Metallica - Death Magnetic [Hela albumet uppe!]

Medlem

Bara måste posta den här bilden, kollade på The Day That Never Comes" och så började den buffra precis när James ser ut....

Såhär!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Har lyssnat på Death Magnetic nu och FY FAN VA BRA!

All Nightmare Long och The Judas Kiss är de bästa låtarna på plattan!!!!

Medlem
Skrivet av Daniel_Met:

Har lyssnat på Death Magnetic nu och FY FAN VA BRA!

All Nightmare Long och The Judas Kiss är de bästa låtarna på plattan!!!!

Finns hela plattan ute nu? Shiet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Första inlägget är uppdaterad med flera låtar!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bara inse att metallica var bäst på plattan Master of Puppets med kill em all som second sen har det gått utför , men metallica metallica var ingen dålig skiva men inte bäst


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag älskar verkligen den nya plattan. Nu säger jag det, och ni måste hålla med mig: Metallica är tillbaka.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Har numera plockat fram min gamla Ride the Lightning skiva och sitter nu hela dagarna och avnjuter den. (synd att den är så kort, åtta fjuttiga låtar, totalt bara 47 minuter).

Dom andra tre nissarna på kontoret headbangar givetvis med mig

*edit*

Metallica verkar ha hittat tillbaka - och denna "läcka" tror jag är exakt vad metallica behöver, för skulle folk inte få höra deras nya låtar gratis så skulle alla anta att det nya albumet vore lika dåligt som St. Anger (iallafall vad allmänheten anser det varit)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

MFC
Medlem
Skrivet av Youtube:

This video is no longer available due to a copyright claim by a third party.

Skrivet av Kommentar på Youtube:

the album got leaked after a French store started selling CD's before date.

härligt....


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Youtube-proffs
Skrivet av Greger:

Bara måste posta den här bilden, kollade på The Day That Never Comes" och så började den buffra precis när James ser ut....

Såhär!
http://img165.imageshack.us/img165/9126/h3h3cp6.png

HAHA SPRING!


signatur

Calle säger att jag är influencer

MFC
Medlem

För övrigt måste jag säga att "The Day That Never Comes" är ruggigt grym. Det är inte som gamla goda tiden eftersom James röst suger lagom fett i dessa dagar (av förståeliga skäl) och Lars Ulrich insisterar att trumma på kastrullock (eller vad han nu gör).

Jag ursäktar Metallica eftersom dom inte har något att bevisa, detta är som att glida med vågen in till strand för dom ..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Youtube-proffs

Jag gillar mer James när han sjunger Sexy Back faktiskt.

http://www.xpl.se/klassiska-artister-med-nya-l-tar.html

Annars var dem helt ok.


signatur

Calle säger att jag är influencer

MFC
Medlem

Det jag saknar och som aldrig kommer att infinna sig med Metallica igen är låtar som andas ondska, hat och död. Vill man uppleva det igen så är Youtube eller att beställa hem dvd:er med livematerial från tidigare konserter (före "Black Album").

och ärligt talat.. vad hände med Lars Ulrichs trumspel..

MUMMA!
http://www.youtube.com/watch?v=WEL6_SuQCu8


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Har haft detta band som mina favoriter över 20 år och jag tillhör nog den lilla skara som tycker att S:t Anger är en ruggigt jävla bra platta. Den kräver att man verkligen sätter sig in i texterna och i viss mån har kunskap om vad gruppen har gått igenom. Då växer S:T Anger till något mycket större än vad dem stora massan kan ta till sig.
Men efter att ha ha hört Death Magnetic så är det bara att återigen ta av hatten och buga inför Metallica.
Detta är utan tvekan det bästa dom släppt sedans justice plattan.
Blir nog så illa att jag kommer inhandla coffin boxen av denna platta.

Fuck YEA!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Nu är hela albumet uppe, enjoy!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Numera känns det som dom lever på namnet, det är bra det jag har hört, men inte Metallica-bra.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Metallica var ju bäst när Cliff var med, sen när han dog så gjorde dem inte så värst mycket "Metallica-bra".
Kanske Enter Sandman och One, sen var det inte så mycket bra.
Tacka vet jag Ride The Lightning <3

Medlem

Låtarna finns inte längre på youtube.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nu gäller det bara att The Day That Never Comes kommer upp på Rock Band-shoppen, så mina 200ms points kommer till användning.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Låtarna finns inte längre på youtube.

Lars Ulrich fick väl reda på det?

Medlem

Albumet finns för intresserade på en viss sida som inte ska nämnas här.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Nu gäller det bara att The Day That Never Comes kommer upp på Rock Band-shoppen, så mina 200ms points kommer till användning.

Fyfan vad ballt det vore. HMX har faktiskt sagt att vi skulle få den låten då deras album har premiär, men det får vi allt se.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

12
Skriv svar