high on life to u know.
genom att göra utmanande saker, hoppa bungyjump ,köra skitfort med nåt fordon och så.

andrealin är ju kroppens egna drog.

Missbruk som missbruk.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

12
Skriv svar